Од денеска „Посната кошничка“ во грчките маркетите со посни производи по пристапни цени

March 13, 2024
1 min read

„Посната кошничка“ со производи поврзани со велигденските пости, чии цени треба да останат исти или да има минимални зголемувања, од денеска се воведува во грчките супермаркети, јави дописничката на МИА од Атина.

„Посната кошничка“ претставува проширување и дополнување на „Кошничката за домаќинствата“, со основните продукти, со прифатливи цени за потрошувачите, што веќе речиси 18 месеци се спроведува во маркетите.

Од денеска, се додаваат три нови категории на производи неопходни за посната трпеза, односно алва, посни салати и најмалку два вида замрзнати морски продукти.

Генералниот секретар за трговија и заштита на потрошувачите Сотирис Анагностопулос, говорејќи за грчкото државно радио рече дека за замрзнатите морски плодови секој супермаркет ќе треба да воведе најмалку два производи.

-Според податоците на Грчката статистичка служба, замрзнатите морски производи се за околу четири отсто поевтини во однос на истиот период лани. Се надеваме дека со „Посната кошничка“ ќе постигнеме уште поголемо намалување и тоа останува да се види во статистиката во наредните месеци, истакна Анагностопулос.

Министерската одлука за „Посната кошничка“ што ќе важи до 4 мај, минатата седмица ја потпиша министерот за развој на Грција Костас Скрекас, кој рече дека сакаат „секој дом да има пристап до квалитетни производи по најниски можни цени“.

Пракса на грчката Влада е „Кошничката за домаќинствата“ во одредени периоди од годината да се дополнува со сезонски продукти, како што беше случај за Божиќ, кога беа воведени производи поврзани со божиќната трпеза.

„Кошничката за домаќинствата“ во грчките супермаркети беше воведена во ноември 2022 година, а содржи над 50 производи, меѓу кои ориз, леб, двопек, брашно, макарони, свинско и пилешко месо, риба, млеко и млечни производи, јогурт, јајца, различни видови сирење и кашкавал, зејтин, шеќер, кафе, какао, сокови, бебешка храна, средства за чистење, детергенти, тоалетна хартија, паста за заби, производи за лична хигиена, влошки, сапун, антисептик, пелени, храна за кучиња и мачки итн.

Извор: kurir.mk

MARKETING

MARKETING

MARKETING

Претходно

Што значат барањата на опозицијата пред повторните избори во Белград?

Следно

Најмалку 4 загинати, 43 повредени во руски ракетен напад во украински Криви Рих

Latest from Blog

Реал е клуб со најголема заработка минатата сезона

Меѓународната консултантска компанија „Делаит“ објави листа на клубови со најголеми приходи во сезоната 2023/24. Реал Мадрид го зазеде првото место во рангирањето. „Кралскиот клуб“ е првиот клуб во историјата чиј приход за

Бојковска: Буџетот за годинава има рекордно висока стапка за студентскиот стандард, ние нема да бегаме од проблемите на младите

Во денешната епизода на поткастот „ВМРО-ДПМНЕ зборува“ гостуваше и пратеничката на ВМРО-ДПМНЕ Драгана Бојковска која младите, и истакна дека Владата предводена од ВМРО-ДПМНЕ,  активно работи на подобрување на условите за студентите и

Димитриевски: Сценаристите и режисерите на „27-ми април“ не ги видовме пред лицето на правдата

Лидерот на ЗНАМ и градоначалник на општина Куманово, Максим Димитриевски вечерва во дебатниот магазин „Click Plus“ на ТВ21 се потсети на настаните од 27 април кога граѓаните упаднаа во Собранието. Како што
Go toTop