Механичарите на Ер Србија Техника го обвинуваат раководството: Авионите ни ги поправа компанијата која до вчера ги переше и чистеше

February 21, 2024
1 min read

Дури 25 лиценцирани механичари на авиони ја напуштиле Ер Србија Техникал само во последните две години, за директор на партиската линија е поставен човек без искуство во воздухопловството, а одржувањето на флотата на Ер Србија се префрла на приватен компанија која до неодамна беше задолжена за перење и чистење на авиони, истакнуваат во интервју за Н1 авиомеханичарите на Ер Србија со долгогодишно искуство, тврдејќи дека поради сето ова е загрозена безбедноста на воздушниот сообраќај.

„Нашиот синдикат пред почетокот на летната сезона побара зголемување на работната сила бидејќи обемот на работа е двојно поголем во однос на лани. Раководството на „Ер Србија“ ги одби сите барања, а за да го спречи нашиот евентуален штрајк, техничкото одржување на возниот парк го префрли на приватната компанија „Авиостар“, која до неодамна миеше само авиони на „Ер Србија“. Од перење авиони станаа компанија која поправа авиони“, велат двајца механичари на „Ер Србија“, кои плашејќи се од можни последици побарале да останат анонимни.

Според податоците на Агенцијата за деловни регистри, компанијата Авио Стар е основана на крајот на 2014 година, а сопственик е Словенецот Алеш Лучи.

„Првиот човек што Лучи го ангажираше за одржување на авионот беше Радослав Перовиќ, роднина на висок функционер на Социјалистичката партија на Србија. Без разлика, не е спорно дека Перовиќ е искусен механичар кој знае процедури и знае да ги организира луѓето. Имаме информации дека целата приказна е протуркана преку СПС затоа што е невозможно така лесно да се добие дозвола и да се влезе во процесот. Тоа може да се направи само со политички средства. Полека ни земаат авиони и не туркаат со нив, нашите си заминуваат, а никој ништо не прави“, велат соговорниците од Н1 и додаваат дека вработените стравуваат за својата егзистенција.

Велат дека претставници на синдикатот испратиле мејлови до раководството, побарале разговор, изнесувале предлози со желба да се дојде до решение. Сепак, додаваат соговорниците на Н1, раководството на компанијата „остана глуво“ на сите синдикални барања.

Извор: kurir.mk

MARKETING

MARKETING

Претходно

Столтенберг: Најдобар начин да му се оддаде почит на Навални е да се спречи Путин да победи во Украина

Следно

Холандија пред МСП го обвини Израел за анексија на окупираните палестински територии

Latest from Blog

На повидок формирање на работна група за независно обезбедување на Собранието

Претседателот на Собранието, Африм Гаши на денешниот неделен брифинг информираше дека во тек е формирање на работна група за независно обезбедување на Собранието.  „Во тек е формирање на работна група за независно

Апокалиптични слики од поплавите во Тексас

Апокалиптични и траорни снимки пристигнуваат од Тексас, САД каде реката Гвадалупе го надмина речното корито, а водата на реката достигна ниво поголемо за 8 метри носејќи куќи, автомобили и животи. Според последните

М-НАВ и официјално стартува со вработувањата за кои Синдикатот тврдеше дека се спорни

АД за услуги во воздухопловна навигација М-НАВ, компанија во државна сопственост, соопшти дека презема низа чекори за кадровско засилување, модернизација на опремата и имплементација на нови технологии, во насока на целосна реорганизација

Ѓоковиќ во четвртфинале на Вимблдон

Седумкратниот победник на Вимблдон Новак Ѓоковиќ (Србија) со победата од 3:1 во сетови над Алекс Де Минор од Австралија се избори за 16-то четвртфинале на Вимблдон. Тој во денешното осминафинале направи пресврт
Go toTop