На 27 март ќе биде промовирана новата Американско Балканска Стопанска Комора

March 25, 2025
1 min read

На 27 март на настан во Њујорк официјално ќе биде одбележан почетокот со работа на Американско Балканската Стопанска комора (ABCC), која ќе биде посветена на јакнење на економските врски и бизнис можностите помеѓу Соединетите Американски Држави и Балканскиот регион.

Комората ќе биде клучен мост кој ќе ги поврзува американските компании со Балканот и истовремено ги поддржува балканските компании кои сакаат да го освојат американскиот пазар.

– Основањето на Американската Балканска Стопанска Комора претставува важен чекор во
трансатлантската трговија, изјави г-ѓа Елиза Пренџов, претседател на ABCC.

Како што вели таа, балканскиот регион нуди огромни можности за американските компании, додека пазарот на САД претставува значителен потенцијал за балканските компании.

-Нашата мисија е да помогнеме во оваа соработка и да создадеме долгорочни партнерства, додала Пренџов.

Како што се наведува во соопштението на организацијата, клучните иницијативи на ABCC ќе вклучуваат промоција и олеснување на инвестиции, трговски мисии и бизнис делегации, консултантски услуги за влез на пазарот, мрежни настани и бизнис поврзувања, поддршка за политики и регулаторни насоки, образовни програми за бизнис и промоција на туризам.

Комората започнува со работа со видни и успешни членови од американски и балкански компании, од различни индустрии кои го одразуваат силниот интерес за зајакнување на економските врски помеѓу овие региони.

Инаугуративниот настан ќе се одржи во Њујорк на 27 март 2025 година, на кој ќе има и панел дискусии фокусирани на стратегиите за влез на пазарот и меѓукултурни бизнис практики.

Американската Балканска Стопанска Комора (ABCC) е непрофитна организација која има
за цел да ја промовира трговијата и инвестициите помеѓу Соединетите Американски Држави и
сите земји во Балканскиот регион. Комората ќе работи како поддршка на бизнисите од
стартапи до мултинационални корпорации, обезбедувајќи ресурси и поврзувања за успех
во двата пазара, се посочува во соопштението од организацијата.

ИЗВОР: racin.mk

VERO JUMBO MACEDONIA

EVN MACEDONIA

MARKETING

Претходно

Поранешниот црногорски претседател Мило Ѓукановиќ ја тужи Агенцијата за спречување на корупцијата

Следно

Комитетот за финансиска стабилност го усвои Годишниот извештај: Финансискиот систем е стабилен

Latest from Blog

Фото: Забава со 700 гости за 18 роденден на ќерката на српскиот пејач Саша Матиќ, Тара

Како што се очекуваше, на забавата пристигна скоро целата српска естрада, бидејќи популарниот сале е одличен пријател со скори сите негови колеги и колешки. Секако исти релации одржува и целото негово семејство. 

Севиља се спаси од пораз против Елче

Иако важеше за фаворит пред стартот на дуелот, сепак, тимот на Севиља во премиерниот дуел од викенд колото во Шпанија, на свој терен против тимот на Елче успеа да одигра само 2:2.
Go toTop