Костов во СТУДИО 10: Железницата е бизнис, а не политика, таа е скапа инвестиција, но долгорочно е исплатлива

May 22, 2024
1 min read

Македонската железница е во многу тешка состојба со години наназад. Таа е се уште во минатото наместо да биде во иднината. Ние се сеќаваме на времето кога Македонски железници функционираа за транспорт и на стока и на патници. Не би кажал дека свесно се уништувала компанијата Македонски железници, но е заборавена. Железницата во Европа е конкурентен превоз и дури и повеќе се користи одошто другите средства за транспорт. вели експертот за транспорт и логистика и поранешен директор на МЖ Транспорт Никола Костов во СТУДИО 10 на ТВ 24.

– Треба да се има стратегија и визија за железницата од страна на државата затоа што државата е носител на јавен транспорт. Треба да се вклучат сите чинители во општеството за да се реформира железницата. Основното прашање е дали сака или не сака оваа држава да има железница. Железницата е скапа инвестиција, но долгорочно е исплатлива. Скапа е во однос на поставување инфраструктура и купување возила. И треба да се инвестира во двете. Нови возови на стара инфраструктура е како да возите мерцедес на макадамски пат. Кај нас имаме нови возови, но тие не можат да возат според нивните поставки од 160 километри на час. Треба да се направи нова солидна инфраструктура и треба да се процени што е тоа што нам ни треба и со која брзина сакаме да се движат возовите, вели Костов.

Според Костов, за Македонски железници оптимално е да се направи инфраструктура за возови што ќе се движат со брзина од 160 километри на час. Тој вели дека новата инфраструктура ако се прави треба да се побараат надворешни експерти затоа што ние немаме такви.

– Кај нас во МЖ се примаат луѓе во администрација, а ни треба кадар за одржување на инфраструктурата. Кај нас се носат партиски и нестручни кадри, кои немаат знаење. Железницата е бизнис, не е политика, вели Костов.

 

 

 

Извор: 24vesti.mk

MARKETING

MARKETING

MARKETING

Претходно

Норвешкиот премиер објави признавање на Палестинската држава, Ирска тоа ќе го стори подоцна денеска

Следно

Трошоците за Украина не е лесно да им се објаснат на гласачите

Latest from Blog

Приватните превозници ни утре нема да возат по скопските улици

Приватните превозници и утре нема да возат, автобусите ќе останат во гаражите,  изјави вечерва, Јовица Зафировски, претставник на превозиците.  Одлуката е донесена на координацијата на превозниците кои  денеска попладне ги исклучија автобусите

Откажан Самитот на лидерите на Западен Балкан во Неум, пропаднал тендерот за организација

Советот на министри на БиХ го откажа Самитот на лидерите на Западен Балкан во Неум, бидејќи пропадна тендерот за организација на овој настан, потврдено е за Klix.ba. За организатор е избрана фирмата

Шукова, Чупеска и Костова се избрани за потпретседатели на СДСМ

Централниот одбор на СДСМ вечерва на седница на избра потпретседатели и генерален секретар на партијата. За генерален секретар на партијата е избран Александар Димитриевиќ, нови потпретседатели се Кристина Костова од Штип, поранешната

Поддржувачите на ПКК се судрија со полицијата во Лондон по апсењата во истрагата за тероризам

ЛОНДОН (АА) – Приврзаниците на терористичката организација ПКК денес се судрија со полицијата во лондонскиот кварт Харингеј, откако лондонската полиција уапси шест лица за поврзаност со сомнителни терористички активности поврзани со организацијата,

Што значи загрозена безбедност на јавните финансии? Објаснува Глигор Бишев

Претседателот на Фискалниот совет Глигор Бишев вечерва во емисијата „Бизнис21“ на ТВ21 објасни што конкретно значи за државата кога е загрозена безбедноста на јавните финансии. „Ние посочивме дека прекршени се фискалните правила
Go toTop