Некогаш беа нормални, денес се сè поретки: Што се случи со авантурите за една ноќ?

October 14, 2025
1 min read

Помалку алкохол, помалку спонтаност

Една од теориите која го објаснува падот на авантурите за една ноќ се поврзува со фактот дека генерацијата Z пие значително помалку алкохол од нивните претходници. Податоците од Националниот институт за злоупотреба на наркотици покажуваат дека потрошувачката на алкохол кај младите луѓе се намалува уште од 2000 година. Ова значи дека членовите на генерацијата Z, родени помеѓу 1997 и 2012 година, раснеле во средина каде што алкохолот не е толку доминантен дел од дружењето.

Помалку дружење во живо

Намаленото консумирање алкохол доаѓа поради промените во начинот на дружење.

Алкохолот, обично, е „социјален порок“, дури и за младите луѓе, па намаленото користење алкохол кај малолетниците би можело да се поврзе и со намаленото дружење во живо. Иако се чини дека ни намаленото пиење ни реткото излегување не се главна причина за избегнување на односите без обврска.

Вистинска причина – високите животни трошоци

Главниот виновник за намалените едновечерни авантури се всушност финансиите.

Новите податоци откриваат дека дури 51% од младите на возраст од 18 до 24 г. живеат во заедништво, било тоа да се родители или цимери, што значително ги намалува приликите за приватност. Поради растечките животни трошоци младите се присилени на компромиси кои директно се одразуваат на нивниот интимен живот.

Истражување на компанијата „Lovehoney“ покажува дека луѓето кои живеат со своите родители имаат секс во просек 35 пати годишно, што е речиси половина од националниот просек, кој изнесува од 68 пати.

Интересно е што недостатокот на партнерски секс се компензира на други начини – 42 проценти од оние кои живеат дома признаваат дека мастурбираат неколку пати неделно, што е 14 проценти над просекот.

Генерацијата Z често ја нарекуваат „здодевна“ бидејќи го сврте грбот на конзумеризмот, прекумерното пиење и брзата мода, па наместо тоа, се чини дека дава приоритет на личниот развој, благосостојбата и вистинските искуства.

Извор: vecer.mk

VERO JUMBO MACEDONIA

EVN MACEDONIA

MARKETING

ЛОКАЛНИ ИЗБОРИ 2025

Претходно

Меџити: Чаир е нашето срце и нашата душа, работиме секој ден за граѓаните! (ВИДЕО)

Следно

Ѓорѓиевски ветува: „Љубљанска“ ќе се изгради, мостот во Карпош конечно ќе се отвори

Latest from Blog

Коњановски: Во секое маало – парк, зелено катче и детска игра

Кандидатот за градоначалник на Општина Битола, Тони Коњановски, најави дека градот продолжува со засилената динамика на уредување нови зелени површини и создавање современи простори за рекреација и одмор. „Зад мене е новиот

Москера ја менува Шпанија со Колумбија

Многу често се случува да фудбалерите од светко ниво ги менуваат репрезенаттивните бои. Имаме такви примери многу, да еден играч настапувал за младинските категории на Германија, Франција, Англија, а да потоа ги

Вкупно 1.341 набљудувач ќе ги следат локалните избори, ДИК почна да го доставува изборниот материјал

Локалните избори што ќе се одржат в недела на 19 октомври ќе ги следат 1.341 набљудувач, од кои 700 домашни и 639 меѓународни, како и двајца странски новинари. Државната изборна комисија (ДИК)
Go toTop