Бугарија: Зголемување од 52 отсто на цените на храната за една година

January 9, 2023
1 min read

За две недели, индексот на пазарните цени (МПИ), што ги одразува големопродажните цени на храната во Бугарија, порасна за 0,61 отсто. Ова е уште еден рекорд од 2.316 поени на пораст, бидејќи го вклучува и поскапувањето на храната за време на божиќните празници, пренесува БТА.

Во ноември, индексот го достигна својот историски максимум од 2.222 поени. За еден месец неговото ниво порасна за 1,62 отсто, за три месеци за 9 отсто, а на годишно ниво за 51,8 отсто (од 1.533 поени).

Во Бугарија, поскапување е регистрирано кај речиси сите прехранбени производи.

ИЗВОР: kurir.mk

VERO JUMBO MACEDONIA

EVN MACEDONIA

AUTO SHKOLLA BEKO

MATINA DENTAL CLINIC

Претходно

Најстудено во Берово и Битола – Дојран утрово најтопол град во земјава

Следно

(ВИДЕО) Лула ги посети демолираните институции во Бразилија и повика да се казнат „неофашистите“ што упаднаа во Конгресот

Latest from Blog

Катастрофалните поплави во Азија одзедоа повеќе од 30 животи

Катастрофалните поплави погодија милиони луѓе во Тајланд, Индонезија и Малезија, а најмалку 33 лица загинаа во масовните поплави во јужен Тајланд, објави денес весникот „Бангкок пост“, повикувајќи се на владата. Повеќе од

Премиерот Мицкоски дециден: Никој не го нападнал бугарскиот „новинар“ Перев

Премиерот Христијан Мицкоски денеска изјави дека вчера имал консултации во врска со пријавата од новинарот и публицист Владимир Перев (80), дека бил објект на вербален и физички напад од непознато лице во

Коњановски: Секоe дете заслужува модерен и безбеден простор

Градоначалникот на Општина Битола, Тони Коњановски, соопшти дека општината континуирано инвестира во зголемување на капацитетите на детските градинки, со цел да одговори на зголемените потреби на родителите и подобрување на условите за

По успехот на „Злобница 2“ на киноблагајните, најавени нови продолженија

По почетниот извонреден успех на „Злобница 2“ (Wicked: For Good’s), продукциската куќа „Јуниверзал пикчрс“ (Universal Pictures), се чини, е подготвена за повеќе приказни од „Земјата на Оз“. Имено, Мајкл Мозес – маркетинг-директор
Go toTop