Почна одбројувањето за саемот на е-трговија, ВОРЛДЕФ Истанбул 2024

May 25, 2024
1 min read

ИСТАНБУЛ (АА) – Саемот за е-трговија, ВОРЛДЕФ Истанбул 2024 (WORLDEF Istanbul 2024), ќе ги собере на едно место клучните личности од Туркије и од глобалниот малопродажен екосистем на е-трговијата.

Настанот, на кој Анадолу е глобален комуникациски партнер, ќе се одржи во Истанбул Јеникапи просторот за настани од 6 до 8 јуни.

Од ВОРЛДЕФ соопштија дека на настанот очекуваат над 20.000 посетители од 40 земји.

„ВОРЛДЕФ Истанбул 2024 им нуди на турските производители и малопродажни брендови шанса да влезат на глобалните пазари“, рече претседателот на ВОРЛДЕФ, Омер Нарт.

Тој истакна дека е подготвена специјална програма фокусирана на технологии за малопродажба и е-трговија, вклучувајќи нов систем за поврзување бизнис со бизнис (B2B), за поттикнување на бизнис соработките.

Настанот ќе има павилјон за производители фокусирани на е-трговијата, каде што главните глобални купувачи ќе се сретнат со производителите од е-трговија.

„Учесниците ќе бидат категоризирани во павилјони, минимизирајќи ја конкуренцијата и максимизирајќи ја соработката. Овој пристап ќе овозможи значителна трговија на штандовите на производителите“, додаде Нарт.

Тридневниот саем ветува искуства насочени кон е-трговијата и има за цел да биде најголемиот настан за е-трговија годинава во Истанбул.

Нарт ги истакна придобивките за турските брендови, како вмрежувањето со глобалните пазари и потенцијалните клиенти.

ВОРЛДЕФ Истанбул 2024 ќе биде домаќин на повеќе од 200 говорници и преку 450 малопродажни брендови, производители и добавувачи на простор од 9.200 квадратни метри.

На саемот за е-трговија ќе учествуваат и даватели на услуги, инвеститори во е-трговијата и претприемачи, а ќе учествуваат и повеќе од 1.500 трговци кои продаваат на глобалните пазари како Амазон и Етси.

Позициониран како еден од најголемите светски саеми за е-трговија, ВОРЛДЕФ Истанбул ќе понуди единствени можности за истражување на идните трендови и иновации во е-трговијата, осигурувајќи брендовите да бидат во чекор со дигиталниот пазар.



На веб страницата на Anadolu Agency (AA) објавена е само дел од содржината на вестите од Системот на проток на вести (HAS). За целосната содржина на вестите ве молиме контактирајте нè за претплата.

Извор: Anadolu Agency (AA)

MARKETING

MARKETING

Претходно

Фунџо Лама ја врати титулата најбрза жена која се искачила на Еверест

Следно

Канада нареди затворање на две компании поради загриженост за националната безбедност

Latest from Blog

„Ќе го воскреснам Скопје“ – Орце Ѓорѓиевски кандидат на ВМРО-ДПМНЕ за градоначалник на Скопје

Орце Ѓорѓиевски влегува во трката за градоначалник на Град  Скопје од  редовите на ВМРО-ДПМНЕ. Одлуката ја донесе Извршниот комитет на партијата, каде во конкуренција за прв човек на Скопје неофицијално се споменуваа

Кога различноста кај младите зборува во еден глас: Овој простор им припаѓа на сите

Групната изложба „Овој простор им припаѓа на сите“ се состои од дела на четворица млади уметници, кои за првпат се претставуваат заедно во ваков формат. Џемилиана Абдулова, Бурџу Мусли, Марко Печеновиќ и

Koj e Орце Ѓорѓиевски кој претендира да биде следен Скопски татко?

Претседателот на ВМРО-ДПМНЕ, Христијан Мицкоски, објави дека актуелниот прв човек на Кисела Вода, Орце Ѓорѓиевски, ќе биде партискиот кандидат за градоначалник на Скопје на претстојните локални избори. Кога Орце Ѓорѓиевски во ноември

Познатиот турски древен локалитет Ѓобеклитепе главна атракција за туристите од цел свет

ШАНЛИУРФА (АА) – Ѓобеклитепе, древно светилиште во Југоисточна Турција и заштитено подрачје на УНЕСКО, стана главна атракција за туристите од цел свет, зацврстувајќи ја својата улога како темел на регионалниот и националниот

Пред посетата на САД, израелскиот претседател го повика Нетанјаху да постигне договор за прекин на огнот во Газа

ЕРУСАЛИМ / ИСТАНБУЛ (АА) – Израелскиот претседател Исак Херцог денес го повика премиерот Бенјамин Нетанјаху да постигне договор за прекин на огнот во Газа и размена на затвореници пред неговото патување во
Go toTop