Кина воведе царина од 84 отсто за американските производи во услови на трговската војна

April 10, 2025
1 min read

АНКАРА (АА) – Новата царина од 84 отсто што Кина ја воведе како одмазднички одговор на зголемените царини на американскиот претседател Доналд Трамп за кинескиот увоз стапи на сила денес, додека тензиите во трговската војна меѓу двете најголеми светски економии продолжуваат да ескалираат, јавува Анадолу.

Во низата контрамерки, како одговор на првиот бран американски царини, Кина воведе реципрочна царина од 34 отсто кон САД. Откако Трамп ги зголеми царините на 104 отсто за кинескиот увоз, Пекинг возврати со 84 отсто царина за американските производи.

Во средата Трамп повторно ги зголеми царините, овој пат на 125 отсто.

Покрај царините, Кина стави и 18 американски компании на списокот со трговски ограничувања, воведувајќи и други контрамерки, а двете страни не покажуваат знаци на повлекување од трговската конфронтација.

Кина најави интензивирана соработка со трети земји за да се ублажат ефектите од трговската војна со САД. Кинескиот претседател Си Ѓинпинг следната недела треба да посети неколку земји од Југоисточна Азија, вклучително и Малезија.

Во меѓувреме, Кина и Европската Унија се обврзаа на заедничка поддршка на мултилатералниот трговски систем чиешто јадро е Светската трговска организација (СТО), соопшти кинеското Министерство за трговија.

Овој договор бил постигнат на виртуелен состанок меѓу кинескиот министер за трговија Ванг Вентао и европскиот комесар за трговија и економска безбедност Марош Шефчович, јави денес државната новинска агенција Синхуа.

Тие разговарале за низа прашања, вклучително и за зајакнување на економската и трговската соработка меѓу Кина и ЕУ и одговори на американските „реципрочни царини“.

Шефчович изјави дека американските царини сериозно го нарушуваат меѓународниот трговски систем и дека ЕУ е подготвена да соработува со другите членки на СТО, вклучително и Кина, за да се обезбеди нормално функционирање на глобалната трговија.



На веб страницата на Anadolu Agency (AA) објавена е само дел од содржината на вестите од Системот на проток на вести (HAS). За целосната содржина на вестите ве молиме контактирајте нè за претплата.

Извор: Anadolu Agency (AA)

MARKETING

MARKETING

Претходно

СДСМ прашува: Зошто четири недели по трагедијата во Кочани се уште нема проширување на истргата?

Следно

Руската и американската делегација вторпат се сретнаа во Истанбул

Latest from Blog

СДСМ: Владината мерка за објавување цени на веб-страници е нефункционална и бесмислена

Социјалдемократскиот сојуз на Македонија (СДСМ) ја критикува владината мерка со која маркетите се задолжени да ги објавуваат цените на своите производи на веб-страници, оценувајќи ја како нефункционална и „целосно неупотреблива алатка“. „Откако

Почина Тоше Поп Симонов – долгогодишен музички автор и продуцент

Познатиот музички автор и продуцент Тоше Поп Симонов почина денеска, а зад себе остави плодна и значајна кариера во македонската и регионалната музичка сцена. Во текот на својата работа, Поп Симонов соработуваше

ПОЧИНА ЛЕГЕНДАРНИОТ КОМПОЗИТОР И МУЗИЧКИ ПРОДУЦЕНТ ТОШЕ ПОП-СИМОНОВ

Тоше Поп-Симонов, еден од најзначајните композитори, продуценти и аранжери во современата македонска музика, почина на 63 години. Поп-Симонов ја почна својата музичка кариера во 1980-тите, при што беше еден од основачите и
Go toTop