Нето добивката на банките во Србија во првата половина од годината изнесуваше 775 милиони евра

August 10, 2025
1 min read

Комерцијалните банки во Србија оствариле профит од 90,7 милијарди динари, или 775 милиони евра, во првата половина од 2025 година, објави „Данас“.
Во споредба со првите шест месеци од минатата година, нето добивката на банките се зголеми за помалку од два проценти.
Билансите на банките објавени од Народната банка на Србија покажуваат дека доколку банките што работат на домашниот пазар ги повторат резултатите од првите шест месеци во втората половина од годината, нивната добивка ќе биде на ниво од лани кога, по плаќањето на даноците, собраа рекордни 1,5 милијарди евра.
За првите шест месеци од 2025 година, италијанската „Интеза“ води по профит со 134,4 милиони евра и е на пат да ја надмине минатата година.

Австриската Рајфајзен банка е на второ место со 121,5 милиони евра, италијанската Уникредит е трета со 101,8 милиони евра, а унгарската ОТП е четврта со 101,4 милиони евра нето добивка.

„Големата шесторка на српскиот банкарски сектор ја комплетираат словенечката НЛБ Комерцијална банка со добивка од 87,3 милиони евра и домашната приватна АИК банка со нето добивка за првите шест месеци од 84,5 милиони евра. Овие шест најголеми банки остварија дури 81,5 проценти од вкупната добивка на целиот банкарски сектор, кој го сочинуваат 19 банки“, наведува Данас.
Две банки забележаа загуби во првите шест месеци: Јетел банка од 2,6 милиони евра и Мирабанка со загуба од 277.000 евра.

Извор: kurir.mk

VERO JUMBO MACEDONIA

EVN MACEDONIA

MARKETING

Претходно

Античкиот град Сиде – неизбежна станица за љубителите на археологијата и културниот туризам

Следно

Началникот на полицијата во Демир Хисар ќе биде разрешен заради непрофесионалност во случајот Лозановска

Latest from Blog

Биткоинот сруши историски рекорд

Биткоинот надмина 125.000 долари за прв пат по 17 години, соборувајќи историски рекорд. Цената на најголемата криптовалута скокна на нов рекорд за време на азиското тргување, со промет од речиси 50 милијарди

МОН: Означен почетокот на кампањата насловена „Магијата е во знаењето“

Со старт на кампања за подигнување на јавната свест за суштинската важност на знаењето и незаменливата улога на наставниците во општеството, Министерството за образование и наука го одбележува 5 Октомври – Светскиот
Go toTop