Министерката Божиновска дел од приказна за производство на еко хулахопки во Чешка

August 30, 2024
1 min read

Чешкиот „Репортер магазин“ пред точно една година ја опиша Сања Божиновска како успешна енергетска консултантка која го промовира својот еколошки бренд на хулахопки и чорапи „Божици“ како свое хоби. Сепак, Божиновска сега се дистанцира од овој бизнис, тврдејќи дека само помага на пријатели од Северна Македонија да го прошират нивниот бизнис во Чешка, објави РСЕ.

Во својот анкетен лист, министерката за енергетика, рударство и минерални суровини, покрај недвижностите вредни над еден милион евра, пријави и сопственост на чешката компанија „Sustainable services“. Оваа компанија, основана на 1 октомври 2007 година, се фокусира на консултантски услуги и недвижности, а не на енергетски проекти како што беше наведено во нејзината биографија.

Божиновска се повлекла од управителската позиција на „Sustainable services“ само две недели пред да ја пријави компанијата во Државната комисија за спречување на корупцијата. Управителската функција ја презел Томе Атанасов, сопственик на „Југоекспорт стил“.

„Sustainable services“ е регистрирана со неколку дејности, вклучувајќи изнајмување, купување и управување на недвижности, трговија и консултантски активности. Компанијата го добила своето име на почетокот на 2024 година, претходно позната како SBMK reality.

Божиновска, исто така, се дистанцира од производството на биоразградливите хулахопки под брендот „Божици“. Според неа, помошта која ја обезбедила на пријателите од Северна Македонија се однесувала на промоција и поставување на интернет страница, а не на производствени активности. Сепак, претходните објави во медиумите и на веб-страницата на „Божици“ покажуваат дека Божиновска активно промовирала хулахопките и учествувала во настани поврзани со брендот.

Министерката тврди дека нејзината компанија „Sustainable services“ нема никаква врска со производството на хулахопките и дека не постојат деловни трансакции со Северна Македонија од 2007 до 2024 година. Сепак, како што пишува РСЕ, информациите од медиумите и интернетот ги потврдуваат нејзините вклучености во промоцијата на „Божици“ и активностите на брендот.

ИЗВОР: racin.mk

MARKETING

MARKETING

Претходно

Николоски: Со нов Закон ќе ја довршиме изградбата на автопатот Кичево-Охрид, очекувам напролет да се вози по одредени делници од автопатот

Следно

„Златна мимоза“ за „Домаќинство за почетници” на Горан Столевски

Latest from Blog

Британија сака да го намали бројот на илегални мигранти од Западен Балкан

Велика Британија ќе ги засили своите напори во борбата против криминалните мрежи од Западен Балкан кои овозможуваат илегални миграции, изјави синоќа премиерот Кир Стармер, неколку дена откако најави голем број реформи кои

Претседателот на Советот на ЕУ Антонио Кошта во Скопје на средба со премиерот Христијан Мицкоски

Претседателот на Европскиот совет Антонио Кошта како дел од неговата турнеја во земјите од Западен Балкан, денеска ќе престојува во еднодневна посета на Скопје, каде ќе оствари средба со премиерот Христијан Мицкоски

Олимпискиот победник oд Токио заврши зад решетки!

Олимпискиот шампион во борење, Кајл Снајдер, е уапсен во Колумбус, Охајо, како дел од полициска акција насочена кон сузбивање на проституцијата, соопштија локалните власти. Снајдер е меѓу 16-те лица приведени откако се

Руската делегација пристигна во Истанбул за преговорите со Украина

ИСТАНБУЛ (АА) – Руската делегација денес пристигна во Истанбул како подготовка за претстојните преговори со Украина, според руската државна новинска агенција Тасс, пренесува Анадолу. Не се дадени дополнителни детали за составот на
Go toTop