Дујовски во Аргумент плус: Покрај законските измени во однос на казнената политика во сообраќајот потребно е и подобрување на сообраќајната инфраструктура

February 5, 2025
1 min read

Професорот на факултетот за безбедност Никола Дујовски во Аргумент плус рече дека очекува плодна дискусија во петок во Собрание за законските измени во однос на казнената политика во сообраќајот. Според него покрај законските измени потребно е да се размисли за подобрување на сообраќајната инфраструктура.

„Видовме дека покрај двојната заштита посебно во делот на сообраќајот на пешаци каде законот јасно вредвидува дека возачот е должен да ја намали брзината и да се прилагоди на условите на патот со цел ако пешакот е на пешачкиот премин  да може да го пропушти и од друга страна законот исто предвидува дека пешакот не смее да започне да поминува на пешачки доколку наидува возило. Двојната заштита нам не ни обезбедува гаранција“, рече Дујовски.

Тој објасни дека иако не е вообичаено да има зони на смирен сообраќај на главните градски булевари сепак потребно е сериозно да се разгледаат тие прашања и нешто што не е вообичаено да се примени со цел да се заштитат пешаците.

„Затоа ќе предложиме уште веднаш луѓето од Град Скопје и сите останати кои што ќе бидеме на таа јавна расправа да дискутираме за промена на структурата на главните градските булевари, не станува збор за многу такви точки, туку да воведме можост да се изградат зони за смирување на сообраќај или средства за смирување на сообраќајот кои што нема да го порпечуваат сообраќајот туку ќе го успорат со цел да бидеме сигурни дека нема да имаме вакви инциденти во иднина. Втората опција  е мали кружни ткови кои што ја успоруваат брзината на движење“, изјави Дујовски и додаде дека возачите кај нас имаат ниска сообраќајна култура.

Кога станува збор за казнувањето на несовесните возачи, Дујовски потенцираше дека иако во Македонија казнената политика е соодветна и одговара на нашите услови сепак добро е да се разговара за зголемување на санкциите.

„Имаме парични казни но има и заштитни мерки во однос на забрана на управување на моторно возила од 3 до 12 месеци и треба да разговараме за одземање на подолго време или за прекинување на правото за управување со моторно возило, но тоа нема многу да не заштити еве и оваа ситуација е чист пример, лицето кое го управувало возилото било без возачка и возел со поголема брзина“, рече Дујовски.

Извор: 24vesti.mk

VERO JUMBO MACEDONIA

EVN MACEDONIA

MARKETING

ЛОКАЛНИ ИЗБОРИ 2025

Претходно

Ердоган се сретна со Штајнмаер во Анкара

Следно

Тајмс оф Израел: Зад изјавата на Трамп за „преземање“ на Газа стои неговиот зет Џаред Кушнер

Latest from Blog

Косово забрани хиџаб во училиштата

Судот ја отфрли тужбата поднесена од Мрежата за професионален развој на жените „Арита“ против одлуката, објавува Klix.ba. Судот ја потврди надлежноста на Министерството Организацијата „Арита“ тврдеше дека забраната за носење хиџаб во

Тројца мртви, осум исчезнати во лавина во Непал

Тројца алпинисти, меѓу кои и еден странски државјанин, загинаа, а осум други се водат како исчезнати откако лавина погоди експедиција на хималајски врв во Непал, соопшти полицијата во понеделник. Петмина странци се

Битола трчаше во чест на слободата – Тони Коњановски: Со спорт и заедништво го одбележавме 4 Ноември, Денот на ослободувањето

Градоначалникот на Битола, Тони Коњановски, вечерва присуствуваше на 67-та традиционална ноќна атлетска трка, која секоја година се одржува во чест на 4 Ноември – Денот на ослободувањето на градот. „Повеќе од шест

Супермесечината в среда ќе биде најблиската и најсветлата во 2025 година

Љубителите на небесни феномени ги очекува уживање оваа недела. В среда ќе видиме супермесечина, позната и како „Месечината на дабарот“, која ќе биде најблиската и најсветлата полна месечина во 2025 година. Месечината
Go toTop