Скопје доби ново летно кино на покривот на Сити мол

July 4, 2025
1 min read

Скопје Сити Мол во партнерство со Синеплекс го отворија првото летно кино под отворено небо на покривот од трговскиот центар. Скопје е побогато за уште едно градско летно доживување, каде свечено беше отворено првото „Rooftop Open Air Cinema, со проекција на блокбастерот „Интерстелар“ на култниот режисер Кристофер Нолан.

Со ова официјално започна првата летна сезона на ова уникатно кино под ѕвездено небо, кое ќе понуди фантастичен избор на филмска програма од 2 јули до 5 септември.

Проекциите ќе се одржуваат три пати неделно – секоја среда, петок и сабота, со почеток во 21 часот, а на програмата ќе се најдат холивудски хитови и македонски култни филмови. Веќе се најавени следните проекции: „Барби“ и „Топ Ган: Маверик“, а организаторите најавуваат динамичен репертоар со многу изненадувања.

Посетителите ќе имаат можност да уживаат не само во кино искуството, туку и во дополнителна забавна програма која започнува од 19.30 часот, пред секоја проекција. Во рамки на забавната зоната, ќе се организираат тематски активности инспирирани од филмските содржини, со музика во живо, коктели, вкусна храна и разни интерактивни изненадувања – сè што е потребно за едно комплетно летно излегување.

Ова искуство е креирано по светски стандарди, со најсовремена кино-опрема, аудио и визуелни ефекти, кои гарантираат уникатно доживување. Иако е лето, ова е најсвежата локација во градот – градско скривалиште под отворено небо.

Билетите за проекциите се достапни по цена од 200 денари, и можат да се набават онлајн преку мобилната апликација на Cineplexx MK и веб-страницата на Синеплекс (https://www.cineplexx.mk/events/Open%20Air%20Cinema), како и на благајните во киното.

Репертоарот на филмовите ќе се објавува на социјалните мрежи на Скопје Сити Мол и Синеплекс, каде што посетителите ќе можат навремено да се информираат за секој нареден филм.

Со оваа иницијатива, Скопје Сити Мол како општествено одговорна компанија воспоставува нова традиција и го позиционира покривот на трговскиот центар како нова летна културна точка во градот, која ги спојува филмот, забавата и градската атмосфера на едно место.

 Фото: Игор Костов

ИЗВОР: racin.mk

VERO JUMBO MACEDONIA

EVN MACEDONIA

MARKETING

ЛОКАЛНИ ИЗБОРИ 2025

Претходно

Галичка свадба 2025: Зурли, тапани и вековни мијачки обичаи од 11 до 13 јули

Следно

Јаневска: Образованието и науката не смеат да бидат фактор за иселување на младите, туку сфери за личен развој и вработување

Latest from Blog

ХРВАТИТЕ ПЛАЧАТ: Србија има 24 пати повеќе злато во резервите од нив, а колку има Македонија?

Хрватите објавија дека се “најмалку спремна држава за црни денови“ во споредба со другите држави од поранешна Југославија затоа што – имаат малку “златнио резерви“ како покрие и гаранција.  Она што најмногу

Саракинов: Карпош го крена гласот против урбаната мафија и Стевчо Јакимовски, карпошани нема да дозволат Заев, Филипче и Стевчо да го држат во канџи Карпош

Карпош избра промени. По децении власт на Стевчо Јакимовски, по децении бетонизација и уништување на Карпош, карпошани кренаа глас и избраа промени, изјави денеска Христо Саракинов, носител на советничка листа на Општина

Тоневски ветува модерна велосипедска инфраструктура во Пробиштип

Кандидатот за градоначалник на општина Пробиштип, Тони Тоневски, најави изградба на нова велосипедска патека од Пробиштип до селото Ратавица, која ќе се простира по стариот пат во месноста Леговец. Покрај тоа, низ
Go toTop