Механичарите на Ер Србија Техника го обвинуваат раководството: Авионите ни ги поправа компанијата која до вчера ги переше и чистеше

February 21, 2024
1 min read

Дури 25 лиценцирани механичари на авиони ја напуштиле Ер Србија Техникал само во последните две години, за директор на партиската линија е поставен човек без искуство во воздухопловството, а одржувањето на флотата на Ер Србија се префрла на приватен компанија која до неодамна беше задолжена за перење и чистење на авиони, истакнуваат во интервју за Н1 авиомеханичарите на Ер Србија со долгогодишно искуство, тврдејќи дека поради сето ова е загрозена безбедноста на воздушниот сообраќај.

„Нашиот синдикат пред почетокот на летната сезона побара зголемување на работната сила бидејќи обемот на работа е двојно поголем во однос на лани. Раководството на „Ер Србија“ ги одби сите барања, а за да го спречи нашиот евентуален штрајк, техничкото одржување на возниот парк го префрли на приватната компанија „Авиостар“, која до неодамна миеше само авиони на „Ер Србија“. Од перење авиони станаа компанија која поправа авиони“, велат двајца механичари на „Ер Србија“, кои плашејќи се од можни последици побарале да останат анонимни.

Според податоците на Агенцијата за деловни регистри, компанијата Авио Стар е основана на крајот на 2014 година, а сопственик е Словенецот Алеш Лучи.

„Првиот човек што Лучи го ангажираше за одржување на авионот беше Радослав Перовиќ, роднина на висок функционер на Социјалистичката партија на Србија. Без разлика, не е спорно дека Перовиќ е искусен механичар кој знае процедури и знае да ги организира луѓето. Имаме информации дека целата приказна е протуркана преку СПС затоа што е невозможно така лесно да се добие дозвола и да се влезе во процесот. Тоа може да се направи само со политички средства. Полека ни земаат авиони и не туркаат со нив, нашите си заминуваат, а никој ништо не прави“, велат соговорниците од Н1 и додаваат дека вработените стравуваат за својата егзистенција.

Велат дека претставници на синдикатот испратиле мејлови до раководството, побарале разговор, изнесувале предлози со желба да се дојде до решение. Сепак, додаваат соговорниците на Н1, раководството на компанијата „остана глуво“ на сите синдикални барања.

Извор: kurir.mk

VERO JUMBO MACEDONIA

EVN MACEDONIA

MATINA DENTAL CLINIC

AUTO SHKOLLA BEKO

Претходно

Столтенберг: Најдобар начин да му се оддаде почит на Навални е да се спречи Путин да победи во Украина

Следно

Холандија пред МСП го обвини Израел за анексија на окупираните палестински територии

Latest from Blog

Нападната Марија Шерифовиќ: Ме зграпчи за врат

Имено, Марија одговараше на прашања од нејзините обожаватели и откри како девојката физички ја нападнала поради слика и зошто Марија подоцна носеше јака, објави Телеграф. – Едно лице ми пријде додека бев

Новогодишна донација од Витаминка за најмладите пациенти

Во духот на новогодишните празници и хуманите вредности што ги негува, Витаминка покрај останатите активности за деца организирани во предновогодишниот период, реализираше и новогодишна донација наменета за најмладите пациенти кои се лекуваат

МЕПСО го рестартира стратешкиот проект за 400 kV интерконекцијата Битола–Елбасан

АД МЕПСО соопшти дека успешно завршила постапката за избор на најповолен понудувач за проектот од висок стратешки интерес – изградбата на 400-киловолтната интерконекција Битола – Елбасан (Компонента 1: ДВ од ТС Битола
Go toTop