Рекордни резултати на SEAT S.A. во првите девет месеци од годината

November 8, 2023
1 min read

реклама


  • SEAT S.A. објави оперативен профит од 501 милион евра, 512 милиони повеќе отколку од јануари и септември 2022 година, благодарение на зголемениот обем на SEAT и подобрувањата на ефикасноста, како и од успехот на CUPRA.
  • Приходите од продажба надминуваат 10,8 милијарди евра, што претставува зголемување од 38,6 отсто
  • Продажбата на SEAT порасна за 21,6% со 221.700 доставени возила
  • Вкупните испораки на компанијата се зголемија за 34,2 отсто на 391.800 единици

SEAT S.A. постигна рекордни финансиски резултати помеѓу јануари и септември 2023 година водени од зголемениот обем на SEAT и подобрувањата на ефикасноста, како и од успехот на CUPRA. Приходите од продажба на SEAT S.A. се зголемија за 38,6 отсто на 10,837 милијарди евра во првите девет месеци од годината, што е највисока сума во историјата на компанијата.

“Постигнавме рекордни резултати помеѓу јануари и септември и ова се многу позитивни вести.”, рече Вејн Грифитс, извршен директор на SEAT и CUPRA. “

реклама

Растот на испораките ги поттикнува резултатите на SEAT S.A.

Успехот на резултатите од SEAT S.A. е главно воден од зголемувањето на обемот на испораки. Помеѓу јануари и септември, бројот на испорачани возила од страна на компанијата се зголемил за 34,2 отсто, достигнувајќи 391.800. Во овој период SEAT S.A. испорача речиси 100.000 автомобили повеќе од истиот период од 2022 година (292.000) и испораките веќе го надминаа резултатот за претходната цела година (385.600).

реклама

SEAT придонесе за зголемување на продажбата на компанијата благодарение на опоравувањето на снабдувањето со полупроводници и други основни компоненти, кои овозможија нивото на производство да се зголеми оваа година. Помеѓу јануари и септември 2023 година, испораките на марката SEAT пораснаа за 21,6% достигнувајќи вкупно 221.700 испорачани возила (182.300 во истиот период од 2022 година).

SEAT Arona остана најпродаваниот модел на брендот помеѓу јануари и септември 2023 година (72.200 единици; +26,8%), по што следи SEAT Ibiza (59.400; +45.0%). Главните пазари на брендот во овој период биле Шпанија (46.500; +20.1%), Германија (45.200; +20.1%) и Обединетото Кралство (24.300; +43.2%).

реклама



VERO JUMBO MACEDONIA

EVN MACEDONIA

AUTO SHKOLLA BEKO

MATINA DENTAL CLINIC

Претходно

Хамас тврди дека уништил уште 6 израелски тенка во Газа

Следно

„САД ѝ носат профит на својата воена индустрија, а Европа ја туркаат во банкрот“

Latest from Blog

Автомобил удри во пешаци во југозападна Франција, неколку повредени

Најмалку пет лица се повредени откако автомобил се заби во група пешаци и велосипедисти во Сен-Пјер-д’Олерон, на островот Ил-д’Олерон, покрај западниот брег на Франција, изјави францускиот министер за внатрешни работи. Во објава

„Редит“ и „Кикстартер“ на листата социјални мрежи што ќе бидат ограничени за тинејџерите во Австралија

Популарниот форум „Редит“ (Reddit) и платформата „Кикстартер“ (Kickstarter) се додадени на листата социјални мрежи коишто ќе бидат ограничени за лицата под 16 години во Австралија од 10 декември. Со ова, бројот на

Јаневска на Светскиот ден на ромскиот јазик: Го негуваме јазичното и културното богатство, така сме посилни и побогати како држава

Ромскиот јазик е дел од нашето заедничко културно богатство и преку образованието станува дел од нашето заедничко наследство кое имаме должност и со задоволство го чуваме и негуваме, рече министерката за образование

Меџити: Серава добива инфраструктура по европски стандарди

Градоначалникот на општина Чаир, Изет Меџити, денеска изврши увид на завршените градежни работи во населбата Серава, каде што е комплетно асфалтирана улицата „ЛПК“. Во рамки на проектот се уредени и пусетите, како

Wolt: Прогресивен двигател на дигиталната промена во Македонија

Лансирањето на Wolt во Македонија претставува повеќе од појава на уште една апликација за достава, тоа е пресвртница во дигиталната и економската трансформација на земјата. Говорејќи на годишната eCommerce конференција во Скопје,
Go toTop