Почна одбројувањето за саемот на е-трговија, ВОРЛДЕФ Истанбул 2024

May 25, 2024
1 min read

ИСТАНБУЛ (АА) – Саемот за е-трговија, ВОРЛДЕФ Истанбул 2024 (WORLDEF Istanbul 2024), ќе ги собере на едно место клучните личности од Туркије и од глобалниот малопродажен екосистем на е-трговијата.

Настанот, на кој Анадолу е глобален комуникациски партнер, ќе се одржи во Истанбул Јеникапи просторот за настани од 6 до 8 јуни.

Од ВОРЛДЕФ соопштија дека на настанот очекуваат над 20.000 посетители од 40 земји.

„ВОРЛДЕФ Истанбул 2024 им нуди на турските производители и малопродажни брендови шанса да влезат на глобалните пазари“, рече претседателот на ВОРЛДЕФ, Омер Нарт.

Тој истакна дека е подготвена специјална програма фокусирана на технологии за малопродажба и е-трговија, вклучувајќи нов систем за поврзување бизнис со бизнис (B2B), за поттикнување на бизнис соработките.

Настанот ќе има павилјон за производители фокусирани на е-трговијата, каде што главните глобални купувачи ќе се сретнат со производителите од е-трговија.

„Учесниците ќе бидат категоризирани во павилјони, минимизирајќи ја конкуренцијата и максимизирајќи ја соработката. Овој пристап ќе овозможи значителна трговија на штандовите на производителите“, додаде Нарт.

Тридневниот саем ветува искуства насочени кон е-трговијата и има за цел да биде најголемиот настан за е-трговија годинава во Истанбул.

Нарт ги истакна придобивките за турските брендови, како вмрежувањето со глобалните пазари и потенцијалните клиенти.

ВОРЛДЕФ Истанбул 2024 ќе биде домаќин на повеќе од 200 говорници и преку 450 малопродажни брендови, производители и добавувачи на простор од 9.200 квадратни метри.

На саемот за е-трговија ќе учествуваат и даватели на услуги, инвеститори во е-трговијата и претприемачи, а ќе учествуваат и повеќе од 1.500 трговци кои продаваат на глобалните пазари како Амазон и Етси.

Позициониран како еден од најголемите светски саеми за е-трговија, ВОРЛДЕФ Истанбул ќе понуди единствени можности за истражување на идните трендови и иновации во е-трговијата, осигурувајќи брендовите да бидат во чекор со дигиталниот пазар.



На веб страницата на Anadolu Agency (AA) објавена е само дел од содржината на вестите од Системот на проток на вести (HAS). За целосната содржина на вестите ве молиме контактирајте нè за претплата.

Извор: Anadolu Agency (AA)

VERO JUMBO MACEDONIA

EVN MACEDONIA

MATINA DENTAL CLINIC

AUTO SHKOLLA BEKO

Претходно

Фунџо Лама ја врати титулата најбрза жена која се искачила на Еверест

Следно

Канада нареди затворање на две компании поради загриженост за националната безбедност

Latest from Blog

Андоновски: Првпат ќе промовираме владин центар за одговор на сајбер инциденти

Владин центар за одговор на сајбер инциденти ќе биде промовира во првата половина од наредната година, најави вечерва министерот за дигитална трансформација Стефан Андоновски. -За многу скоро. Веќе завршуваме со дел од

ФФМ: Пласманот на Шкендија е голем успех за македонскиот клупски фудбал

Фудбалската федерација на Македонија и нејзиниот претседател Масар Омерaгиќ упатија честитки до фудбалскиот клуб Шкендија за изборениот пласман во елиминациската фаза од УЕФА Лигата на конференции. Од ФФМ оценуваат дека остварениот успех

САРАЕВО ЛИ Е ИЛИ СЕПАК НЕ Е? Толку е загадено што луѓето залутале по пат до дома

Маглата е главна но, не и едниствена важна последица на загадувањето што се акумулира во сараевскиот басен со децении. Нивото на токсични честички PM2.5 повремено го надминува дозволеното ниво за десет пати.

Чешка има нов фудбалски селектор

Репрезентацијата на Чешка, потенцијалниот наш ривал на патот кон Мундијалот во САД, Канада и Мексико следното лето има нов селектор. Се работи за искусниот Мирослав Коубек, кому му е доделена одговорноста да

Како до поквалитетни јавни услуги: Отворена панел-дискусија во Битола

Јавните претпријатија како клучен сервис на граѓаните беа во фокусот на панел-дискусијата „Како до подобри услуги за граѓаните“, организирана од Советот на Општина Битола и Општина Битола, со цел отворање транспарентен дијалог
Go toTop