Попустите се хероинот на денешниот маркетинг

April 5, 2024
1 min read

„Попустот на цените е хероинот на денешниот маркетинг.“
Лес Бинет

Зошто е тоа така? Од едноставна причина: кога ќе исфрлите попуст, добивате одреден бустер кој количински ќе ја зголеми продажбата. Меѓутоа, откако акцијата ќе заврши, ве чека долг и болен пад во реалноста во кој мора да пронајдете начин како долгорочно да го одржувате брендот и профитабилноста.

Што обично се прави во таков случај? Во потрага по нов „бустер“, повторно се прибегнува кон попуст или промоција. И така одново и одново. Краткорочно, резултатите од продажбата изгледаат добро пред шефовите, но долгорочно, сте му наштетиле на брендот.

Според анализа на Нилсен, дури 84% од ценовните промоции се непрофитабилни, дури и краткорочно.

„Поголем дел од промотивната продажба всушност е субвенционирање на постоечката продажба. Им давате попусти на луѓето кои и онака би ве купиле. Дел од продажбата само се поместува во времето. Добивате посакувана продажба неделава, на штета на продажбата следната недела,“ објаснува Бинет.

Ова го потврдуваат и истражувања кои велат дека во ценовните промоции најактивни се постоечките купци, односно оние кои би го купиле вашиот производ во некој момент и без да има промоција.

Можно е и да си ја канибализирате продажбата. Ако имате промоција во еден трговски ланец, веројатно ќе ја намалите продажбата во друг.

А што се однесува до нови купци, истражувања велат дека промоциите допираат, во просек, само до 5% потенцијални купци.

Притоа мора да се води сметка дека зголемениот волумен на продажба и маржата одат во спротивни насоки.

По едно сценарио, на 20% попуст на компанија која работи со 30% маржа, волуменот на продажбата треба да се зголеми за дури 200%, за да се биде на “break even” односно „на свое.“

Како и кај вистинската хероинска зависност, излегувањето од оваа зависност од попусти зависи од периодот во кој сте се хранеле со попусти. 

„Почнете да размислувате за долгорочно и планско огласување а не за промоции. Голема е разликата меѓу овие две маркетинг стратегии“, препорачува Бранко Крањчевиќ.

ИЗВОР: off.net.mk

MARKETING

MARKETING

Претходно

Уапсени двајца арчиновци откако удриле во полициско возило па бегале до Бит Пазар

Следно

Димитриевски денеска со својот караван е меѓу граѓаните на Берово, Делчево и Македонска Каменица

Latest from Blog

Муцунски вечер во Охрид ќе го пречека албанскиот министер за надворешни работи Хасани

Министерот за надворешни работи и надворешна трговија, Тимчо Муцунски вечерва во Охрид ќе го пречека албанскиот министер за надворешни работи Игли Хасани. Муцунски денеска е во работна посета на Хаг, каде ќе

Зајдисонце во Трабзон

ТРАБЗОН (АА) – Црвенилото на небото од зајдисонцето во Трабзон и џамијата „Аја Софија“ создадоа прекрасна слика во оваа турска област, известува Анадолу. Зајдисонцето во Трабзон создава прекрасна глетка на градот и

Во Русија беа откажани 485 лета во текот на викендот поради напади со беспилотни летала

МОСКВА (АА) – Во Русија се откажани 485 лета, а приближно 1.900 летови се одложени поради нападите со беспилотни летала извршени од украинската армија во текот на викендот, известува Анадолу. Во соопштението

Започнува јулското заседание на Европскиот парламент, на агендата е и Извештајот на европратеникот Томас Вајц за Македонија

Во Стразбур од денеска до четврток ќе се одржи заседание на Европскиот парламент, на чиј дневен ред покрај други теми, како приоритетите на Данско претседавање со Советот на ЕУ, трговските преговори меѓу
Go toTop