Модерна или веќе видена кампања?

April 10, 2024
1 min read

Современа или веќе видена кампања. После неколку дена по стартот на изборите се сумираат првите впечатоци, што мислат граѓаните за пораките на политичарите, ветувањата на партиите колку и дали им веруваат.

„Македонија повторно горда“ е мотото на Силјановска Давкова наспатува на изборната трка. Пендаровски пак оди со „Нашиот претседател Стево“, Стевчо Јакимовски со „Храбро за Македонија„ .Максим Димитриевски со „Максимум за Македонија “, а Билјана Ванковска со „Го враќаме достоинството“. Мотото на Aрбен Тараварие  „Промената вреди“ , а пораката на Бујар Османи „Европски претседател“. Ги прашавме и граѓаните за ликот на оваа кампања..

Модерна или веќе видена. Реклами по телевизии, билборди, флаери, запалки и пенкала. После три децениии парламентарна демократија партиите ги менуваат слоганите, но не и навиките за начинот на кој ги праќаат своите пораки до оние кои што се наменети, до гласачите.

Извор: 24vesti.mk

MARKETING

MARKETING

Претходно

Бугарија пред шести предвремени избори од 2021: Техничката влада ја води Главчев

Следно

Лапорта: Не би менувал ниту еден играч на Барса за таков од ПСЖ

Latest from Blog

Арсовска со критики до власта

По вчерашните настани поврзани со нападот врз градоначалнилката и вработените од град Скопје, МВР доказниот материјал прибавен службено кој наместо да го достават до Јавното обвинителство го лиферуваа по медиуми Доказниот материјал

Трет пораз на ЕП за младинската женска ракометна репрезентација на Македонија

Женската младинска ракометна репрезентација на Македонија го претрпе третиот пораз во групата А на Европското првенство што се игра во Подгорица, Црна Гора. Поуспешни денеска од нашите ракометарки во третото коло беа

Експлозија во Битола оштети седум возила и куќи на улица „Охридска“

На 12.07.2025 во СВР Битола било пријавено дека околу 02.05 часот, од страна на непознат сторител била фрлена експлозивна направа на ул.„Охридска” во Битола, при што биле оштетени паркирани патнички возила „фолксваген”, „бмв”, „тојота”, „киа”, „рено”, „матиз” и „тико”, сите

СО НАД 240 ИЛЈАДИ ЕВРА, ОХРИДСКИОТ ЗАВОД И МУЗЕЈ ГО САНИРАШЕ ЗАЛИВОТ НА КОСКИТЕ ШТО БЕШЕ ЗАПУШТЕН СО ГОДИНИ

После години запуштеност и неодржуваност, саниран е Музејот на вода во Заливот на коските кај Градиште, еден од најатрактивните и најпосетени локалитети во Охрид. Станува збор за санација за која беа потрошени
Go toTop