ФОТО: „Пиши кога ќе стигнеш“ – симболична поддршка и порака од учениците во Грција после трагичната железничка несреќа

March 2, 2023
1 min read

Ученици од неколку училишта во различни делови на Грција одбраа на свој начин, преку пораки „испишани“ со помош на нивните ранци, да изразат поддршка, но и протест за железничката несреќа со најмалку 46 жртви.

Во пораките на учениците преовладува фразата „Пиши кога ќе стигнеш“ која по трагедијата е актуелна на социјалните мрежи во Грција по железничката несреќа, но со нивните ранци испишаа и „Јави се кога ќе стигнеш“; „Темпи“, „Бес“ и порачаа „Да не се повтори криминалот“.

Фотографиите од пораки од дворовите на средни и основни училишта во Атина, Месолонги, Пилио итн. се споделуваат на социјалните мрежи.

ИЗВОР: kurir.mk

VERO JUMBO MACEDONIA

EVN MACEDONIA

AUTO SHKOLLA BEKO

MATINA DENTAL CLINIC

Претходно

Панова: Ковачевски бега од проблемите не сака ни збор да каже за непотизмот, за дуќанот на Груби, ниту за тоа што народот нема леб

Следно

Делата на Лубарда се предодредени на вечност и тестамент во кој е втисната меморијата на постземјотресно Скопје и МСУ

Latest from Blog

Ристовски: Ќе продолжиме да ги поддржуваме младите спортски таленти на Македонија

Министерот за спорт, Борко Ристовски, оствари средба со младите боксери Ален и Адриан Рустемовски и Јоаким Јовановски, тренерот Јове Петровски и со претседателот на Националната боксерска федерација, Кристијан Андреевски, по успешниот настап

Меси: Не ја напуштив Барселона онака како што сонував

Аргентинската суперѕвезда Лионел Меси уште еднаш призна дека неговото заминување од неговиот долгогодишен клуб Барселона не поминало онака како што замислувал. Тој зборуваше и за неговиот неуспешен период во Пари Сен Жермен,

Трамп најави тужба поради контроверзен документарец

Американскиот претседател Доналд Трамп во понеделник изјави дека има обврска да ја тужи британската Би-Би-Си за лажно претставување на неговите коментари пред нападот врз американскиот Капитол на 6 јануари 2021 година, во документарната емисија
Go toTop