Партиите ја дигнаа пропагандната борбена готовост, кому тоа ќе користи?

February 28, 2024
1 min read

Партиите во Македонија ја дигнаа „борбената готовост“. До изборите има уште бајаги, ама партијците почнаа да пукаат од сите пропагандни оружја.

Соопштенија, изјави, обвинувања, реакции, повици, апели, најави, прес-конференции, интернет спотови… со сето ова сме бомбардирани сите во земјава. Рафалите посебно се силни и долготрајни од најголемите партии. Во погон се ставени сите партиски ешалони, од раководствата, па до лепачите на плакати, од осмислувачите на прес конференции до оние кои сето тоа го соопштуваат, се чини се трага и по нови партиско-пропагандни техники… само за да се сврти вниманието на гласачите, а и да се оцрни противникот.

Практично, нема тема, нема повод за кој не се дава партиска реакција или став. Опозицијата обвинува за високата инфлација, за сомнителни набавки, нерасветлени убиства, за вината и за решенија за проблемите со пасошите, за тоа како се трошеле парите во РЕК „Битола“… Власта, пак, одговора со контраобвинувања за неспособноста на опозицијата, за нејзините блокади од кои губат граѓаните…

А сето ова е само дел од активностите, каде се тука многуте изјави на партиските и владините функционери, па објавите на социјални мрежи, па… Просто човек да се изгуби во морето на реплики и контрареплики, на соопштенија и контрасоопштенија…

Јавниот и медиумскиот простор е буквално преплавен со она што го соопштуваат најголемите партиски и коалициски групации на секои час-два се со цел да ги убедат граѓаните и гласачите дека тие се во право, дека вистината е на нивна страна и дека тие треба да си ја добијат довербата.

Ваќа ќе прават до самиот изборен ден?

А што добиваат граѓаните со тоа? Добиваат хаотична кампања која тешко се следи, а уште потешко од неа може да се добијат вистински сознанија. Добиваат задушен информативен простор, неможност да донесат објективен суд за она што е партиски став и аргумент, а што…

Да не зборуваме дека (како што тргнало) што повеќе ќе се доближува изборниот ден сето ова уште ќе се засилува, а и агресивноста на соопштенијата и настапите ќе расте…

Уште има време партиските раководства да се запрашаат дали ваквиот пропагандна борбена готовост е навистина она што им е потребно на граѓаните, а и дали сето тоа ќе донесе добро за самите партии?

 

Извор: skopskoeho.mk

VERO JUMBO MACEDONIA

EVN MACEDONIA

MARKETING

Претходно

Зеленски пристигна во Тирана за самитот Украина-Југоисточна Европа

Следно

ВИДЕО: Трките во Формула 1 ќе бидат снимани со дрон кој лета со – 350 километри на час!

Latest from Blog

Ѓорѓиевски: Институциите итно да ги санкционираат предизвикувачите на пожарот

После повеќе од 15 часа борба со огнената стихија во Трубарево, градоначалникот на Кисела Вода и претседател на ЗЕЛС, Орце Ѓорѓиевски, информира дека пожарот е целосно изгаснат, со исклучок на неколку ситни

На опожареното складиште во Трубарево поставена е мерна станица која ќе биде на функција 24 часа

Првиот заменик на претседателот на Владата и министер за животна средина и просторно планирање, Изет Меџити, денеска повторно беше на теренска посета на опожареното складиште во Трубарево, каде денес е поставена мерна

Бранислав Светозаревиќ ќе ја предводи советничката листа на ВМРО-ДПМНЕ во Тетово

ВМРО-ДПМНЕ ја претстави советничката листа за Општина Тетово, чиј носител ќе биде историчарот и архивист Бранислав Светозаревиќ Покорни. „За Тетово со чесност, визија и луѓе кои знаат што значи љубов кон татковината.

Коста Хиохи на чело на советничката листа на ВМРО-ДПМНЕ во Струга

Коста Хиохи, спортски визионер, професор и долгогодишен активист, ќе биде носител на советничката листа на ВМРО-ДПМНЕ во Струга за претстојните локални избори. „Горд сум што имам чест да предводам листа составена од
Go toTop