Туркије и балканските земји се приклучуваат на кампањата на ЕУ за безбедност на храната „Safe2Eat“

April 3, 2025
1 min read

АНКАРА/ИСТАНБУЛ (АА) – Туркије и балканските земји се приклучуваат на кампањата „Safe2Eat“, која ја спроведува Европската агенција за безбедност на храна на Европската Унија (ЕФСА), со цел да им помогне на потрошувачите да донесуваат информирани одлуки при изборот на храна, јавува Анадолу.

Според соопштението на Министерството за земјоделство на Туркије денес, оваа комуникациска кампања, која во изминатите години беше отворена само за земјите членки на ЕУ, од оваа година им овозможува учество и на земјите кандидати. Цел е потрошувачите да се водат со ажурирани информации засновани врз научни податоци за храната.

Од 2020 година кампањата настојува да осигури дека граѓаните прават информирани избори и да спречи фрлање храна.

Во рамките на „Safe2Eat“, која минатата година достигна повеќе од 45 отсто од целната публика низ Европа, над 50 милиони европски потрошувачи беа информирани за безбедноста на храната преку пораки пренесени преку социјалните мрежи и други комуникациски канали.

Кампањата доведе до промена на однесувањето на потрошувачите, кои сега повеќе ја „приоритизираат безбедноста на храната“ при купувањето.

Европските граѓани истакнаа дека кампањата им понудила појасни и подостапни информации за безбедноста на храната и го зголемила нивното знаење за спречување на потенцијалните ризици.

Оваа година кампањата „Safe2Eat2025“ ќе ги вклучи Северна Македонија, Албанија, Австрија, Белгија, Босна и Херцеговина, Чешка, Естонија, Финска, Хрватска, Ирска, Италија, Црна Гора, кипарската грчка администрација, Латвија, Луксембург, Унгарија, Норвешка, Полска, Романија, Словачка и Грција, а Туркије ќе биде една од земјите учеснички.

Во согласност со кампањата, во текот на годината ќе бидат организирани голем број активности како на ниво на ЕУ, така и во земјите учеснички.

Кампањата ќе настојува да ја подигне свеста на потрошувачите преку пораки на официјалната веб-страница, а исто така ќе ги информира преку едукативни материјали.

Социјалните мрежи ќе играат клучна улога во кампањата, користејќи го хаштагот #Safe2EatEU за зголемување на интеракцијата меѓу потрошувачите.



На веб страницата на Anadolu Agency (AA) објавена е само дел од содржината на вестите од Системот на проток на вести (HAS). За целосната содржина на вестите ве молиме контактирајте нè за претплата.

Извор: Anadolu Agency (AA)

MARKETING

MARKETING

Претходно

Продолжуваат протестите на Хаити поради безбедносната криза

Следно

Османи: Македонија е ставена во иста категорија како Србија и Кина, земји кои традиционално се соочуваат со високи трговски бариери

Latest from Blog

“Парада на гордоста“: Ова не е прослава, ова е протест

Годинешниот настан беше најавен и реализиран како протест, а не како прослава, поради како што нагласија организаторите сè поизразениот говор на омраза, институционалната незаинтересираност и назадувањето на човековите права за ЛГБТИ+ лицата

Временските услови сè поголем проблем за Светското клупско првенство

Од пеколни горештини до силни грмотевици, Светското клупско првенство во Соединетите Американски Држави се одржува во услови што сериозно го нарушуваат распоредот на натпреварите, принудувајќи ги организаторите и тимовите да прават постојани

Шеста Парада на гордоста во Скопје со јасен фокус на заедништвото, отпорот и борбата

Под мотото „Ќе (оп)стоиме заедно!“, денеска во Скопје се одржа шестата по ред Парада на гордоста, со јасен фокус на заедништвото, отпорот и борбата за човекови права на ЛГБТИ+ заедницата. Годинешниот настан

Над 730 мигранти пристигнаа на грчките острови Крит и Гавдос за помалку од 24 часа

За помалку од 24 часа, 731 мигрант, вклучувајќи многу семејства и деца, пристигнаа на островите Крит и Гавдос, објави грчкиот весник „Катимерини“. „Засолништето во Агија беше испразнето од оние што пристигнаа на
Go toTop