„Моја Кравица“ ја стартува својата прва национална наградна игра во Македонија

September 15, 2025
1 min read

Бимилк со гордост ја претставува својата прва наградна игра за брендот Моја Кравица во Македонија, под слоганот „Исполни си ги желбите со Моја Кравица!“.

Наградната игра ќе трае од 15 септември до 26 октомври 2025 година и има за цел да понуди уникатно искуство и дополнително да ја зајакне поврзаноста со потрошувачите. „Моја Кравица“ чоколадно млеко со децении е симбол на вкус и радост во секое семејство.

Денес, тоа е бренд кој ужива доверба кај потрошувачите, препознатлив по својот автентичен вкус, врвен квалитет и топлина што ја внесува во секојдневните моменти, правејќи го омилен избор за малите и за големите.

Моја Кравица наградната игра секоја недела ќе носи нови радости: ќе се доделуваат по три iPhone 15 телефони,  три PlayStation 5 и пет пакет производи, што ја прави оваа наградна игра една од највозбудливите досега. Најсреќниот добитник ќе замине на семејно патување во Дизниленд – дестинација што е симбол на фантазија и авантура и за младите и за возрасните!

Учеството во наградната игра е едноставно и лесно достапно за сите. Секој потрошувач што ќе купи било кои два производа од портфолиото на Моја Кравица (чоколадно млеко, милкшејк или пудинг) добива право на учество во извлекувањата – сѐ што треба да направи е да го испрати бројот од фискалната сметка и времето на купување со назнака „Моја Кравица“ преку СМС на телефонскиот број 145 111.

Регистрацијата може да се направи бесплатно и преку веб-страницата на следниот линк: https://bimilk.mk/moja-kravica-nagradna-igra/, каде што се достапни сите информации за наградната игра. Извлекувањата ќе се одржуваат еднаш неделно, а добитниците ќе бидат објавувани секоја среда на официјалната веб-страница  како и на социјалните мрежи на bimilk и imlekmk. Извлекувањето на главната награда е на 27.10.2025 година.

Со оваа наградна игра, „Моја Кравица“ продолжува да ја гради својата силна врска со потрошувачите, нудејќи радост, изненадувања и моменти што остануваат во семејната меморија.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

VERO JUMBO MACEDONIA

EVN MACEDONIA

MATINA DENTAL CLINIC

AUTO SHKOLLA BEKO

Претходно

Возачите на „Шкода“ најмногу пцујат, меѓу британските возачи

Следно

Чаир добива нова канализација и водовод – Меџити на терен

Latest from Blog

Со Ирина Атанаскова: За уметноста да се биде мајка и уметник и за пријателот што го спасува денот

Креативноста не е нешто што може да чека на „кога се ослободат рацете“. За Ирина Атанаскова, позната на социјалните мрежи и во уметничките кругови како тату-артистот Ina Nameless, таа е основна потреба,

Жестоко соопштение на Бенфика: Скандалозно, неодбранливо, неприфатливо

Бенфика остро реагираше по контроверзната победа на градскиот ривал Спортинг против Санта Клара во натпревар од Купот на Португалија. Спортинг губеше сè до самата завршница, кога по маратонска, дванаесетминутна ВАР-проверка им беше

Битола доби почесен конзулат на Австрија

Со пригодна свеченост денеска во Битола беше отворен конзулатот на Австрија, а функцијата почесен конзул ќе ја врши битолчанецот Игор Божиновски. Конзулатот на Австрија се наоѓа на улицата „Виенска“ во Битола. На

Путин: Непријателот се повлекува во сите правци, руските сили напредуваат на фронтот

Претседателот на Русија изјави дека украинските сили се повлекуваат на сите правци и дека иницијативата на фронтот сега ѝ припаѓа на руската армија. „Откако украинската војска беше протерана од територијата на Курската

Најбарани професии лани во ЕУ биле во продажба, маркетинг и производство

Највисока стапка на слободни работни места во ЕУ лани е регистрирана кај менаџерите за продажба, маркетинг и развој, со 8,4%. Ова значи дека оваа професија имала најголема незадоволена побарувачка за работна сила,
Go toTop