Њујорк тајмс нема да плаќа за Твитер беџ

April 3, 2023
1 min read

По купувањето на Твитер, Маск целосно го измени системот за делење беџови за верификација на социјална мрежа, па по новиот ценовник организации треба да платат 1.000 долари месечно за да добијат златен беџ, а почетната цена за приватни лица е 7 долари (во САД).

Од Тајмс порачале дека исто така нема да им ги надоместат парите ни на нивните новинари кои платиле за синиот беџ, освен во ситуации кога тоа е неопходно за работа.

На слична политика за неплаќање на своите вработени се има одлучено и Политико, а Аксиос пренесе дека и Белата куќа нема да им плати на своите вработени за да ја задржат официјалната верификација на својот профил.

Твитер претходно објави дека 1 април 2023 е крајниот рок за гасење на претходната програма за верификација и за бришење на беџовите кај оние кои ги имаат а не платиле месечен надомест.

ИЗВОР: off.net.mk

VERO JUMBO MACEDONIA

EVN MACEDONIA

MARKETING

Претходно

Македонските артефакти од изложбата „Првите кралеви на Европа“ ја ставаат земјава во фокусот на ексклузивен културен настан во Северна Америка

Следно

По обработени 81 отсто од гласовите во Бугарија, коалицијата на Борисов води со два отсто пред онаа на Петков

Latest from Blog

Социјалната мобилност во Германија значително се намали, нееднаквоста во пораст

Социјалната мобилност, т.е. способноста на поединците да го променат својот социјален и економски статус во однос на своите родители, бележи значителен пад во Германија од 1970-тите години, според нова студија на Институтот

Муртезани денеска учествуваше на Амбасадорската конференција #Diplo2025

Министерот за европски прашања, Орхан Муртезани, денеска учествуваше на Амбасадорската конференција #Diplo2025, што денес и утре се одржува во Тирана, Албанија. Министерот Муртезани беше говорник на панелот на тема „Албанците во регионот

Строги правила и мониторинг за малите хидроцентрали – решение за стабилна енергија

Македонија е соочена со енергетска саморанливост и застарени капацитети за базно производство на електрична енергија. Потребно е што поскоро да се изградат нови производствени капацитети за базно производство на електрична енергија, како хидроелектрани и гасни когенеративни

Ѓорѓиевски најави: Скопје станува нова дестинација на фестивалот „EXIT“

Градот Скопје од следната година ќе биде нова дестинација на една од водечките европски фестивалски групации – „EXIT“. Веста ја потврди основачот на фестивалот, Душан Ковачевиќ, по средбата со градоначалникот на општина
Go toTop