Британците плаќаат стотици милиони фунти за ветерниците да не им работат

March 2, 2023
1 min read

Тамошната регулаторна, Офгем, изјавува дека мрежата на земјата се уште не е адаптирана на потребите и планот на земјата да се префрли на чиста енергија до 2035.

Процените на Националната мрежа е дека до овој рок, 2035, трошоците за справување со вишокот струја може да достигне и до 2,5 милијарди фунти годишно.

Проблемот само се зголемува како што во Шкотска и на Северното море константно се градат нови ветерници, заради ветриштата што го зафаќаат тој дел до земјата, а најголемата побарувачка е од југот на островот каде се и најголемите и најнаселените градови.

„За да се поклопат понудата и побарувачката, Националната мрежа треба да ја префрли струјата од таму каде што се произведува до местата на кои е потребна.

Но во моментот нема доволно кабли меѓу Шкотска и Англија за да се направи тоа,“ пишува Скај њуз.

Моментално нема ниту еден подводен кабел на западниот брег на Британија, а двете главни врски се на копно, „ова значи дека кога на северот е многу ветровито се создава повеќе струја отколку што овие кабли можат да пренесат без да се ризикува нивно оштетување“.

„Бидејќи се уште не можеме да ја складираме обновливата енергија во потребниот обем, Националната мрежа нема друга опција освен да побара од сопствениците да ги изгасат своите турбини,“ објаснуваат од Скај.

За ова, Националната мрежа им има исплатено на сопствениците на ветерници 215 милиони фунти, плус дополнителни 717 милиони фунти за повторно стартување на гасните турбини кои се поблиску до изворот на побарувачка. Овие пари потоа им се наплаќаат на потрошувачите низ цела Британија како дел од сметката за струја.

Заради истите проблеми со инфраструктурата вишокот на обновлива енергија Британија не може ни да го извезе во други држави.

Од Офгем изјавиле дека имаат план за темелен ремонт на подводната и копнената електрична мрежа и до 2030-та таа да има капацитет за префрлање на 50 гигавати струја добиена од оф-шор ветерниците на северот.

ИЗВОР: off.net.mk

VERO JUMBO MACEDONIA

EVN MACEDONIA

MATINA DENTAL CLINIC

AUTO SHKOLLA BEKO

Претходно

Делата на Лубарда се предодредени на вечност и тестамент во кој е втисната меморијата на постземјотресно Скопје и МСУ

Следно

Водата во Скопје ќе поскапи најмногу за девет насто – одлучи Регулаторната комисија

Latest from Blog

Комерцијална банка, Алкалоид и Македонијатурист најтргувани на денот

Изготвен од Илирика Инвестментс АД Скопје врз основа на официјални податоци од Македонска берза. На берзанската сесија од 22 декември 2025 година, индексот МБИ10 порасна за 0,23%, достигнувајќи ниво од 10.114,76 поени,

Храна која го олеснува живеењето ВО УСЛОВИ НА ЗАГАДЕН ВОЗДУХ

Во текот на зимските месеци, жителите на урбаните средини многу често се изложени на зголемени концентрации на загадувачки материи во воздухот, што неповолно влијае првенствено врз респираторните и кардиоваскуларните функции. Покрај стандардните

Николоски објави видео: Буквално пробиваме планини, најтешкиот дел од автопатот Охрид-Кичево го решаваме со 14 галерии

Вицепремиерот и министер за транспорт, Александар Николоски објави видео од работите на автопатот Кичево-Охрид. -НАЈТЕШКИОТ ДЕЛ од автопатот Охрид-Кичево го решаваме со изградба на 14 ГАЛЕРИИ кои прв пат се изведуваат во

Проданоски: Турскиот јазик е важен дел од културниот мозаик во Прилеп

По повод Денот на наставата на турски јазик, градоначалникот на Општина Прилеп, Дејан Проданоски, упати искрени честитки до сите наставници, ученици и образовни работници кои ја негуваат и унапредуваат наставата на мајчин

Николоски: Со сложени зафати го решаваме најтешкиот дел од автопатот Охрид–Кичево

Со примена на сложени инженерски решенија кои за првпат се користат во регионот, ќе се доизгради автопатот Охрид–Кичево, најави Александар Николоски. Тој истакна дека се решаваат вкупно 16 косини, од кои на
Go toTop