Богатство од 12 милијарди долари, и нешто непроценливо: Што остави зад себе Армани

September 4, 2025
1 min read

За разлика
од повеќето негови конкуренти, Армани никогаш не продаде ни дел од својот бренд
– до последниот ден остана единствен сопственик на Giorgio Armani S.p.A., што
му обезбеди нето вредност проценета од Forbes на 12,1 милијарди долари.

Империјата на луксуз и клучни извори
на приход

Бизнис
моделот на Армани беше генијален во својата едноставност: ја задржа контролата
врз брендот и изгради глобална експанзија преку лиценци. Најпрофитабилниот
потег се покажа како договор со L’Oréal, кој од крајот на осумдесеттите години
го презеде производството и дистрибуцијата на парфеми и козметика под името
Армани. Тој сегмент веќе надмина една милијарда евра приходи во 2017 година, а
договорот беше продолжен до 2050 година.

Извор: vecer.mk

VERO JUMBO MACEDONIA

EVN MACEDONIA

AUTO SHKOLLA BEKO

MATINA DENTAL CLINIC

Претходно

Нов хит во Кина: Цуцла за возрасни против вознемиреноста

Следно

Тошковски на средба со Агелер: Потврдена блиската соработка и заедничката определба за јакнење на институциите

Latest from Blog

Најмалите деца најмногу шират вируси

Есента носи посвежи денови, но родителите знаат дека тоа значи и почеток на сезоната на кашлање, кивање и затнат нос. Респираторните вируси, настинките и грипот циркулираат во училиштата и градинките, па ново

Филипче најави: Ќе се моли по мали партии, дали на повидок е КОАЛИЦИЈА СО ЛЕВИЦА?

Претседателот на СДСМ и воедно најголем губитник на локланите избори, најави дека ќе отвора широкфронт против власта, односно во превод – соочен со немоќта на сопствената партија во распад, сега ќе ги

Амбасадорот на ЕУ во Србија: Разочаран сум од реториката што се користи во врска со ЕУ

Амбасадорот на Европската унија во Србија, Андреас фон Бекерат, денеска изјави за годишниот извештај на Европската комисија за напредокот на патот кон ЕУ дека треба да „обезбеди мапа на патот“ за тоа
Go toTop