Министерката Божиновска дел од приказна за производство на еко хулахопки во Чешка

August 30, 2024
1 min read

Чешкиот „Репортер магазин“ пред точно една година ја опиша Сања Божиновска како успешна енергетска консултантка која го промовира својот еколошки бренд на хулахопки и чорапи „Божици“ како свое хоби. Сепак, Божиновска сега се дистанцира од овој бизнис, тврдејќи дека само помага на пријатели од Северна Македонија да го прошират нивниот бизнис во Чешка, објави РСЕ.

Во својот анкетен лист, министерката за енергетика, рударство и минерални суровини, покрај недвижностите вредни над еден милион евра, пријави и сопственост на чешката компанија „Sustainable services“. Оваа компанија, основана на 1 октомври 2007 година, се фокусира на консултантски услуги и недвижности, а не на енергетски проекти како што беше наведено во нејзината биографија.

Божиновска се повлекла од управителската позиција на „Sustainable services“ само две недели пред да ја пријави компанијата во Државната комисија за спречување на корупцијата. Управителската функција ја презел Томе Атанасов, сопственик на „Југоекспорт стил“.

„Sustainable services“ е регистрирана со неколку дејности, вклучувајќи изнајмување, купување и управување на недвижности, трговија и консултантски активности. Компанијата го добила своето име на почетокот на 2024 година, претходно позната како SBMK reality.

Божиновска, исто така, се дистанцира од производството на биоразградливите хулахопки под брендот „Божици“. Според неа, помошта која ја обезбедила на пријателите од Северна Македонија се однесувала на промоција и поставување на интернет страница, а не на производствени активности. Сепак, претходните објави во медиумите и на веб-страницата на „Божици“ покажуваат дека Божиновска активно промовирала хулахопките и учествувала во настани поврзани со брендот.

Министерката тврди дека нејзината компанија „Sustainable services“ нема никаква врска со производството на хулахопките и дека не постојат деловни трансакции со Северна Македонија од 2007 до 2024 година. Сепак, како што пишува РСЕ, информациите од медиумите и интернетот ги потврдуваат нејзините вклучености во промоцијата на „Божици“ и активностите на брендот.

ИЗВОР: racin.mk

MARKETING

MARKETING

Претходно

Николоски: Со нов Закон ќе ја довршиме изградбата на автопатот Кичево-Охрид, очекувам напролет да се вози по одредени делници од автопатот

Следно

„Златна мимоза“ за „Домаќинство за почетници” на Горан Столевски

Latest from Blog

Дарио Ивановски и Андријана Поп Арсова најбрзи на трката во Скопје

Македонските натпреварувачи Дарио Ивановски и Андријана Поп Арсова триумфираа на деветтото издание на „Халк Еко Скопје трча 10км“. Ивановски беше најбрз на патеката и оствари време од 30.59 минути, додека зад себе

Предложен притвор за лицето во кичевско кое со секира го убил својот татко, а и нанел тешки повреди на својата мајка

Основното јавно обвинителство Кичево поведе истражна постапка против едно лице осомничено за едно кривично дело – Убиство од член 123 став 2 точка 2 и еден обид за убиство според истата правна

Македонија повторно во европската елита, обезбеди учество на континенталното првенство во ракомет во 2026

Ракометната репрезентација на Македонија триумираше над Литванија со 26:17 (13:11) во дуел од квалификаците за пласман на Европското првенство во 2026 година. По победата пред полни трибини во СЦ „Јане Сандански“, Македонија

Кузмановски: Сакаме да сме пример за младите, како што за нас беа Кире, Столе, Жути

Капитенот Филип Кузмановски повторно ја водеше Македонија до нова победа во квалификациите, овој пат вредна за пласман на ново Европско првенство. „Навистина пред сè сакам да се заблагодарам на целата публика за

Дрво падна врз автомобил во Струмица

Вечерва околу 20 часот, дрво паднало врз автомобил во Струмица, на улицата Ванчо Китанов. Регирала и противпожарната служба, и за среќа нема повредени. „Вечерва (недела) 11.05.2025 година, околу 20.00 часот на ул.Ванчо
Go toTop