Гугл е крал на џанк-рекламирањето

June 28, 2023
1 min read

Преку 140 големи брендови плаќаат за реклами кои, без нивно знаење, завршуваат на булшит веб страници напишани од вештачка интелигенција. 90% од рекламите пронајдени на овие сајтови биле сервирани од Гугл, иако нивна политика е да не поставуваат реклами на страници кои вклучуваат „автоматски генерирана спам содржина“.

Ова го води интернетот кон една реалност преплавена со содржини генерирани од вештачка интелигенција, кои ќе влечат огромни пари од адвертајзинг. Бидејќи рекламите се дистрибуираат по алгоритам на Гугл, клиентите не се ни свесни дека рекламите им завршуваат на сајтови кои никогаш не ги слушнале и кои штанцаат содржини без никаков човечки и професионален труд.

Такви автоматизирани сајтови знаат да произведат и по 1.200 статии дневно. Некои од нив се и убедливи, со ВИ фотографии и биографии на непостоечки „автори“ од импресумот.

Од друга страна, постојат и таканаречени контент фарми на кои работат слабо платени и ниско обучени луѓе кои произведуваат неквалитетни содржини при што се користат сите трикови за правење пари: клик-мамци, автоматско пуштање видеа, поп-ап прозори….

Американската асоцијација на национални адвертајзери открила дека дури 21% од рекламите на нивните клиенти завршиле на вакви сајтови, направени само за кликови.

Тоа се 13 милијарди американски долари годишно.

Гигантот во дистрибуирање реклами, платформата Google Ads, и покрај критиките дека им ги троши парите на компаниите на контент фарми, лани направи приход од 168 милијарди долари од реклами. Од 393 реклами од големи брендови пронајдени на сајтови генерирани со вештачка интелигенција, 356 биле опслужени од Гугл.

ИЗВОР: off.net.mk

MARKETING

MARKETING

Претходно

ПОСЛЕДНАТА СЛИКА НА КЛИМТ ОТКУПЕНА ЗА 108.4 МИЛИОНИ ДОЛАРИ, СТАНА НАЈСКАПО ПРОДАДЕНО ДЕЛО ВО ЕВРОПА

Следно

Бугарија е последна што може да ни држи предавањa за копенхашките критериуми, вели Пендаровски

Latest from Blog

Мицкоски: Мојата нација направи значителни жртви и реформи, цврсто посветена на нашиот европски пат

Европскиот проект ветува еднаквост, правичност и можности – но, понекогаш, ние доживуваме поинаква реалност. Нашиот народ, гордите македонски граѓани кои ги претставувам, од прва рака ја почувствуваа тежината на двојните стандарди. Мојата

Не помина интерпелацијата на министерот Панче Тошковски

Не помина интерпелацијата на министерот за внатрешни работи Панче Тошковски. „За“ гласаа 20 пратеници, додека 72 беа „против“, а немаше „воздржани“. „Собранието не ја прифати интерпелацијата на Панче Тошковски“, рече претседателот на

Семејствата на загинатите во „Пулс“ до функционерите и владата: Ќе молчевте и ќе се криевте ли да беа вашите деца“?

Бес, револт, барање на одоворност, болка и солзи. Семесјтвата на загинатите деца во дискотеката на смртта „Пулс“ во Кочани се излеа пред македонските институции. Побараа државниот јавен обвинител Љупчо Коцевски да излезе пред
Go toTop