АНКЕТА: Политички партии намерно предизвикуваат меѓуетнички тензии со цел да спречат борба против криминалот

February 9, 2025
1 min read

Во периодот од 1 до 4 февруари 2025 година, во рамките на платформата „ОМНИБУС“ беше спроведена телефонска анкета на репрезентативен примерок од 1.150 испитаници од целата територија на Република Македонија.

Анкетата била насочена кон мерење на јавното мислење на граѓаните на теми поврзани со меѓуетничките односи. Целта на истражувањето беше да се добијат релевантни податоци за перцепциите, ставовите и искуствата на граѓаните во однос на меѓуетничките односи, нивниот развој и можностите за подобрување.

Анкетата била дизајнирана да обезбеди анонимни одговори, гарантирајќи искреност и точност во резултатите.

Прашањата во анкетата биле формулирани така што ќе обезбедат систематски увид во јавното мислење, покривајќи различни аспекти на меѓуетничките односи.

Вклучени биле:

– квантификативни прашања со скали за мерење на ставови (на пример, од 1 до 5);
– дихотомни прашања (да/не);
– перцептивни прашања за тоа како граѓаните ја оценуваат моменталната состојба и идниот развој на меѓуетничките односи.

Овие методолошки пристапи овозможиле детална анализа на трендовите, разликите во перцепциите и клучните фактори што влијаат врз јавното мислење.

И покрај тоа што значителен дел од испитаниците сметаат дека развојот на меѓуетничките односи е приоритет за Владата, анкетираните во исто време препознаваат политичката злоупотреба на етничките прашања како значајна пречка во овој процес.

Податоците покажуваат дека мнозинството граѓани веруваат дека одредени политички партии намерно предизвикуваат меѓуетнички тензии со цел да ја поткопаат борбата против криминалот и корупцијата во институциите. Овие наоди сугерираат дека, иако постои свест за важноста на меѓуетничките односи, граѓаните се свесни и за предизвиците што произлегуваат
од нивната политичка инструментализација.

Резултатите од анкетата покажуваат и стабилност во меѓуетничките односи. Имено, повеќето испитаници сметаат дека состојбата се подобрува или останува иста, при што младите генерации се гледаат како поотворени и потолерантни во однос на постарите.

 

ИЗВОР: kurir.mk

VERO JUMBO MACEDONIA

EVN MACEDONIA

MARKETING

Претходно

Перински во Аеродром: Проект за нов лик и урбанизирање на просторот позади ТЦ „Капитол“

Следно

Анкета: Протестите не дадоа резултати

Latest from Blog

Прв концерт на плоштадот „Свети Петар“ во Ватикан по две илјади години

Овој историски настан е прв јавен концерт што Ватикан го одржал во изминатите 2.000 години. Концертот беше заеднички режиран од Фарел Вилијамс и Андреа Бочели, а настапија Џенифер Хадсон, Карол Џи, ѕвездата

Ѓурѓај: На Конгресот на ФУЕН ќе бараме унапредување на правата на Македонците во Албанија

Македонското друштво “Илинден“-Тирана потврдувајќи го учеството на Конгресот на Федералната унија на европски националности (ФУЕН) најави дека ќе предложи Резолуција за унапредување на правата на Македонците во Албанија. Годинашниот 69. Конгрес на

Меџити: Акредитирани лаборатории го мерат воздухот по пожарот во Трубарево

Министерот за животна средина и просторно планирање Изет Меџити, денеска на прес-конференција рече дека фирмата во која настана пожар во Трубарево имала важечка дозвола за рециклирање на отпад, и дека се мери

Македонија U18 славеше во Бугарија – Индонезија совладана со 1:0

Македонската фудбалска репрезентација до 18 години оствари победа од 1:0 против селекцијата на Индонезија на контролниот натпревар одигран во Банско, Бугарија. Стрелец на единствениот погодок беше Иван Танчев, кој уште во првото
Go toTop