Дујовски во Аргумент плус: Покрај законските измени во однос на казнената политика во сообраќајот потребно е и подобрување на сообраќајната инфраструктура

February 5, 2025
1 min read

Професорот на факултетот за безбедност Никола Дујовски во Аргумент плус рече дека очекува плодна дискусија во петок во Собрание за законските измени во однос на казнената политика во сообраќајот. Според него покрај законските измени потребно е да се размисли за подобрување на сообраќајната инфраструктура.

„Видовме дека покрај двојната заштита посебно во делот на сообраќајот на пешаци каде законот јасно вредвидува дека возачот е должен да ја намали брзината и да се прилагоди на условите на патот со цел ако пешакот е на пешачкиот премин  да може да го пропушти и од друга страна законот исто предвидува дека пешакот не смее да започне да поминува на пешачки доколку наидува возило. Двојната заштита нам не ни обезбедува гаранција“, рече Дујовски.

Тој објасни дека иако не е вообичаено да има зони на смирен сообраќај на главните градски булевари сепак потребно е сериозно да се разгледаат тие прашања и нешто што не е вообичаено да се примени со цел да се заштитат пешаците.

„Затоа ќе предложиме уште веднаш луѓето од Град Скопје и сите останати кои што ќе бидеме на таа јавна расправа да дискутираме за промена на структурата на главните градските булевари, не станува збор за многу такви точки, туку да воведме можост да се изградат зони за смирување на сообраќај или средства за смирување на сообраќајот кои што нема да го порпечуваат сообраќајот туку ќе го успорат со цел да бидеме сигурни дека нема да имаме вакви инциденти во иднина. Втората опција  е мали кружни ткови кои што ја успоруваат брзината на движење“, изјави Дујовски и додаде дека возачите кај нас имаат ниска сообраќајна култура.

Кога станува збор за казнувањето на несовесните возачи, Дујовски потенцираше дека иако во Македонија казнената политика е соодветна и одговара на нашите услови сепак добро е да се разговара за зголемување на санкциите.

„Имаме парични казни но има и заштитни мерки во однос на забрана на управување на моторно возила од 3 до 12 месеци и треба да разговараме за одземање на подолго време или за прекинување на правото за управување со моторно возило, но тоа нема многу да не заштити еве и оваа ситуација е чист пример, лицето кое го управувало возилото било без возачка и возел со поголема брзина“, рече Дујовски.

Извор: 24vesti.mk

MARKETING

MARKETING

Претходно

Ердоган се сретна со Штајнмаер во Анкара

Следно

Тајмс оф Израел: Зад изјавата на Трамп за „преземање“ на Газа стои неговиот зет Џаред Кушнер

Latest from Blog

Виолетовата медуза повторно присутна во делови на Грција

Во морските делови во близина на градот Волос, во централниот и северниот дел на Евија и кај островите Скијатос и Скопелос, регистрирано е зголемено присуство на виолетовата медуза, информираа од Грчката опсерваторија

НАТО Самит: Согласност за зголемување на трошоците за одбрана на 5%

Историјата покажа дека кога Северна Америка и Европа работат заедно тоа е добитна комбинација, нашите противници тоа добро го знаат, изјави  генералниот секретар на Алијансата, Марк Руте на Самитот на НАТО во

Реакција на Министерството за правда: СДСМ продолжува по патот на деструкција и креирање дезинформации 

Реагираше Министерството за правда. СДСМ продолжува по патот на деструкција и креирање дезинформации на штета на граѓаните. Очекувавме поконструктивен пристап, не заради нас, туку во интерес на доброто на државата. Но, досега,

Турски Каш – Рај за љубителите на историјата и подводните авантури

СКОПЈЕ (АА) – Со зачудувачката природна убавина и историското богатство местото Каш, едно од омилените туристички дестинации во турската област Анталија, претставува еден од водечките центри за нуркачки туризам, привлекувајќи илјадници домашни
Go toTop