Халкбанк го посветува месецот на штедење на финанскиска едукација за деца и млади

October 2, 2023
1 min read

реклама

Буквар за финансиска писменост на деца и млади, видеа за финансиска едукација, мобилна учиница Халки се само дел од активностите кои ќе ги спроведе Халкбанк во текот на месецот на штедење – октомври. Целта на оваа кампања на банката е да им помогне на најмладите членови на нашето општество да стекнат основни знаења за најважните финансиски поими и да ги разберат позитивните аспекти на детското штедење.

„Наша обврска како банка е да им помогнеме на децата да научат нешто повеќе на оваа тема, која е особено важна, а не е доволно застапена во формалното образование. Токму затоа го одбравме октомври, меѓународниот месец на штедењето за да креираме неколку интересни активности и практично на забавен и интерактивен начин да придонесеме за поголема финансиска писменост. Важно е децата да се што е можно повеќе едуцирани, но и за нас банките,  важно е да градиме добро информирани нови генерации“, вели Маја Наумовска Савеска од Халкбанк.   

реклама

Букварот за финансиска писменост ќе содржи 31 термин, по еден за секоја буква од азбуката, преку кои децата од школска возраст ќе можат да научат што значат зборовите кои најчесто се користат во финансиската област. Во активностите ќе се вклучи и слончето Халки, препознатливиот симбол на детското штедење, кој ќе учествува во мобилните училници што ќе се организираат во неколку градови – Битола, Гевгелија и Куманово. Кампањата за финансиска писменост на деца и млади ќе заврши со низа активности во Градскиот парк во Скопје, кои ќе се одржат на 31 октомври, Меѓународниот ден на штедењето.

Дополнително, ќе биде распишан и литературен конкурс за деца, за најдобар краток расказ на тема „Мојата желба го обиколи светот“. На конкурсот право на учество ќе имаат сите ученици од петто до деветто одделение од основните училишта во Македонија. Најдобрите пет раскази ќе добијат Халки штедни книшки и почетна сума за штедење.

реклама

Слончето Халки и Халкбанк се верни пријатели на децата и младите и постојано спроведуваат општествено одговорни активности за нивна поддршка, кои главно се насочени кон едукација на децата и поттикнување на нивната креативност и творечка енергија. Како дел од овие активности, досега се организирани повеќе од 100 работилници низ целата држава, на кои имаат учествувано илјадници деца. 

реклама

MARKETING

MARKETING

Претходно

Бензема заврши во изолација!

Следно

Промоција на „Сè што би сакал да знаев порано“ и „Јас и Ти“ од Коста Петров

Latest from Blog

Вечерва во Базел почнува Песна на Евровизија

Вечерва, 13 мај, во Базел почнува 69тото издание на Песна на Евровизија. Водителки на годинашниот избор ќе бидат Хејзел Бругер и Сандра Студер. Во првото полуфинале ќе се натпреваруваат 15 земји, а ќе

Зоровски во Аргумент плус: Регионална депонија е решение за отпадот во Буково

Ѓоко Зоровски  од граѓанската иницијатива „Збогум Буково“ во Аргумент плус рече дека, во депонијата со години се шири чад и миризба која ги туре граѓаните. Според него, решението е регионална депонија. „Она

Проблем за Елмас: Лајпциг не дава попуст, а Торино не сака да ја плати клаузулата

Елиф Елмас игра во одлична форма по позајмицата од Лајпциг во Торино, но како што одминува времето така се намалуваат и шансите италијанскиот клуб да го откупи договорот на македонскиот „дијамант“ и

Ќе се основа Факултет за медицински науки и здравство при Битолскиот универзитет

Денеска на 74-тата владина седница разгледана и усвоена е информација за потреба за основање Факултет за медицински науки и здравство при Универзитетот „Св. Климент Охридски“ – Битола. Како што велат од Владата,

ВМРО-ДПМНЕ се подготвува да го преземе Министерството за здравство – во игра Клековски и Андоновска?

Арбен Таравари официјално ја напушти владината коалиција, со што неговиот мандат како министер за здравство наскоро ќе заврши. Веќе се појавуваат шпекулации за тоа кој ќе го наследи на оваа позиција. Иако
Go toTop