АНКАРА (АА) – Турскиот авиопревозник „Туркиш ерлајнс“ ја задржа својата водечка позиција како највреден бренд во земјата во 2025 година, покажа неодамнешниот извештај на групата за проценка „Бренд фајнанс“, пишува Анадолу.
Брендот „Туркиш ерлајнс“ достигна вредност од 2,2 милијарди долари оваа година, според годишниот извештај „Бренд фајнанс Турција 2025“.
„Бренд фајнанс“ објавува годишни извештаи за вредноста на брендовите од 2007 година, проширувајќи ја својата листа од 100 на 125 по зголемувањето на бројот на брендови.
По „Туркиш ерлајнс“, турскиот производител на апарати за домаќинство „Арчелик“ се најде на второто место со вредност на брендот од 1,64 милијарди долари.
Турската „ИШ банка“ се искачи од четвртото на третото место оваа година, откако вредноста на нејзиниот бренд достигна 1,24 милијарди долари.
Производителот на електроника „Вестел“ падна од третото место минатата година на четвртото оваа година, а вредноста на неговиот бренд изнесува вкупно 928 милиони долари.
Производителот на автомобили „Форд отосан“ се рангираше на петтото место со вредност на брендот од 905 милиони долари, по него следуваат „Зират банк“ со 875 милиони долари, компанијата „ЛЦ Ваикики“ со 828 милиони долари, компанијата за финансиски услуги „Гаранти ББВА“ со 721 милион долари, турскиот бренд за пијалаци „Јени раки“ со 590 милиони долари и „Вакиф банк“ со 386 милиони долари.
Првиот бренд за електрични возила во Турција, „Тог“, влезе на листата минатата година на 20-тото место и ја задржа таа позиција и оваа година со вредност на брендот од 179 милиони долари.
Оваа година на листата се најдоа околу 24 нови брендови, Алтинкилич, Астор енерџи, Билком, Бизим, Челик мотор, Доган тренд, Ефор чај, Екер, Ексун, Гезиноми, Хедеф фило, Хепсибурада, Мобилтел, Оба макарна, Пента, Ридер, Саса, Сувен, ТВ8, Трендјол, ВБТ Јазилим, ВДФ фило и Јигит Аку.
– Вкупната вредност достигна 17 милијарди долари –
Мухтерем Илгунер, генерален директор на „Бренд фајнанс Турција“, за Анадолу изјави дека вкупната вредност на 125-те најдобри брендови се зголемила за 15,6 % во однос на минатата година, достигнувајќи 17 милијарди долари.
„Успехот во странство на некои компании за облека, како што се ЛЦ Ваикики, Мави и Котон, е во пораст, што ја одразува важноста на брендирањето во овој сектор“, рече тој.
„Оваа година на листата се додадени околу 20 нови брендови“, рече тој, додавајќи дека компаниите за мобилност и софтвер добиле на важност.
„Ова треба да се смета за знак на структурна трансформација“, рече Илгунер. „Како што турските компании добиваат пошироко признание во воздухопловството и одбраната, вредностите на брендовите на компаниите како Аселсан и Турски аеровселенски индустрии (ТУСАШ) се зголемуваат.“
Извор: Anadolu Agency (AA)