Анталија чекори кон рекорд од 16 милиони туристи годишно

June 22, 2023
1 min read

АНТАЛИЈА (АА) – АЈШЕ ЈИЛДИЗ / ХАТИЏЕ ОДЕМИР ТОСУН – Анталија, една од најзначајните туристички дестинации во Туркије, оваа година достигна бројка од 4,76 милиони туристи, кои доаѓаат по воздушен пат, што претставува зголемување од 32 отсто во однос на минатата година. Анталија одлучно чекори кон својата цел од 16 милиони туристи на годишно ниво, пишува Анадолу.

Истакнувајќи се со здравствен и безбедносен туризам, море, песок, сонце, природни убавини и содржини, Анталија нуди можности за одмор на домашните и странските гости.

Туристите од различни земји на светот имаат можност одблизу да ја разгледаат историјата и културните вредности на градот, бањајќи се во прекрасното сино море и сончајќи се на уредените плажи.

Новинарот на Анадолу, анализирајќи ги податоците на Дирекцијата за култура и туризам на Анталија, дојде до податокот дека градот бил домаќин на 3.602.173 туристи кои пристигнале по воздушен пат во периодот од 1 јануари до 20 јуни мината година, а во истиот период оваа година, таа бројка изнесува 4.761.451 турист.

Со зголемувањето на бројката на туристи од 32 % во однос на истиот период од минатата година, се очекува Анталија до крајот на годината да биде домаќин на 16 милиони гости, што би била рекордна бројка.

– Популарни се резервациите „last minutе“

Риза Перчин, претседател на Одборот на Медитеранскиот Регион на Здружението на турски туристички агенции (ТУРСАБ), за Анадолу изјави дека оваа година најголем број туристи во Анталија доаѓаат од Германија.

„Наша цел во туризмот беше 16 милиони. Сезоната малку се смени, нашата сезона трае до крајот на ноември. Се надеваме дека ќе дојдеме до бројката од 16 милиони“, рече Перчин.

Напоменувајќи дека по епидемијата има промени во навиките за резервации, Перчин наведе дека сега се сѐ попопуларни таканаречените резервации „last minute“.

Претседателот на Фондацијата за промоција на регионот Кемер, Волкан Јорулмаз, изјави дека има сериозен раст на домашниот пазар, особено со зголемувањето на празниците на 9 дена и распустите во училиштата.

„Германија и Русија се нашите два главни пазари. Веднаш потоа следуваат нашиот домашен пазар и Велика Британија. Имаме значителен број туристи од Полска, но и од Белгија, Холандија, Србија, Чешка, Молдавија. Имаме гости од земјите како што е Албанија. Трговската и туристичката разновидност е многу важна. Наш план оваа година е да ја надминеме бројката од 2019, што е достижна цел. Можеме да ја затвориме годината со бројка од 16-17 милиони туристи“, истакна Јорулмаз.



На веб страницата на Anadolu Agency (AA) објавена е само дел од содржината на вестите од Системот на проток на вести (HAS).

Извор: www.aa.com.tr

VERO JUMBO MACEDONIA

EVN MACEDONIA

MARKETING

Претходно

Немој ти на мене „цис“

Следно

Мексико: Археолозите открија историски остатоци и предмети во античката престолнина Тула

Latest from Blog

Прв концерт на плоштадот „Свети Петар“ во Ватикан по две илјади години

Овој историски настан е прв јавен концерт што Ватикан го одржал во изминатите 2.000 години. Концертот беше заеднички режиран од Фарел Вилијамс и Андреа Бочели, а настапија Џенифер Хадсон, Карол Џи, ѕвездата

Ѓурѓај: На Конгресот на ФУЕН ќе бараме унапредување на правата на Македонците во Албанија

Македонското друштво “Илинден“-Тирана потврдувајќи го учеството на Конгресот на Федералната унија на европски националности (ФУЕН) најави дека ќе предложи Резолуција за унапредување на правата на Македонците во Албанија. Годинашниот 69. Конгрес на

Меџити: Акредитирани лаборатории го мерат воздухот по пожарот во Трубарево

Министерот за животна средина и просторно планирање Изет Меџити, денеска на прес-конференција рече дека фирмата во која настана пожар во Трубарево имала важечка дозвола за рециклирање на отпад, и дека се мери

Македонија U18 славеше во Бугарија – Индонезија совладана со 1:0

Македонската фудбалска репрезентација до 18 години оствари победа од 1:0 против селекцијата на Индонезија на контролниот натпревар одигран во Банско, Бугарија. Стрелец на единствениот погодок беше Иван Танчев, кој уште во првото
Go toTop