Владиниот врв го промовира пред две години, а сега ТИРЗ го раскина договорот за изградба на фабрика за електрични автомобили „е.ГО“ во Тетово

March 9, 2024
1 min read

Запрен е договорот со германската компанија „НЕКСТ.Е.ГО МОБИЛЕ“ за изградба на фабрика фабрика за електрични автомобили „е.ГО.“ во економската зона во Тетово која владинито врв помпезно ја најавуваше пред две години. Дирекцијата за технолошки индустриски развојни зони (ТИРЗ) соопшти дека го запира договорот со кој требаше на овој простор да се изгради фабрика за произведство на автомобили според германска лиценца. Се најавуваше отворање на 900 нови работни места.

Како што соопштуваат од ТИРЗ, извршувањето на Договорот за доделување на државна помош се запира поради несолвентност на компанијата „мајка“, како и секоја постапка предвидена за доделување на јавни средства.

-Запирањето на доделувањето на државна помош следи по добиени јавно достапни информации за поднесено барање за несолвентност на компанијата „мајка“ во СР Германија. Барањето е поднесено пред надлежните судови во оваа земја. Со ова, Дирекцијата за ТИРЗ, како застапник на Владата ги активира заштитните механизми во потпишаниот договор, кои ги предвидуваат и овие околности (стечај, ликвидација), како предуслов за запирање на доделување на државна помош, велат од Дирекцијата за ТИРЗ.

Оттаму наведуваат дека и покрај доставените барања од страна на инвеститорот, досега не се доделени никакви средства на компанијата.

Инвеститорите и македонскиот владин врв на 13 август 2022 година ја промовираа инвестицијата. Најавено беше дека државната помош за проектот ќе изнесува 35 отсто од вкупната инвестиција од 130 милиони евра. Македонските политичари проектот го најавија како голема германска инвестиција. Државниот врв предводен од премиерот Димитар Ковачевски, министерот за финансии Фатмир Бесими, министерот за економија Крешник Бектеши и директорот на ТИРЗ, Јован Деспотовски тогаш најавија „нова ера во стратешките инвестиции на Владата“ велејќи дека за прв пат во Македонија ќе се произведуваат електрични автомобили.

Инвеститор на фабриката беше Љазим Дестани, сопственик на фирмата „Еколог“, а таа требаше годишно да произведува 30.000 електрични автомобили. Се очекуваше првиот автомобил да излезе од производствената лента во 2024. Но, освен поставениот камен-темелник, во изминатиов период ништо друго не беше направено, ниту изградено.

Компанијата во 2018 година за прв пат започна да ја произведува својата палета електрични автомобили „е.ГО Лифе“ во својата фабрика во индустрискиот парк Ахен Роте Ерде. Таа во Германија го промовираше својот автомобил како поевтин за разлика од конкурентните електрични автомобили во неговата класа.

 

Извор: skopskoeho.mk

MARKETING

MARKETING

MARKETING

Претходно

Десет лица ги загубија животите во поплавите што ја зафатија Индонезија

Следно

Викторија Нуланд, Лејди Магбет на вечната војна

Latest from Blog

Режимот на Сирија повлекувајќи се на ПКК/ЈПГ му остави некои стратешки места, меѓу кои и меѓународниот аеродром во Алепо

АЛЕПО (АА) – Силите на сирискиот режим се повлекоа, оставајќи ѝ на терористичката организација ПКК/YPG некои стратешки места во Алепо, вклучително и меѓународниот аеродром, известува Анадолу. Според информациите добиени од локални извори,

Петрушевски: Апелираме граѓаните да не потпаѓаат на црните сценарија за етнички конфликти

ВМРО-ДПМНЕ ја поздравува брзата реакција на институциите во пронаоѓање и изведување пред правдата на групата насилници кои го сквернавеа Македонското знаме, рече на денешната прес-конференција пратеникот Бране Петрушевски. Не успеа планот на

Најавена е промоцијата на „Исихија“, стихозбирката на Цветанка Невчева што ја доби наградата „Бели мугри“ за млад автор

Цветанка Невчева ја доби наградата „Бели мугриˮ за поетска книга на млад автор до 35 години, која ја доделува ЈУ Дом на култура ,,Кочо Рацинˮ и истата е дел од Едицијата:  „Бели мугриˮ

Професор Дарко Наков: Доградбите и надградбите се најризичната категорија на градби во Македонија

Изминатите години, Скопје и другите градови низ Македонија се соочуваат со интензивна градежна офанзива, но во јавноста сè почесто се поставува прашањето за квалитетот и безбедноста на новите градби. Ова прашање е
Go toTop