„Spotify“ најави голем новитет со кој ја почнува борбата со „YouTube“ – за што станува збор?

March 14, 2024
1 min read

Стриминг сервисот „Spotify“ има големи планови за стриминг пазарот, па до крајот на овaa декада ќе го зголеми бројот на своите корисници, на дури 1 милијарда, што нема да биде лесно на овој исклучително конкурентен пазар на којшто се достапни различни музички стриминг сервиси.

Освен зголемувањето на вкупниот број на корисници, во фокус се и премиум корисниците, односно претплатниците на нивниот сервис, а според процените на аналитичарите, нивниот број месецов би можел да достигне 239 милиони.

Но, за да ги задржат постоечките и да привлечат дополнителни корисници, особено претплатници, во компанијата константно размислуваат за новитетите со кои би ја зголемиле конкурентноста на својот сервис и на корисниците би им овозможиле некоја вредност повеќе.

Тие и претходно така ја прошириле својата понуда на поткасти и аудиокниги, а минатата година почнале да се фокусираат и на видео.

Така тие ја претставиле опцијата за кратки видеа наменети на музиката, а начинот на којшто со песните на овој сервис би можеле да се објавуваат вертикални видеа е во траење до 30 секунди.

После кратките видеа, компанијата сега има повеќе планови со видеозаписи и влез на територијата со која владее Јутјуб, а треба да се потсети дека и опцијата видеа е достапна и на некои конкурентни сервиси како што е „Apple Music“.

„Spotify“ така го започнува тестирањето со музичките спотови, а како што нагласуваат ова е уште еден потег со којшто сакаат да ја зголемат својата корисничка база и да привлечат нови претплатници.

Спотовите на корисниците ќе почнат да им се прикажуваат од оваа седмица, но поради тоа што станува збор за тестирање на оваа опција, барем засега, истата нема да им биде достапна на сите, туку само на дел од корисниците.

Спотовите се наменети само за претплатниците и на почеток оваа опција ќе биде ограничена на пазарите како Велика Британија, Германија, Италија, Шведска, Бразил, Филипини…

Извор: kurir.mk

VERO JUMBO MACEDONIA

EVN MACEDONIA

MARKETING

Претходно

Раста и порача дека детето ќе може да го гледа само во центарот за социјални работи – па таа се појави таму, Ана Николиќ бледа како крпа излезе разочарана (ВИДЕО)

Следно

ДУИ се налути, Законот за коцкање повторно не помина во Парламентот

Latest from Blog

Аморим: Не ми е јасно како ги примаме овие голови

фото: Printscreen Менаџерот на Манчестер Ј., Рубен Аморим изјави дека е незадоволен од дефанзивната игра на неговиот тим на денешното дерби со Манчестер Сити. „Ако ги погледнете головите, можевме да ги избегнеме.

Мицкоски со порака: Ние ќе продолжиме да работиме, да се бориме и на крај ќе победиме

Премиерот Христијан Мицкоски објави видео од настанатите пожари кои избувнаа викендов. Воедно Мицкоски упати порака: „Она што се случуваше летото и со кое успешно се справивме, ќе продолжи, затоа што некој има

Фото: Супер провокативно издание на Марго Роби, гол грб и проѕирен фустан

Добитничката на Оскар, убавата актерка Марго Роби на промоцијата блесна во проѕирен фустан од колекцијата„ Armani Prive“ пролет 2025. Ова е едно од нејзините први јавни појавувања откако стана мајка минатата есен,

Алкараз со дабл учинок: МУ ГО ЗЕМА НА СИНЕР И ЛИДЕРСТВОТО И ДЕВОЈКАТА… Битката продолжува

Шпанскиот тенисер Карлос Алкараз има нова девојка. Станува збор за моделот Брукс Надер кој во последно време е тема на светските медиуми – сега знаеме зошто… Други вести ја потврдуваат првата: Брукс
Go toTop