Од денеска „Посната кошничка“ во грчките маркетите со посни производи по пристапни цени

March 13, 2024
1 min read

„Посната кошничка“ со производи поврзани со велигденските пости, чии цени треба да останат исти или да има минимални зголемувања, од денеска се воведува во грчките супермаркети, јави дописничката на МИА од Атина.

„Посната кошничка“ претставува проширување и дополнување на „Кошничката за домаќинствата“, со основните продукти, со прифатливи цени за потрошувачите, што веќе речиси 18 месеци се спроведува во маркетите.

Од денеска, се додаваат три нови категории на производи неопходни за посната трпеза, односно алва, посни салати и најмалку два вида замрзнати морски продукти.

Генералниот секретар за трговија и заштита на потрошувачите Сотирис Анагностопулос, говорејќи за грчкото државно радио рече дека за замрзнатите морски плодови секој супермаркет ќе треба да воведе најмалку два производи.

-Според податоците на Грчката статистичка служба, замрзнатите морски производи се за околу четири отсто поевтини во однос на истиот период лани. Се надеваме дека со „Посната кошничка“ ќе постигнеме уште поголемо намалување и тоа останува да се види во статистиката во наредните месеци, истакна Анагностопулос.

Министерската одлука за „Посната кошничка“ што ќе важи до 4 мај, минатата седмица ја потпиша министерот за развој на Грција Костас Скрекас, кој рече дека сакаат „секој дом да има пристап до квалитетни производи по најниски можни цени“.

Пракса на грчката Влада е „Кошничката за домаќинствата“ во одредени периоди од годината да се дополнува со сезонски продукти, како што беше случај за Божиќ, кога беа воведени производи поврзани со божиќната трпеза.

„Кошничката за домаќинствата“ во грчките супермаркети беше воведена во ноември 2022 година, а содржи над 50 производи, меѓу кои ориз, леб, двопек, брашно, макарони, свинско и пилешко месо, риба, млеко и млечни производи, јогурт, јајца, различни видови сирење и кашкавал, зејтин, шеќер, кафе, какао, сокови, бебешка храна, средства за чистење, детергенти, тоалетна хартија, паста за заби, производи за лична хигиена, влошки, сапун, антисептик, пелени, храна за кучиња и мачки итн.

Извор: kurir.mk

MARKETING

MARKETING

MARKETING

Претходно

Што значат барањата на опозицијата пред повторните избори во Белград?

Следно

Најмалку 4 загинати, 43 повредени во руски ракетен напад во украински Криви Рих

Latest from Blog

Започнува дигиталната трансформација на локално ниво – Центарот за развој на Скопскиот плански регион стана дел од значаен ЕУ Интеррег Проект

Центарот за развој на Скопскиот плански регион е првиот македонскиот партнер кој учествува во спроведувањето на ЕУ проект кофинансиран во рамки на програмата Интеррег ИПА Адрион, посветен на дигиталната трансформација  и  нејзино

Маријановиќ во 24 анализа: Срамно е во држава со 300 000 административци да нема соодветен регистар на пациенти заболени од рак

Ана Маријановиќ, онколошки пациент од здружението Хема Онко во 24 анализа рече дека срамно е во држава која има повеќе од 300 000 административни работници да нема соодветен регистар на пациенти заболени

Руте предупреди дека потенцијалниот пораз на Украина може НАТО да го чини билиони

АНКАРА (АА) – Генералниот секретар на НАТО, Марк Руте, предупреди дека доколку Киев биде поразен во тековната војна во Украина, таквата ситуација „би чинела билиони за повторно да се врати одвраќањето на

Димитриевски бара да се истражи трагата на парите дадени за авансот за Коридорот 8

Во денешното гостување во дебатниот магазин на ТВ21 „Клик Плус“, претседателот на ЗНАМ, Максим Димитриевски повика надлежните институции да ја истражат трагата на парите дадени за авансот за Коридорот 8. -Видете, да

Мицкоски за реакцијата на грчкото МНР: „Зошто се почувствуваа повикани кога не ги споменав“

Премиерот Христијан Мицкоски е зачуден за реакција на грчкото МНР, во кое Грција потсетува дека ‘за дополнителниот напредок во билатералните односи со Северна Македонија и непреченото продолжување на европскиот пат на соседната
Go toTop