Министерката Божиновска дел од приказна за производство на еко хулахопки во Чешка

August 30, 2024
1 min read

Чешкиот „Репортер магазин“ пред точно една година ја опиша Сања Божиновска како успешна енергетска консултантка која го промовира својот еколошки бренд на хулахопки и чорапи „Божици“ како свое хоби. Сепак, Божиновска сега се дистанцира од овој бизнис, тврдејќи дека само помага на пријатели од Северна Македонија да го прошират нивниот бизнис во Чешка, објави РСЕ.

Во својот анкетен лист, министерката за енергетика, рударство и минерални суровини, покрај недвижностите вредни над еден милион евра, пријави и сопственост на чешката компанија „Sustainable services“. Оваа компанија, основана на 1 октомври 2007 година, се фокусира на консултантски услуги и недвижности, а не на енергетски проекти како што беше наведено во нејзината биографија.

Божиновска се повлекла од управителската позиција на „Sustainable services“ само две недели пред да ја пријави компанијата во Државната комисија за спречување на корупцијата. Управителската функција ја презел Томе Атанасов, сопственик на „Југоекспорт стил“.

„Sustainable services“ е регистрирана со неколку дејности, вклучувајќи изнајмување, купување и управување на недвижности, трговија и консултантски активности. Компанијата го добила своето име на почетокот на 2024 година, претходно позната како SBMK reality.

Божиновска, исто така, се дистанцира од производството на биоразградливите хулахопки под брендот „Божици“. Според неа, помошта која ја обезбедила на пријателите од Северна Македонија се однесувала на промоција и поставување на интернет страница, а не на производствени активности. Сепак, претходните објави во медиумите и на веб-страницата на „Божици“ покажуваат дека Божиновска активно промовирала хулахопките и учествувала во настани поврзани со брендот.

Министерката тврди дека нејзината компанија „Sustainable services“ нема никаква врска со производството на хулахопките и дека не постојат деловни трансакции со Северна Македонија од 2007 до 2024 година. Сепак, како што пишува РСЕ, информациите од медиумите и интернетот ги потврдуваат нејзините вклучености во промоцијата на „Божици“ и активностите на брендот.

ИЗВОР: racin.mk

VERO JUMBO MACEDONIA

EVN MACEDONIA

MARKETING

Претходно

Николоски: Со нов Закон ќе ја довршиме изградбата на автопатот Кичево-Охрид, очекувам напролет да се вози по одредени делници од автопатот

Следно

„Златна мимоза“ за „Домаќинство за почетници” на Горан Столевски

Latest from Blog

Премиерот Мицкоски во посета на општина Јегуновце

Премиерот Христијан Мицкоски денеска ќе ја Општина Јегуновце. Тој, во рамки на посетата, ќе изврши увид во градежни активности на градинка во населено место Вратница. Како што најави владината прес-служба, премиерот Мицкоски

Како да цепи дрва- девојка со секира го нападнала своето момче на спиење, при апсењето се смеела

Жена од Северна Дакота е обвинета дека се обидела да го убие своето момче додека спиел, користејќи секира, а еден сведок рекол дека звучело како да „сече дрва“ додека го „удирала“ по

Светскиот шампион со Франција на 31 година замина во пензија

Поранешниот француски фудбалски репрезентативец Самуел Умтити објави дека ја завршува својата играчка кариера, објави францускиот весник „Л’Екип“. Умтити (31) објави на социјалните мрежи дека одлучил да ја заврши својата играчка кариера, откако

Американската војска нападна брод од Венецуела: Трамп итно се огласи – има мртви

Американскиот претседател Доналд Трамп објави дека американската војска извршила повторен напад врз брод за кој постоеле сомнежи дека превезувал дрога од Венецуела, при што загинале три лица. Трамп ја сподели информацијата преку
Go toTop