Џејмс Камерон: Им пишуваа дека ќе завршат како Титаник

June 23, 2023
1 min read

„Многу луѓе упатени во темата беа загрижени околу оваа подморница. Врвни познавачи на длабочините дури ѝ пишуваа писма на компанијата предупредувајќи ја дека тоа што го прават е премногу експериментално за да земаат патници“, рече режисерот Џејмс Камерон.

Луѓето во подморницата Титан завршија на океанското дно, на околу 200 метри од славниот брод Титаник кој кинисаа да го видат. Се претпоставува дека имплозија во кабината ги има инстантно убиено сите, иако е можно тие веќе да биле мртви кога сè уште постоеја надежи дека можеби ќе бидат спасени.  

Камерон вели дека е погоден од сличноста со катастрофата на самиот Титаник, чиј капетан постојано бил предупредуван за огромен мраз пред неговиот брод, а тој сепак со полна брзина влетал во ледениот предизвик, во ноќ без месечина.

Самиот режисер има 33 пати одено до Титаник, вели дека на тој брод има поминато повеќе време отколку неговиот оригинален капетан и затоа му се јасни сите инженерски предизвици за правење пловило за тие длабочини.

„Колективно не ја научивме лекцијата. Ароганцијата и дрскоста ги пратија во смрт луѓето и од Титаник и од Титан,“ вели режисерот на блокбастерот од 1997 година.

А дека е длабоко, длабоко е. Ама, тоа не е дното. Ни приближно.

 

 

ИЗВОР: off.net.mk

VERO JUMBO MACEDONIA

EVN MACEDONIA

AUTO SHKOLLA BEKO

MATINA DENTAL CLINIC

Претходно

Санирана Спомен-чешмата со мозаици од Борко Лазески во славното охридско село Сливово

Следно

(ВИДЕО) Во пресрет на четвртата Парада на гордоста: Прогрес или регрес во однос на 2019 г. кога се одржа првиот прајд?

Latest from Blog

Го празнуваме Светиот маченик Нестор

Според календарот на МПЦ (Јулијанскиот календар) денеска е 27 октомври. Светиот маченик Нестор Во времето на страдањето на Св. Димитриј Мироточивиот во Солун живееше еден млад човек Нестор, којшто на верата се

Еве кои трошат повеќе од милијарда евра на слатки и чоколади

Финците потрошиле повеќе од милијарда евра на слатки и чоколади минатата година, покажуваат податоците на „С група“. Истовремено, се зголемила побарувачката за слатки на мерење, додека побарувачката за чоколада се намалила поради
Go toTop