Чарли Шин се враќа, но овој пат со безалкохолно пиво: Тоа е „ресет“ на мојот живот

September 30, 2025
1 min read

Покрај документарецот и мемоарот на Нетфликс „Книгата на Шин“, Чарли Шин сега го лансира и својот бренд пиво – Wild AF. И тоа без алкохол.

Чарли Шин во едно интервју нагласи дека ова не е враќање, туку „ресетирање“ на неговиот живот, со оглед на тоа што е трезен речиси осум години. Затоа „AF“ во името на пивото значи без алкохол, додека „Wild“ алудира на неговата иконска улога во комедијата „Главна лига“, пишува Форбс.

Чарли Шин соработувал со експертот за пијалоци Рајан Пери и претприемачот за забава Тод Кристофер за да го произведат пивото. Тие го развиле рецептот во текот на две години во соработка со легендарната пиварница Харпун, позната по своето речиси 40-годишно искуство во занаетчиското производство на пиво.

 Секоја лименка содржи 68 калории, а се очекува пакувањето од шест да чини околу 14 долари. Продажбата ќе започне на почетокот на 2026 година, а Чарли Шин го најави лансирањето со реклама на YouTube.

Зошто безалкохолно пиво?

Чарли Шин истакнува дека пивото е единствениот пијалок што го задржува вистинскиот вкус, но без алкохол. „Пробав разни моктејли и безалкохолни верзии на виски, но повеќето од нив изгледаа само како течни бомбони. Со Wild AF, го добивате вистинскиот вкус на пивото без алкохол“, вели тој.

Тој лично учествувал во дегустацијата и развојот на рецептите, заедно со тимот, истражувајќи ги достапните безалкохолни опции и барајќи ја најдобрата. „Кога бев во фаза на пиење, никогаш не би го избрал пивото NA. Сега, осум години подоцна, сум импресиониран од технологијата и напредокот во оваа категорија“, додава Чарли Шин.

Синхронизирање на проектите

Чарли Шин забележува дека лансирањето на пивото, книгата и документарецот всушност започнало пред неколку години и дека „сè спонтано“ се споило. „Сè правевме паралелно, но секој проект бараше внимание и енергија. Кога дојде време да се објави книгата, да се прикаже документарецот и да се пакува пивото, сè едноставно си дојде на свое место.“

Иднината на Wild AF

Чарли Шин планира активно да се вклучи во промоцијата на брендот, а воедно да се грижи и за другите обврски, првенствено за децата. Тој ќе го презентира пивото на концерти, спортски настани и масовни собири.

Идеалната цел за брендот е Wild AF да стане официјално безалкохолно пиво на Главната бејзбол лига, но успехот може да се најде и во едноставна ситуација: пријатели кои пијат пиво додека гледаат натпревар.

Како настанал рецептот

Чарли Шин учествувал во секоја фаза од развојот на рецептите во пиварницата Harpoon. Тестирањето било координирано преку Zoom, бидејќи сите основачи биле расфрлани низ САД (Малибу, Бостон, Вестлејк, Чикаго). Преку заеднички дегустации и внатрешно чувство на „клик на моментот“, тие го избрале конечниот рецепт, за кој велат дека е идеална рамнотежа на вкус и калориска вредност, без да се прави компромис со квалитетот.

Чарли Шин нагласува дека ова е повеќе од производ – ова е „уметнички процес“ што еден ден сака да им го пренесе на своите деца.

Извор: vecer.mk

VERO JUMBO MACEDONIA

EVN MACEDONIA

MARKETING

Претходно

Гарант не сте знаеле: ЗА ШТО СЛУЖИ ‘“ЛЕПТИРОТ“ НА МАШИНАТА ЗА ПЕРЕЊЕ и зошто вратата на машината СЕКОГАШ Е ЗАТВОРЕНА

Следно

Ѓорѓиевски: Градскиот воз ќе тргнува од Драчево кон центарот на Скопје

Latest from Blog

Зеленски: Ситуацијата во нуклеарната централа Запорожје е критична

Претседателот на Украина, Володимир Зеленски, денес предупреди дека ситуацијата е критична поради прекинот на снабдувањето со електрична енергија на нуклеарната централа Запорожје. „Седми ден во североисточен Запорожје има вонредна состојба, критична ситуација.

ЗНАМ со незгодни прашања до СДСМ: Дали кандидатите за советници имаат право да градат без одобрение за градба?

Додека сите граѓани мора да ги почитуваат сите процедури за добивање одобрение за градба, имаат ли кандидатите за советници од СДСМ таква обврска? Ова прашање го поставува ЗНАМ и посочува на Газменд
Go toTop