Партиите ја дигнаа пропагандната борбена готовост, кому тоа ќе користи?

February 28, 2024
1 min read

Партиите во Македонија ја дигнаа „борбената готовост“. До изборите има уште бајаги, ама партијците почнаа да пукаат од сите пропагандни оружја.

Соопштенија, изјави, обвинувања, реакции, повици, апели, најави, прес-конференции, интернет спотови… со сето ова сме бомбардирани сите во земјава. Рафалите посебно се силни и долготрајни од најголемите партии. Во погон се ставени сите партиски ешалони, од раководствата, па до лепачите на плакати, од осмислувачите на прес конференции до оние кои сето тоа го соопштуваат, се чини се трага и по нови партиско-пропагандни техники… само за да се сврти вниманието на гласачите, а и да се оцрни противникот.

Практично, нема тема, нема повод за кој не се дава партиска реакција или став. Опозицијата обвинува за високата инфлација, за сомнителни набавки, нерасветлени убиства, за вината и за решенија за проблемите со пасошите, за тоа како се трошеле парите во РЕК „Битола“… Власта, пак, одговора со контраобвинувања за неспособноста на опозицијата, за нејзините блокади од кои губат граѓаните…

А сето ова е само дел од активностите, каде се тука многуте изјави на партиските и владините функционери, па објавите на социјални мрежи, па… Просто човек да се изгуби во морето на реплики и контрареплики, на соопштенија и контрасоопштенија…

Јавниот и медиумскиот простор е буквално преплавен со она што го соопштуваат најголемите партиски и коалициски групации на секои час-два се со цел да ги убедат граѓаните и гласачите дека тие се во право, дека вистината е на нивна страна и дека тие треба да си ја добијат довербата.

Ваќа ќе прават до самиот изборен ден?

А што добиваат граѓаните со тоа? Добиваат хаотична кампања која тешко се следи, а уште потешко од неа може да се добијат вистински сознанија. Добиваат задушен информативен простор, неможност да донесат објективен суд за она што е партиски став и аргумент, а што…

Да не зборуваме дека (како што тргнало) што повеќе ќе се доближува изборниот ден сето ова уште ќе се засилува, а и агресивноста на соопштенијата и настапите ќе расте…

Уште има време партиските раководства да се запрашаат дали ваквиот пропагандна борбена готовост е навистина она што им е потребно на граѓаните, а и дали сето тоа ќе донесе добро за самите партии?

 

Извор: skopskoeho.mk

MARKETING

MARKETING

MARKETING

Претходно

Зеленски пристигна во Тирана за самитот Украина-Југоисточна Европа

Следно

ВИДЕО: Трките во Формула 1 ќе бидат снимани со дрон кој лета со – 350 километри на час!

Latest from Blog

Професорите од Универзитетот во Ниш на пленум изгласаа прекин на работата и поддршка на студентите

Професорите, соработниците и истражувачите од Универзитетот во Ниш денеска на пленум едногласно одлучија да штрајкуваат додека не се исполнат барањата на студентите кои ги блокираат факултетите во четири универзитетски градови во Србија.

Ердоган во Анкара го прими министерот за надворешни работи на новата администрација на Сирија

Турскиот претседател Реџеп Таип Ердоган денес во Анкара го прими министерот за надворешни работи на новата администрација на Сирија, Асад Хасан ал-Шајбани, и ја истакна потребата од укинување на санкциите за Сирија,

Шефот за човекови права на ОН, Турк, повика на правда за жртвите на режимот на Баас и укинување на санкциите врз Сирија

ДАМАСК (АА) – Шефот за човекови права на Обединетите нации, Волкер Турк, денес ги истакна сериозните прекршувања на човековите права извршени во текот на изминатите 14 години во граѓанската војна во Сирија

Вевчанци: ДУИ не реагираат на маските за нивниот криминал, а ги нападнаа зомби маските

Вевчани остро ги осудува обвинувањата од партијата ДУИ за маската која привлече внимание на Вевчанскиот карневал, нарекувајќи ги целосно неосновани и политички мотивирани. Според Вевчанци, маската која предизвика контроверза е инспирирана од
Go toTop