„Пари, медиуми и избори“ – претставници на ИФЕС ги презентираа пред членови на КЕП наодите за државното финансирање во земјава

January 29, 2025
1 min read

Претставници на Меѓународната фондација за изборни системи (ИФЕС) денеска пред претседателот и членови на собраниската Комисија за европски прашања (КЕП) ги презентираа наодите од тркалезната маса насловена „Пари, медиуми и избори“, посветена на државното финансирање во Северна Македонија, со цел да се придонесе за поправеден, посилен и потранспарентен систем.

При презентацијата на проектот, кој е финансиран Владата на Обединето Кралство, со поддршка на Британската амбасада во Скопје, претседателот на КЕП, Антонијо Молошоски, истакна дека наодите од оваа анализа треба да бидат во функција на унапредување на изборната регулатива, пред се во делот на државното финансирање, за што, како што рече, сепак, е потребна вклученост на сите засегнати страни, како што се надлежните министерства или новинарските здруженија.

За таа цел, како што информираат од Собранието, Милошоски рекол дека наскоро може да се организира дебата во КЕП, со оглед на тоа што во земјава претстојат локални избори и е воочена потребата од соодветна дорегулација на платеното политичко рекламирање за време на избори, преку вклучување и на интернет порталите во правната рамка.

Според анализата на ИФЕС, на последните (парламентарни) избори минатата година, вкупно 251 интернет портали се регистрирале во Државната изборна комисија за публикување платени реклами. Според извештаите, 150 од овие медиуми (60%) навистина публикувале платени реклами. Вкупно, се проценува дека порталите примиле 811,013 јавни средства во евра, односно 20% од вкупните расходи за платени политички реклами, што ја нагласува влијателната улога на партиите и порталите во обликувањето на перцепциите на јавноста за изборната кампања и за кандидатите.

На средбата со претставниците на ИФЕС, се вели во соопштението, се разговарало и за потребата за јасно дефинирање и издвојување на улогите за време на изборите на надзорните тела, како што се АВМУ, ДИК, ДКСК, ДЗР. Биле разменети мислења и за можностите за интегрирање на родовата еднаквост во јавното финансирање, како начин за подобрување на учеството и застапеноста на жените во политичкиот и во јавниот живот, како и за забрана на говорот на омраза во платеното политичко рекламирање.

ИЗВОР: racin.mk

MARKETING

MARKETING

MARKETING

Претходно

Ристовски на средба со новиот претседател на ФФМ, Омерагиќ

Следно

Собраниската Комисија избра седум кандидати за АВМУ

Latest from Blog

Тошковски: Загинувањето на Фросина не е само несреќа, туку резултат на пропусти во системот

Како министер за внатрешни работи, но пред сè како човек и како татко, не можам, а да не ја споделам вознемиреноста и револтот што деновиве го чувствуваме сите. Фросина Кулакова, млада девојка

Роналдо е првиот фудбалер кој победил на 700 натпревари на клупско ниво

Напаѓачот на Ал-Наср, Кристијано Роналдо стана првиот играч во историјата кој победил на 700 натпревари на клупско ниво, пренесе „Марка“. Роналдо има 13 победи за Спортинг Лисабон, 214 за Манчестер Јунајтед, 316

Мицкоски: Како Влада сме целосно ориентирани кон поддршка на директните вложувања на странски компании, но и директна поддршка на македонските компании

Претседателот на Владата на Македонија, Христијан Мицкоски денеска одговарајќи на новинарско прашање за очекувањата за странските директни инвестиции оваа година, изјави: „Од бројките којшто јас ги имам на располагање, заклучно со ноември

Малолетничка со нож го ранила својот татко во Пробиштип

Шеснаесетгодишно девојче вчера околу 9.40 часот во семејниот дом во Пробиштип, по претходна расправија меѓу родителите, го нападнала и нанела убодна рана на својот 46-годишен татко, И.А. Случајот бил пријавен во полиција,
Go toTop