Во 2022 година Грците први во Европа по онлајн купување од странство

January 6, 2023
1 min read

Грците се на прво место во Европа по купувања од меѓународни онлајн продавници во 2022 година, се наведува со европското истражување на „ПејПал е PayPal e-комерс индекс 2022“ (PayPal e-Commerce Index).

Во 2022 година, 87 отсто од грчките потрошувачи купувале од меѓународни онлајн продавници, а како главните причини за тоа ги навеле: најдобра цена, поширок опсег на достапни артикли, можност за откривање нови интересни производи.

На второ место се Ирците, кои 83 проценти од нив купувале во меѓународни онлајн продавници, Германците се трети (82 отсто), а граѓаните на Израел се четврти со 79 проценти по меѓународните купувања преку интернет.

Во исто време, 28 отсто од прометот на грчките електронски продавници доаѓа од странство.

Просечниот број на Европејци кои купуваат од онлајн продавници во странство во 2022 година е 74 проценти.

ИЗВОР: kurir.mk

VERO JUMBO MACEDONIA

EVN MACEDONIA

MATINA DENTAL CLINIC

AUTO SHKOLLA BEKO

Претходно

За политички цели Ковачевски го честита Бадник со снимен спот од продукција

Следно

Скопје повторно во десетката најзагадени, во Битола и Струмица престануваат да важат мерките

Latest from Blog

ВИДЕО: Како Заев понизно му се извинуваше на Вучиќ, за денеска СДСМ да обвинуваaт за „српски свет“ и разно разни непостоечки работи!

Поранешниот премиер Зоран Заев и српскиот премиер Александар Вучиќ своевремено беа „најдобри“ другарчиња и нон-стоп си се извинуваа меѓу себе и го создаваа „Отворен Балкан“, за да денеска опозициската СДСМ на чело

Ментално силните луѓе избираат каде да ја насочат својата енергија И ТОКМУ ЗАТОА ЖИВЕАТ ПОМИРНО, ПОСРЕЌНО И ПОСЛОБОДНО

Во секојдневната трка помеѓу работата, одговорностите, семејните улоги и постојаниот проток на информации, многу луѓе се наоѓаат себеси како талкаат таму каде што не треба – во имагинарни сценарија, претерано анализирајќи ги

ЏАМБО отвора нов современ маркет во Гевгелија на 13 декември

Европскиот реномиран бренд ЏАМБО (JUMBO) продолжува со успешна реализација на својата долгорочна стратегија за интензивен развој и пошироко позиционирање на македонскиот пазар. Оваа сабота, 13 декември 2025 година, компанијата пишува ново поглавје
Go toTop