И покрај тоа што емисијата е блокирана на десетици американски пазари.
Во клучната демографија на гледачи на возраст од 18 до 49 години, емисијата ја имаше својата „најдобра редовно закажана епизода за повеќе од една деценија“, соопшти ABC.
На YouTube, Кимел добива повеќе од еден милион прегледи на час. Кога се комбинираат на ABC, YouTube и социјалните медиуми, монологот на Кимел за слободата на говорот во Америка достигна десетици милиони луѓе, а бројот на прегледи сè уште расте.
Прелиминарните рејтинзи на Нилсен, кои дополнително ќе се зголемат кога ќе се земе предвид гледањето на барање, се уште позначајни бидејќи емисијата не се емитуваше на десетици локални станици на ABC. Две големи групи, Nextar и Sinclair, сè уште го бојкотираат ток-шоуто, а нивните станици заедно покриваат околу 23% од американските телевизиски домаќинства.
Колку може да заработи Кимел?
Со оглед на тоа што во САД, цената на ТВ реклама се движи од 50 до 80 долари на 1.000 гледачи во премиум демографската група (18–49), а прегледите на YouTube се монетизираат во просек од 2–5 долари на 1.000 прегледи, пресметката изгледа вака:
– 6,3 милиони ТВ гледачи – проценка од 3–5 милиони долари само од ТВ реклами за една епизода.
Повеќе од 10 милиони онлајн прегледи во првите часови – уште 20.000–50.000 долари од дигитални реклами, а бројката расте како што растат прегледите.
Кога сè ќе се собере, заработката на Кимел и ABC од само една епизода лесно надминува 5 милиони долари.
Извор: vecer.mk