ЖИЛИЕТ БИНОШ СЕ РАСПЛАКА КОГА Ѝ ЈА ВРАЧИ ЗЛАТНАТА ПАЛМА НА МЕРИЛ СТРИП ВО КАН

May 15, 2024
1 min read

Публиката на синоќешното отворање на 77. Кански филмски фестивал ја поздрави со долги овации холивудската ѕвезда Мерил Стрип, годинашна добитничка на почесната Златна палма на 77. Кански фестивал. Таа се врати во Кан по 35 години од освојувањето на наградата за најдобра женска улога за „Злобните ангели“, нејзиното единствено појавување на фестивалот досега.

Наградата ѝ ја врачи француската актерка Жилиет Бинош.

„Го променивте начинот на кој гледаме на жените во светот на филмот“, рече Бинош, која се обидуваше да го контролира своето дишење, додека плачеше за време на говорот. „А сепак не сте премногу сериозни, како мене“.

Стрип, во чија долга листа на филмови се и „Крамер против Крамер“, „Мостовите во округот Медисон“, „Надвор од Африка“, „Мама миа!“, им се заблагодари на повеќе личности од нејзината кариера.

„Мајка ми, која обично беше во право за сè, ми рече ‘Мерил, мила, ќе видиш. Сè оди толку брзо. Толку брзо’. И навистина е така, освен мојот говор“, рече Стрип.

„Го променивте начинот на кој гледаме на жените во светот на филмот“ ѝ рече Бинош на Стрип. (Фото: Гети)

Во импресивната кариера, оскаровката Стрип играла и во „Мали жени“ на режисерката Грета Гервиг, која годинава е претседателка на жирито за Златната палма во Кан.

На свеченото отворање, француската пејачка Захо де Сагазан ја изведе „Модерна љубов“ (Modern Love) на Дејвид Боуви во чест на црно-белата танцова сцена на Гервиг во „Фрeнсис Ха“. Гервиг весело пееше со неа од своето седиште на сцената и изгледаше видно погодена од настапот на Де Сагаза.

Во жирито се и турската сценаристка и фотографка Ебру Џејлан, американската актерка Лили Гледстон, француската актерка Ева Грин, либанската режисерка и сценаристка Надин Лабаки, шпанскиот режисер и сценарист Ј. Бајона, италијанскиот актер Пјерфранческо Фавино, јапонскиот режисер Хироказу Коре-еда и францускиот актер и продуцент Омар Си.

Фестивалот отвори со францускиот филм „Втор чин“ на Квентин Дупио, со Леа Сејду и Луј Гарел.

Во конкуренцијата за Златна палма се неколку култни филмаџии, меѓу кои Френсис Форд Копола со „Мегалополис“, Џорџ Милер со „Фуриоза“, Пол Шредер со „Ох, Канада“, како и Џорџ Лукас кој ќе добие почесна Златна палма. Во конкуренцијата се и Кевин Костнер со „Хоризонт, американска сага“, „Видови на добрина“ на Јоргос Лантимос, Жак Одијар со „Емилија Перез“, „Партенопа“ на Паоло Сорентино и „Покров“ на Дејвид Кроненберг.

Фестивалот завршува на 25 мај.

ИЗВОР: sdk.mk

MARKETING

MARKETING

Претходно

Радуловиќ за „Студио 10“: Како Институт работиме на подигнување на свеста за значењето на семејството во македонското општество

Следно

НЕМА СИЛА ДА ЈА ПЕЕ НА НАСТАПИ: Џенан Лончаревиќ оваа песна му ја посвети на трагично починатиот брат, текстот до детаљ ја опишува трагедијата (ВИДЕО)

Latest from Blog

Израел ќе испрати делегација во Катар на преговорите за прекин на огнот во Појасот Газа

Израелски медиуми објавија дека Израел ќе испрати делегација во Катар која ќе преговара за ослободување на заложниците и прекин на огнот во Појасот Газа. Но, не е прецизирано кога израелската делегација ќе

Клековски им порача на крушевчани дека со смената на локалната власт во градот ќе направат уште повеќе

Членот на Извршниот комитет на ВМРО ДПМНЕ Клековски денеска во посета на крушевските села и на самото Крушево со ветување дека кога ќе ја преземат локалната власт, ќе направат уште повеќе за

ВИДЕО: Хорор повреда, Донарума му ја скрши ногата на Мусиала, цел стадион во шок

Четвртфиналниот дуел на Светското клупско првенство помеѓу Пари Сен Жермен и Баерн беше обележан со ужасна сцена на крајот од првото полувреме, кога Џамал ​​Мусиала заработи сериозна повреда на ногата. Младиот германски

Внатрешната контрола на МВР расчисти случај во Прилеп со пајак возило

По денешната објава на социјалните мрежи за наводно непрофесионално постапување од страна на полициски службеници во Прилеп во врска со констатиран сообраќаен прекршок, Одделот за внатрешна контрола, криминалистички истраги и професионални стандарди
Go toTop