Уште еден голем бренд влегува на македонскиот пазар:Pepco, наскоро ги отвора своите продавници во Скопје

October 8, 2025
1 min read

Pepco ќе ги отвори првите продавници на македонскиот пазар во средината на 2026 година во Скопје, носејќи го еден од најголемите паневропски дисконти со широка понуда во 19-та земја. Отворањето го означува дебито на Pepco на македонскиот пазар и им нуди на потрошувачите нова дестинација за стилски секојдневни потреби со најдобра комбинација на цена и квалитет.

За многу луѓе низ Европа, Pepco стана продавница што не се пропушта при пазарење: место каде што купувачите, особено семејствата со ограничен буџет, можат да најдат инспирација за својот дом и гардероба без да ги напрегаат финансиските средства. Во земјите од Централна и Источна Европа, Pepco има стабилна лидерска позиција како бренд за детска и женска облека и производи за домаќинство, познат на повеќе од 90% од жените. Со повеќе од триесет милиони трансакции секој месец и четири илјади веќе отворени продавници во осумнаесет европски земји, доаѓањето на Pepco во Македонија е момент што многу локални потрошувачи долго време го очекуваа.

„Македонскиот пазар одамна е на нашата мапа. Ова е природен чекор во нашиот развој по успешното работење на нашите продавници и во Хрватска, Словенија, Србија, Босна и Херцеговина, Бугарија и Грција, и со задоволство потврдуваме дека ова ќе биде нашата деветнаесетта европска земја. Целта на Pepco е да им го олесни секојдневниот живот на потрошувачите, нудејќи модерни производи за домот и гардеробата по најдобри можни цени,“ изјави Марчин Станко, извршен директор за Централна и Источна Европа и Централни операции во Pepco. „Нашите тимови веќе работат со партнери за да обезбедат отворање што ќе ги воодушеви купувачите во Македонија. При избор на локација, клучно е за нас да бидеме блиску до потрошувачите, без разлика дали се работи за трговски паркови, трговски центри или продавници на главните улици.“

 

 

На денот на отворањето, потрошувачите ќе откријат широка и разновидна понуда за домот и целото семејство: од декор и кујнски основи до детска облека и мода за возрасни – секогаш во тренд и секогаш по многу ниски цени. Распоредот на продавниците на Pepco е интуитивен и пријателски настроен кон семејствата за секоја посета да биде лесна и пријатна. Pepco управува со самопослужни продавници со просечен продажен простор од 500 м², и во големи и во средни градови.

Отворањето на нов малопродажен бренд е исто така можност за искусни вработени кои сакаат да ги развијат своите вештини во меѓународна компанија со високи организациски и културни стандарди.

Повеќе информации може да најдете на официјалниот веб-сајт – https://pepco.mk/

Leave a Reply

Your email address will not be published.

VERO JUMBO MACEDONIA

EVN MACEDONIA

MARKETING

Претходно

Македонија домаќин на светски енергетски форум: „Од цели кон акција – енергија за иднината“

Следно

Европската рударска треска отвора врата за Македонија: Новата индустриска карта на континентот

Latest from Blog

Средба на Коњановски со Здружението на пензионери: Заедно до подобар квалитет на живот

Кандидатот за градоначалник на Општина Битола, Тони Коњановски, оствари средба со претставниците на Здружението на пензионери од Битола, на која се разговараше за актуелните предизвици и потреби на оваа категорија граѓани, како

Проданоски: Вистинската сила на Прилеп е во луѓето што го градат секој ден

Кандидатот за градоначалник на Општина Прилеп, Дејан Проданоски, оствари средба со претставници на прилепските градежни компании, на која се разговараше за состојбите во секторот и за можностите за заедничка работа на поефикасна,

Меџити: Образованието е нашата најсилна инвестиција за иднината на Чаир

Кандидатот за градоначалник на Општина Чаир, Изет Меџити, го претстави планот за најголемиот инвестициски циклус во областа на образованието досега, со јасна цел – секое дете да има пристап до квалитетно образование,

Коњановски во интервју за ТВ Тера најави големи инфраструктурни проекти и безбедносни подобрувања за Битола

Кандидатот за градоначалник на Општина Битола од ВМРО-ДПМНЕТони Коњановски, во гостување на ТВ Тера ги претстави клучните приоритети за следниот четиригодишен мандат, со акцент на уредување на коритото на реката Драгор, подобрување

ИНТЕРВЈУ за Булевар – Тоневски: Време е Пробиштип повторно да биде град со енергија, развој и иднина

Тоневски, бевте градоначалник два мандати. По пауза од 8 години, повторно сте кандидат за градоначалник. Што ве поттикна да се кандидирате? Што беше клучниот мотив да се вратите во локалната политика токму
Go toTop