Рекордни резултати на SEAT S.A. во првите девет месеци од годината

November 8, 2023
1 min read

реклама


  • SEAT S.A. објави оперативен профит од 501 милион евра, 512 милиони повеќе отколку од јануари и септември 2022 година, благодарение на зголемениот обем на SEAT и подобрувањата на ефикасноста, како и од успехот на CUPRA.
  • Приходите од продажба надминуваат 10,8 милијарди евра, што претставува зголемување од 38,6 отсто
  • Продажбата на SEAT порасна за 21,6% со 221.700 доставени возила
  • Вкупните испораки на компанијата се зголемија за 34,2 отсто на 391.800 единици

SEAT S.A. постигна рекордни финансиски резултати помеѓу јануари и септември 2023 година водени од зголемениот обем на SEAT и подобрувањата на ефикасноста, како и од успехот на CUPRA. Приходите од продажба на SEAT S.A. се зголемија за 38,6 отсто на 10,837 милијарди евра во првите девет месеци од годината, што е највисока сума во историјата на компанијата.

“Постигнавме рекордни резултати помеѓу јануари и септември и ова се многу позитивни вести.”, рече Вејн Грифитс, извршен директор на SEAT и CUPRA. “

реклама

Растот на испораките ги поттикнува резултатите на SEAT S.A.

Успехот на резултатите од SEAT S.A. е главно воден од зголемувањето на обемот на испораки. Помеѓу јануари и септември, бројот на испорачани возила од страна на компанијата се зголемил за 34,2 отсто, достигнувајќи 391.800. Во овој период SEAT S.A. испорача речиси 100.000 автомобили повеќе од истиот период од 2022 година (292.000) и испораките веќе го надминаа резултатот за претходната цела година (385.600).

реклама

SEAT придонесе за зголемување на продажбата на компанијата благодарение на опоравувањето на снабдувањето со полупроводници и други основни компоненти, кои овозможија нивото на производство да се зголеми оваа година. Помеѓу јануари и септември 2023 година, испораките на марката SEAT пораснаа за 21,6% достигнувајќи вкупно 221.700 испорачани возила (182.300 во истиот период од 2022 година).

SEAT Arona остана најпродаваниот модел на брендот помеѓу јануари и септември 2023 година (72.200 единици; +26,8%), по што следи SEAT Ibiza (59.400; +45.0%). Главните пазари на брендот во овој период биле Шпанија (46.500; +20.1%), Германија (45.200; +20.1%) и Обединетото Кралство (24.300; +43.2%).

реклама



VERO JUMBO MACEDONIA

EVN MACEDONIA

MARKETING

Претходно

Хамас тврди дека уништил уште 6 израелски тенка во Газа

Следно

„САД ѝ носат профит на својата воена индустрија, а Европа ја туркаат во банкрот“

Latest from Blog

Трипуновски: Секој кој има штета ќе биде обештетен

Министер за земјоделство, шумарство и водостопанство Цветан Трипуновски присуствуваше на прес-конференција на Управувачкиот комитет за справување со кризи кој во проширен состав заседаваше во МВР. Во регионот каде што е пожарот во

Џон Малкович за аферата со убавата Мишел Фајфер: Кога ќе ја преминете границата, нема враќање

 Двајцата биле во брак во тоа време, а нивната романса од снимањето се прелеала и во реалниот живот. Во историската романса од 1988 година, режирана од Стивен Фрирс, Малкович и Фајфер ги
Go toTop