Дујовски во Аргумент плус: Покрај законските измени во однос на казнената политика во сообраќајот потребно е и подобрување на сообраќајната инфраструктура

February 5, 2025
1 min read

Професорот на факултетот за безбедност Никола Дујовски во Аргумент плус рече дека очекува плодна дискусија во петок во Собрание за законските измени во однос на казнената политика во сообраќајот. Според него покрај законските измени потребно е да се размисли за подобрување на сообраќајната инфраструктура.

„Видовме дека покрај двојната заштита посебно во делот на сообраќајот на пешаци каде законот јасно вредвидува дека возачот е должен да ја намали брзината и да се прилагоди на условите на патот со цел ако пешакот е на пешачкиот премин  да може да го пропушти и од друга страна законот исто предвидува дека пешакот не смее да започне да поминува на пешачки доколку наидува возило. Двојната заштита нам не ни обезбедува гаранција“, рече Дујовски.

Тој објасни дека иако не е вообичаено да има зони на смирен сообраќај на главните градски булевари сепак потребно е сериозно да се разгледаат тие прашања и нешто што не е вообичаено да се примени со цел да се заштитат пешаците.

„Затоа ќе предложиме уште веднаш луѓето од Град Скопје и сите останати кои што ќе бидеме на таа јавна расправа да дискутираме за промена на структурата на главните градските булевари, не станува збор за многу такви точки, туку да воведме можост да се изградат зони за смирување на сообраќај или средства за смирување на сообраќајот кои што нема да го порпечуваат сообраќајот туку ќе го успорат со цел да бидеме сигурни дека нема да имаме вакви инциденти во иднина. Втората опција  е мали кружни ткови кои што ја успоруваат брзината на движење“, изјави Дујовски и додаде дека возачите кај нас имаат ниска сообраќајна култура.

Кога станува збор за казнувањето на несовесните возачи, Дујовски потенцираше дека иако во Македонија казнената политика е соодветна и одговара на нашите услови сепак добро е да се разговара за зголемување на санкциите.

„Имаме парични казни но има и заштитни мерки во однос на забрана на управување на моторно возила од 3 до 12 месеци и треба да разговараме за одземање на подолго време или за прекинување на правото за управување со моторно возило, но тоа нема многу да не заштити еве и оваа ситуација е чист пример, лицето кое го управувало возилото било без возачка и возел со поголема брзина“, рече Дујовски.

Извор: 24vesti.mk

MARKETING

MARKETING

Претходно

Ердоган се сретна со Штајнмаер во Анкара

Следно

Тајмс оф Израел: Зад изјавата на Трамп за „преземање“ на Газа стои неговиот зет Џаред Кушнер

Latest from Blog

Индија и Пакистан договорија прекин на огнот

Индија и Пакистан се договорија за целосен и итен прекин на огнот, рече пакистанскиот вицепремиер Исхак Дар. Секретарот за надворешни работи на Индија, Викрам Мисри изјави дека и Индија и Пакистан „ќе

Протест „Марш на ангелите“ во Кочани

Молчешкум, со насолзени очи, но со високо кренати фотографии од своите загинати чеда, мајките од Кочани чии деца настрадаа во пожарот во дискотеката „Пулс“ и денес побараа правда за трагичниот случај што

ЕФА усвои резолуција за заштита на македонскиот идентитет во земјите на ЕУ и земјите кандидати, поднесена од МАЕИ и ОМО Илинден Пирин

Европската слободна алијанса (ЕФА) на Генералното Собрание одржано во Нант, Франција денеска усвоила резолуција за заштита на македонскиот идентитет во земјите на ЕУ и земјите кандидати, поднесена од Македонска алијанса за европска

Убиството во Штип организирано преку мобилна апликација

Основното јавно обвинителство во Штип отвори истрага против петмина турски државјани осомничени за убиството на 25-годишен сонародник, што се случи вечерта на 8 мај во угостителски објект на Градскиот плоштад „Слобода“. Судот
Go toTop