Според новиот извештај на фирмата за безбедност на социјалните медиуми Spikerz, хакерите користеле вештачка интелигенција за да изнудат пари од обожавателите на социјалните мрежи како што се TikTok, Instagram и X, објавува NME.
Сè повеќе софистицирани измами
Извештајот истакнува како социјалните мрежи станаа „високоризични влезни точки за измама и оштетување на брендот“. Поради технологијата на вештачка интелигенција што напредува со неверојатна брзина, овие видови измами стануваат сè потешки за откривање.
На врвот на листата на најимитирани музичари се Тејлор Свифт и Сабрина Карпентер. Меѓу првите десет се Били Ајлиш, BTS, Адел, Ед Ширан, Луис Капалди, BLACKPINK, Аријана Гранде и Дрејк.
И уметниците и обожавателите се изложени на ризик
Консултантот на Spikerz, Скот Коен, предупредува на ранливоста на дигиталниот простор. „Социјалните платформи станаа најважната точка на поврзување помеѓу уметниците и нивната публика, што ги прави ранливи. Ако сакаме уметниците да иновираат и експериментираат, треба да им обезбедиме дигитални средини каде што не се постојано нападнати“, рече тој.
Извештајот дополнително ја објаснува штетата што се јавува: „Кога обожавателите се измамени од лажен профил да купат непостоечка стока, билети или искуства, уметникот не само што губи приходи, туку и нивниот углед трпи удар, што влијае на идната продажба и ангажман. Штетата врз угледот на брендот може да ја намали вредноста на спонзорствата, соработките и партнерствата со издавачките куќи.“
Проблем што не е од вчера
Заканите како овој се проблем со години. Arctic Monkeys беа цел минатата година, кога непознато лице се претстави како агент на бендот и наводно резервираше свирки за фиктивна светска турнеја во 2025 година. Обожавателите на Oasis исто така станаа жртви на измами при купување билети за нивната турнеја за враќање, губејќи во просек 346 фунти. Извештајот на Lloyds Bank покажа дека дури 90 проценти од овие измами започнале со лажни реклами на социјалните медиуми.
Исто така, минатата година, пејачката Софи Елис-Бекстор ги предупреди обожавателите за измама со вештачка интелигенција која го искористила нејзиниот хит „Murder On The Dancefloor“ за лажна реклама, додека Фејсбук беше обвинет дека не преземал доволно мерки против измамниците кои продавале непостоечки билети за турнејата на Тејлор Свифт.
Извор: vecer.mk


