Под слоганот „Ние сме Европа“, власта почнува кампања со која ќе информира за придобивките од членството во ЕУ

August 23, 2023
1 min read

За изведување на едномесечните активности од кампањата ќе бидат издвоени пет милиони денари, односно 80 илјади евра – буџетски средства кои, како што истакна вицепремиерот Бојан Маричиќ на денешната презентација, се испланирани од минатата година во рамките на Секретаријатот за европски прашања (СЕП) за промоција на европските вредности

Преку кампањата „Ние сме Европа“, Владата и Секретаријатот за европски прашања (СЕП) во наредниот период ќе ги информираат граѓаните за придобивките и можностите од зачленувањето на земјава во Европската Унија.

За изведување на едномесечните активности ќе бидат издвоени пет милиони денари, односно 80 илјади евра – буџетски средства кои, како што истакна вицепремиерот Бојан Маричиќ на денешната презентација, се испланирани од минатата година во рамките на Секретаријатот за промоција на европските вредности.

„Во рамките на напорите на Владата на Република Северна Македонија да ги оствари стратешките цели и да ја приближи целта за влез во ЕУ, Владата ќе организира серија настани во осум града во државата. Кампањата ќе се вика ‘Ние сме Европа’. Ќе се реализира во Скопје, Струмица, Охрид, Прилеп, Тетово, Штип и во Куманово. Секаде ќе има тематски настани, со кои ќе ги покриеме најважните теми, кои врз основа на нашите анализи ги интересираат граѓаните“,

изјави денеска вицепремиерот Маричиќ кој во просториите на СЕП ја презентираше кампањата.

Официјалниот старт на активностите ќе биде на 30 август и ќе трае до крајот на септември. Првиот во серијата настани ќе се одржи во Скопје на 30 август и ќе го отвори премиерот Димитар Ковачевски.

На презентацијата на кампањата, Маричиќ додаде дека активностите ќе вклучуваат и средби со здруженија и граѓански организации и со сите оние што се заинтересирани да прашаат нешто конкретно за темата и генерално за процесот на пристапување. Во сите осум града ќе се одржуваат и трибини.

„Целта на овие активности е да им ги претставиме на граѓаните придобивките од брзото членство во Европската Унија, неопходните реформи кои треба да ги направиме за да ги постигнеме европските стандарди во наредните неколку години и начините како членството ќе го заштити и зајакне нашиот идентитет, јазикот, посебноста и мултиетничкиот карактер на државата“,

додаде вицепремиерот за европски прашања.

Презентацијата на активностите од кампањата „Ние сме Европа“, која се одржа денеска во просториите на Секретаријатот за европски прашања, почна со приказ на промотивно видео во форма на анкета со граѓани кои аргументираат зошто се за членство на Северна Македонија во Европската Унија.

ИЗВОР: 360stepeni.mk

MARKETING

MARKETING

Претходно

„Мементо“ на Димитрие Османли дел од ретроспективата на Југословенскиот филмски црн бран во МОМА

Следно

Германската Влада ја одобри легислативата за двојно државјанство

Latest from Blog

Ана Ивановиќ и Ѓоковиќ повторно заедно?

Ана Ивановиќ и Новак Ѓоковиќ би можеле повторно да се сретнат за прв пат по долго време. На турнирот во Женева, најдобриот тенисер на сите времиња, Новак Ѓоковиќ, ќе ги направи последните

Израелски напад врз центар на ОН за хуманитарна помош во северна Газа

ГАЗА / АНКАРА (АА) – Четворица Палестинци се убиени, а повеќемина се ранети вечерва во израелски воздушен напад врз објект за дистрибуција на хуманитарната помош на Агенцијата за бегалци на Обединетите нации,

Турскиот претседател Ердоган им го честита Денот на Европа на европските граѓани

ИСТАНБУЛ (АА) – Турскиот претседател Реџеп Таип Ердоган им го честита на европските граѓани 9 Мај, Денот на Европа, јавува Анадолу. Според соопштението на профилот на социјалните мрежи на претседателската Дирекција за

Баер Леверкузен ја најде замената за Чаби Алонсо

Цеск Фабрегас е првиот кандидат за наследник на Чаби Алонсо на клупата на Баер Леверкузен. Шпанска „Марка“ откри дека германскиот клуб од неколку кандидати за приоритет го избрал Фабергас на местото на
Go toTop