Попустите се хероинот на денешниот маркетинг

April 5, 2024
1 min read

„Попустот на цените е хероинот на денешниот маркетинг.“
Лес Бинет

Зошто е тоа така? Од едноставна причина: кога ќе исфрлите попуст, добивате одреден бустер кој количински ќе ја зголеми продажбата. Меѓутоа, откако акцијата ќе заврши, ве чека долг и болен пад во реалноста во кој мора да пронајдете начин како долгорочно да го одржувате брендот и профитабилноста.

Што обично се прави во таков случај? Во потрага по нов „бустер“, повторно се прибегнува кон попуст или промоција. И така одново и одново. Краткорочно, резултатите од продажбата изгледаат добро пред шефовите, но долгорочно, сте му наштетиле на брендот.

Според анализа на Нилсен, дури 84% од ценовните промоции се непрофитабилни, дури и краткорочно.

„Поголем дел од промотивната продажба всушност е субвенционирање на постоечката продажба. Им давате попусти на луѓето кои и онака би ве купиле. Дел од продажбата само се поместува во времето. Добивате посакувана продажба неделава, на штета на продажбата следната недела,“ објаснува Бинет.

Ова го потврдуваат и истражувања кои велат дека во ценовните промоции најактивни се постоечките купци, односно оние кои би го купиле вашиот производ во некој момент и без да има промоција.

Можно е и да си ја канибализирате продажбата. Ако имате промоција во еден трговски ланец, веројатно ќе ја намалите продажбата во друг.

А што се однесува до нови купци, истражувања велат дека промоциите допираат, во просек, само до 5% потенцијални купци.

Притоа мора да се води сметка дека зголемениот волумен на продажба и маржата одат во спротивни насоки.

По едно сценарио, на 20% попуст на компанија која работи со 30% маржа, волуменот на продажбата треба да се зголеми за дури 200%, за да се биде на “break even” односно „на свое.“

Како и кај вистинската хероинска зависност, излегувањето од оваа зависност од попусти зависи од периодот во кој сте се хранеле со попусти. 

„Почнете да размислувате за долгорочно и планско огласување а не за промоции. Голема е разликата меѓу овие две маркетинг стратегии“, препорачува Бранко Крањчевиќ.

ИЗВОР: off.net.mk

VERO JUMBO MACEDONIA

EVN MACEDONIA

MATINA DENTAL CLINIC

AUTO SHKOLLA BEKO

Претходно

Уапсени двајца арчиновци откако удриле во полициско возило па бегале до Бит Пазар

Следно

Димитриевски денеска со својот караван е меѓу граѓаните на Берово, Делчево и Македонска Каменица

Latest from Blog

Љубовницата од концертот на Колдплеј ѝ се нафрли на Гвинет Палтроу (ВИДЕО)

Кабот, чиј приватен и деловен живот е нарушен по виралниот инцидент со таканаречената „камера за бакнување“ на концертот на „Колдплеј“, ја нарече актерката лицемерка. „Како се осмелува?“ Во серија нови интервјуа, Кабот

(Видео) Сепак постојат: Прв пат снимена ЦЕРЕМОНИЈА НА ИЛУМИНАТИТЕ

Со години, Илуминатите ја пречекоруваа границата помеѓу митот и реалноста. Гласини, теории, шепотења и фрагментарни сведоштва сочинуваа темен мозаик, но внатрешноста никогаш не беше осветлена. Сè до денес, објавува Прототема. Во новата

Домашно реми на Валенсија против Мајорка

Тимот на Валенсија, за кој денеска Столе Димитриевски не беше ниту на клупата за резерви предмалку пред своите гледачи во рамките од новото коло од шпанската Примера одигра нерешено 1:1. Домаќинот имаше

Андоновски: Првпат ќе промовираме владин центар за одговор на сајбер инциденти

Владин центар за одговор на сајбер инциденти ќе биде промовира во првата половина од наредната година, најави вечерва министерот за дигитална трансформација Стефан Андоновски. -За многу скоро. Веќе завршуваме со дел од

ФФМ: Пласманот на Шкендија е голем успех за македонскиот клупски фудбал

Фудбалската федерација на Македонија и нејзиниот претседател Масар Омерaгиќ упатија честитки до фудбалскиот клуб Шкендија за изборениот пласман во елиминациската фаза од УЕФА Лигата на конференции. Од ФФМ оценуваат дека остварениот успех
Go toTop