Автопат Скопје-Блаце – ветуван од 2002 година, 6 години се градеа 2 километри кои не водат никаде

January 22, 2025
1 min read

Речиси се е подготвено за првите два километри од автопатот Блаце-Скопје, но не се отвора бидејќи не води никаде. Автопатот не може да се поврзе со постоечкиот пат поради значителната разлика во нивото меѓу нив.

„Ова е точката каде што завршува вториот километар од првиот сегмент на автопатот Блаце кон Скопје, а состојбата е ваква веќе 6 години. На теренот се само два булдожера, кои ја израмнуваат земјата, додека еден многу мал тим работи на другата страна во текот на денот кога времето е добро, иако рокот за пуштање не беше испочитуван два или три пати откако требаше да се исече лентата за овие 2 километри“, вели репортерот на ТВ21.

Проблем е и експропријацијата на земјиштето од жителите на Блаце. Иако изградбата започна во 2019 година, дел од жителите велат дека сè уште го бараат правото за компензација на земјиштето во Управниот суд. Не се задоволни со вреднувањето од 4 евра за квадрат, бидејќи им ветиле 50 евра.

„Не, не сме задоволни од оваа цена бидејќи кутија цигари денес чини 4 евра, како да дадеме на метар квадрат земја колку една кутија цигари. Ова е апсурдно, ова не се случува никаде во светот. Државата може со сила да го земе земјиштето, но ние никогаш не потпишуваме со свои раце. Немаме земја за дарување! Кога Бујар Османи ни вети дека ќе се плаќа по 10-50 евра, ние прифативме, но тоа беше измама“, вели Зелќиф Барди.

Од Министерството за транспорт и врски велат дека овој сегмент е во завршна фаза, но интензивно се работи и на надминување на имотно-правните спорови. Заменик министерката Калтрина Зеколи рече дека овој сегмент од 2 километри од почетокот до денес чинел 24 милиони евра.

„Ќе почнам со експропријација, бидејќи тоа е проблем кој се среќава во секој сегмент, тоа е многу сериозно прашање, ова го забележав и откако излегов и сама на терен, каде што видов дека на секое место не се работеше само поради оваа постапка. Морам да нагласам дека се преземени мерки во оваа насока и значително е намален бројот на постапки за експропријација, тоа се однесува на првите 2 километри од познатиот и многу фреквентен пат од страна на граѓаните, Скопје-Блаце“, вели Калтрина Зеколи.

Во меѓувреме, вториот сегмент од 10 километри со кои би бил ставен во функција автопатот Скопје-Блаце се уште е во фаза на комплетирање на документите за отворање на тендерот. Според проектирањето, 10 километри ќе чинат 240 милиони евра или 14 милиони евра за 1 километар. Изградбата на автопатот е ветена од 2002 година.

ИЗВОР: ТВ 21

MARKETING

MARKETING

MARKETING

Претходно

Пуштени во употреба 42 километри автопат и 31 километар пруга за само две недели: Не само во Македонија, ниту во регионот досега ова се нема случено

Следно

Кирков: Зоолошката градина е позната како куќата на стравот и тоа доволно кажува за владеењето на Арсовска

Latest from Blog

Радев- Лајчак: Се надевам дека Mакедонија ќе покаже политичка волја и ќе го отвори патот кон ЕУ

  Бугарскиот претседател Румен Радев изрази надеж дека македонскиот државен врв ќе покаже политичка волја за што поскоро спроведување на европскиот курс, со што ќе се отвори патот на земјата кон преговори

Пратениците си го намалија коефициентот за плата

  Македонските функционери во февруари нема да добијат зголемени плати откако собраниската Комисија за избори и именување  ја изгласа одлуката за намалување на коефициентите за утврдување на нивните плати.  Со одлуката изгласана

САД: Над 200 демонстранти од Капитол ослободени од затвор по помилувањето од Трамп

ВАШИНГТОН (АА) – Над 200 луѓе што учествуваа во упадот во американскиот Капитол на 6 јануари 2021 година се ослободени од затвор откако претседателот Доналд Трамп помилува над 1.500 луѓе, јавува Анадолу.

Стаменкоска Трајкоска одликувана со орден „Витез од редот на академски палми”

Пратеничката на ВМРО-ДПМНЕ, Бети Стаменкоска Трајкоска беше одликувана со орден „Витез од редот на академски палми” од Француската Република. „Почестена сум што добивам одликување, орден „Витез од редот на академски палми” од
Go toTop