Рекордни резултати на SEAT S.A. во првите девет месеци од годината

November 8, 2023
1 min read

реклама


  • SEAT S.A. објави оперативен профит од 501 милион евра, 512 милиони повеќе отколку од јануари и септември 2022 година, благодарение на зголемениот обем на SEAT и подобрувањата на ефикасноста, како и од успехот на CUPRA.
  • Приходите од продажба надминуваат 10,8 милијарди евра, што претставува зголемување од 38,6 отсто
  • Продажбата на SEAT порасна за 21,6% со 221.700 доставени возила
  • Вкупните испораки на компанијата се зголемија за 34,2 отсто на 391.800 единици

SEAT S.A. постигна рекордни финансиски резултати помеѓу јануари и септември 2023 година водени од зголемениот обем на SEAT и подобрувањата на ефикасноста, како и од успехот на CUPRA. Приходите од продажба на SEAT S.A. се зголемија за 38,6 отсто на 10,837 милијарди евра во првите девет месеци од годината, што е највисока сума во историјата на компанијата.

“Постигнавме рекордни резултати помеѓу јануари и септември и ова се многу позитивни вести.”, рече Вејн Грифитс, извршен директор на SEAT и CUPRA. “

реклама

Растот на испораките ги поттикнува резултатите на SEAT S.A.

Успехот на резултатите од SEAT S.A. е главно воден од зголемувањето на обемот на испораки. Помеѓу јануари и септември, бројот на испорачани возила од страна на компанијата се зголемил за 34,2 отсто, достигнувајќи 391.800. Во овој период SEAT S.A. испорача речиси 100.000 автомобили повеќе од истиот период од 2022 година (292.000) и испораките веќе го надминаа резултатот за претходната цела година (385.600).

реклама

SEAT придонесе за зголемување на продажбата на компанијата благодарение на опоравувањето на снабдувањето со полупроводници и други основни компоненти, кои овозможија нивото на производство да се зголеми оваа година. Помеѓу јануари и септември 2023 година, испораките на марката SEAT пораснаа за 21,6% достигнувајќи вкупно 221.700 испорачани возила (182.300 во истиот период од 2022 година).

SEAT Arona остана најпродаваниот модел на брендот помеѓу јануари и септември 2023 година (72.200 единици; +26,8%), по што следи SEAT Ibiza (59.400; +45.0%). Главните пазари на брендот во овој период биле Шпанија (46.500; +20.1%), Германија (45.200; +20.1%) и Обединетото Кралство (24.300; +43.2%).

реклама



MARKETING

MARKETING

MARKETING

Претходно

Хамас тврди дека уништил уште 6 израелски тенка во Газа

Следно

„САД ѝ носат профит на својата воена индустрија, а Европа ја туркаат во банкрот“

Latest from Blog

Четворица повредени при пад на лифт во болница во Атина

Четири лица се повредени, откако, од засега непознати причини, паднал лифт во атинската државна болница „Црвен крст“, јави дописничката на МИА од Атина. Според првичните информации повредени се двајца болничари од возило

Турскиот претседател Ердоган го прими имамот на џамијата Ал Акса во Ерусалим

АНКАРА (АА) – Турскиот претседател Реџеп Таип Ердоган денес во Анкара го прими шејхот Екрима Сабри, имам на џамијата Ал Акса во Ерусалим (Кудс), соопшти Претседателството, јавува Анадолу. На средбата што се

Олимписка шампионка во пливање објави крај на кариерата

Трикратната олимписка шампионка, пливачката Катинка Хосу од Унгарија, објави дека се повлекува од професионалното пливање. – Објавувам крај на кариерата. Благодарност до сите што учествуваа во мојата кариера. Триесет години базенот ми

Општините од утре можат да аплицираат за грантови за развој на социјални услуги на локално ниво

Заменик министерот и Државниот секретар на Министерството за социјална политика, демографија и млади, Ѓоко Велковски и Фатмир Сабриу, денеска присуствуваа на презентацијата на третиот јавен повик за грантови за развој на социјални
Go toTop