Туркије и балканските земји се приклучуваат на кампањата на ЕУ за безбедност на храната „Safe2Eat“

April 3, 2025
1 min read

АНКАРА/ИСТАНБУЛ (АА) – Туркије и балканските земји се приклучуваат на кампањата „Safe2Eat“, која ја спроведува Европската агенција за безбедност на храна на Европската Унија (ЕФСА), со цел да им помогне на потрошувачите да донесуваат информирани одлуки при изборот на храна, јавува Анадолу.

Според соопштението на Министерството за земјоделство на Туркије денес, оваа комуникациска кампања, која во изминатите години беше отворена само за земјите членки на ЕУ, од оваа година им овозможува учество и на земјите кандидати. Цел е потрошувачите да се водат со ажурирани информации засновани врз научни податоци за храната.

Од 2020 година кампањата настојува да осигури дека граѓаните прават информирани избори и да спречи фрлање храна.

Во рамките на „Safe2Eat“, која минатата година достигна повеќе од 45 отсто од целната публика низ Европа, над 50 милиони европски потрошувачи беа информирани за безбедноста на храната преку пораки пренесени преку социјалните мрежи и други комуникациски канали.

Кампањата доведе до промена на однесувањето на потрошувачите, кои сега повеќе ја „приоритизираат безбедноста на храната“ при купувањето.

Европските граѓани истакнаа дека кампањата им понудила појасни и подостапни информации за безбедноста на храната и го зголемила нивното знаење за спречување на потенцијалните ризици.

Оваа година кампањата „Safe2Eat2025“ ќе ги вклучи Северна Македонија, Албанија, Австрија, Белгија, Босна и Херцеговина, Чешка, Естонија, Финска, Хрватска, Ирска, Италија, Црна Гора, кипарската грчка администрација, Латвија, Луксембург, Унгарија, Норвешка, Полска, Романија, Словачка и Грција, а Туркије ќе биде една од земјите учеснички.

Во согласност со кампањата, во текот на годината ќе бидат организирани голем број активности како на ниво на ЕУ, така и во земјите учеснички.

Кампањата ќе настојува да ја подигне свеста на потрошувачите преку пораки на официјалната веб-страница, а исто така ќе ги информира преку едукативни материјали.

Социјалните мрежи ќе играат клучна улога во кампањата, користејќи го хаштагот #Safe2EatEU за зголемување на интеракцијата меѓу потрошувачите.



На веб страницата на Anadolu Agency (AA) објавена е само дел од содржината на вестите од Системот на проток на вести (HAS). За целосната содржина на вестите ве молиме контактирајте нè за претплата.

Извор: Anadolu Agency (AA)

VERO JUMBO MACEDONIA

EVN MACEDONIA

MARKETING

ЛОКАЛНИ ИЗБОРИ 2025

Претходно

Продолжуваат протестите на Хаити поради безбедносната криза

Следно

Османи: Македонија е ставена во иста категорија како Србија и Кина, земји кои традиционално се соочуваат со високи трговски бариери

Latest from Blog

Расел Кроу откри зошто никогаш нема да се ожени за 28 години помладата партнерка (ВИДЕО)

Во отворен разговор за емисијата 60 минути, актерот откри дека нема планови да се ожени со неговата партнерка– ниту сега, ниту во иднина. „Зошто да ја расипам среќата со брак?“ Кога водителот

Отишол во болница со страшни болки- докторите се шокирале кога виделе што има во телото

Необичната приказна се случила на 19 октомври, откако неименуван 48-годишен менаџер со големи болки бил итно однесен во медицинска установа. Тој призна сè Според извештаите на докторите, човекот признал дека самиот го

Вучиќ: БРКАМЕ ДВАЈЦА СНАЈПЕРИСТИ ЗА КОИ ЗНАЕМЕ ДЕКА СЕ ВО БЕЛГРАД, знаеме зошто и кој ги плаќа

Гостувајќи во емисијата „Чирилица“ на ТВ Прва, Александар Вучиќ објави дека од безбедносните служби дознал дека во Белград моментално има двајца снајперисти, на чие апсење службите моментално работат. „Во моментов бркаме двајца

Израел се движи кон смртна казна за тероризам

Комитетот за национална безбедност на израелскиот парламент во понеделник гласаше за закон со кој се воведува смртна казна за сторители на „терористички напади“, мерка предложена од крајно десничарската партија на министерот за
Go toTop