Министерката Божиновска дел од приказна за производство на еко хулахопки во Чешка

August 30, 2024
1 min read

Чешкиот „Репортер магазин“ пред точно една година ја опиша Сања Божиновска како успешна енергетска консултантка која го промовира својот еколошки бренд на хулахопки и чорапи „Божици“ како свое хоби. Сепак, Божиновска сега се дистанцира од овој бизнис, тврдејќи дека само помага на пријатели од Северна Македонија да го прошират нивниот бизнис во Чешка, објави РСЕ.

Во својот анкетен лист, министерката за енергетика, рударство и минерални суровини, покрај недвижностите вредни над еден милион евра, пријави и сопственост на чешката компанија „Sustainable services“. Оваа компанија, основана на 1 октомври 2007 година, се фокусира на консултантски услуги и недвижности, а не на енергетски проекти како што беше наведено во нејзината биографија.

Божиновска се повлекла од управителската позиција на „Sustainable services“ само две недели пред да ја пријави компанијата во Државната комисија за спречување на корупцијата. Управителската функција ја презел Томе Атанасов, сопственик на „Југоекспорт стил“.

„Sustainable services“ е регистрирана со неколку дејности, вклучувајќи изнајмување, купување и управување на недвижности, трговија и консултантски активности. Компанијата го добила своето име на почетокот на 2024 година, претходно позната како SBMK reality.

Божиновска, исто така, се дистанцира од производството на биоразградливите хулахопки под брендот „Божици“. Според неа, помошта која ја обезбедила на пријателите од Северна Македонија се однесувала на промоција и поставување на интернет страница, а не на производствени активности. Сепак, претходните објави во медиумите и на веб-страницата на „Божици“ покажуваат дека Божиновска активно промовирала хулахопките и учествувала во настани поврзани со брендот.

Министерката тврди дека нејзината компанија „Sustainable services“ нема никаква врска со производството на хулахопките и дека не постојат деловни трансакции со Северна Македонија од 2007 до 2024 година. Сепак, како што пишува РСЕ, информациите од медиумите и интернетот ги потврдуваат нејзините вклучености во промоцијата на „Божици“ и активностите на брендот.

ИЗВОР: racin.mk

MARKETING

MARKETING

Претходно

Николоски: Со нов Закон ќе ја довршиме изградбата на автопатот Кичево-Охрид, очекувам напролет да се вози по одредени делници од автопатот

Следно

„Златна мимоза“ за „Домаќинство за почетници” на Горан Столевски

Latest from Blog

Алчинов во Отворено: За да се направи пат до хидроелектраната на река Дошница ќе треба да се исечат 1000 хектари шума

Кристијан Алчинов од „Спас за нас“ во Отворено рече дека законот за хидроелектрани е склопен во полза на инвеститорите. Според него, за изградба на една хидроелектрана на реката Дошница ќе треба да

Елиминирана шампионката на Ролан Гарос

Актуелната шампионка на Ролан Гарос Американката Коко Гоф е елиминирана во првото коло на Вимблдон. За изненадувањето се погрижи 25-годишната Украинка Дајана Јастремска, која со 2:0 во сетови (7:6(3) и 6:1) ја

САД ја прославија 249-годишнината од независноста во Скопје

Во Амбасадата на Соединетите Американски Држави во Северна Македонија вечерва со свечен прием беше одбележан 4-ти јули – Денот на американската независност. Пред бројни гости, партнери и пријатели на САД, амбасадорката Анџела

Запленети околу 100 килограми марихуана во Струмица, лишени од слобода три лица

Во координирана акција на полицијата и Агенцијата за национална безбедност вчера во Струмица се запленети 100 килограми марихуана, а три лица се уапсени, соопштија денеска од МВР. Во соопштението се наведува дека

Ќостарова Унковска во Аргумент плус: Родителите на загинатите деца во Кочани се плашат од заборав

Клиничкиот психолог Лина Ќостарова Унковска во Аргумент плус рече дека трагедијата во Кочани е надвор од сите искуства. Според неа, родителите на загинатите деца не се плашат за нивните животи и за
Go toTop