Туркије и балканските земји се приклучуваат на кампањата на ЕУ за безбедност на храната „Safe2Eat“

April 3, 2025
1 min read

АНКАРА/ИСТАНБУЛ (АА) – Туркије и балканските земји се приклучуваат на кампањата „Safe2Eat“, која ја спроведува Европската агенција за безбедност на храна на Европската Унија (ЕФСА), со цел да им помогне на потрошувачите да донесуваат информирани одлуки при изборот на храна, јавува Анадолу.

Според соопштението на Министерството за земјоделство на Туркије денес, оваа комуникациска кампања, која во изминатите години беше отворена само за земјите членки на ЕУ, од оваа година им овозможува учество и на земјите кандидати. Цел е потрошувачите да се водат со ажурирани информации засновани врз научни податоци за храната.

Од 2020 година кампањата настојува да осигури дека граѓаните прават информирани избори и да спречи фрлање храна.

Во рамките на „Safe2Eat“, која минатата година достигна повеќе од 45 отсто од целната публика низ Европа, над 50 милиони европски потрошувачи беа информирани за безбедноста на храната преку пораки пренесени преку социјалните мрежи и други комуникациски канали.

Кампањата доведе до промена на однесувањето на потрошувачите, кои сега повеќе ја „приоритизираат безбедноста на храната“ при купувањето.

Европските граѓани истакнаа дека кампањата им понудила појасни и подостапни информации за безбедноста на храната и го зголемила нивното знаење за спречување на потенцијалните ризици.

Оваа година кампањата „Safe2Eat2025“ ќе ги вклучи Северна Македонија, Албанија, Австрија, Белгија, Босна и Херцеговина, Чешка, Естонија, Финска, Хрватска, Ирска, Италија, Црна Гора, кипарската грчка администрација, Латвија, Луксембург, Унгарија, Норвешка, Полска, Романија, Словачка и Грција, а Туркије ќе биде една од земјите учеснички.

Во согласност со кампањата, во текот на годината ќе бидат организирани голем број активности како на ниво на ЕУ, така и во земјите учеснички.

Кампањата ќе настојува да ја подигне свеста на потрошувачите преку пораки на официјалната веб-страница, а исто така ќе ги информира преку едукативни материјали.

Социјалните мрежи ќе играат клучна улога во кампањата, користејќи го хаштагот #Safe2EatEU за зголемување на интеракцијата меѓу потрошувачите.



На веб страницата на Anadolu Agency (AA) објавена е само дел од содржината на вестите од Системот на проток на вести (HAS). За целосната содржина на вестите ве молиме контактирајте нè за претплата.

Извор: Anadolu Agency (AA)

VERO JUMBO MACEDONIA

EVN MACEDONIA

MARKETING

Претходно

Продолжуваат протестите на Хаити поради безбедносната криза

Следно

Османи: Македонија е ставена во иста категорија како Србија и Кина, земји кои традиционално се соочуваат со високи трговски бариери

Latest from Blog

Селекторите на Венецуела и Перу добија откази

Венецуела го отпушти селекторот Фернандо Батиста откако не успеа повторно да се квалификува за Светското првенство. Венецуела, единствената јужноамериканска репрезентација што никогаш не играла на Светско првенство, стигна до последното коло од

Објавени фотографии од 22-годишниот убиец на Чарли Кирк

Осомничениот убиец на Чарли Кирк, идентификуван како 22-годишниот Тајлер Робинсон, е уапсен, потврди директорот на ФБИ, Кеш Пател, на заедничка прес-конференција со гувернерот на Јута, Спенсер Кокс. Тајлер Робинсон, 22-годишник од Јута,

Нема надминувања на граничните вредности за квалитетот на воздухот во Скопје, осевен благо надминување во Лисиче

Според податоците на Државниот автоматски мониторинг систем за квалитет на амбиентен воздух – ДАМСКАВ, во периодот од 10 до 12 септември 2025 година не се регистрирани надминувања на граничните вредности за SO₂,

Ристовски со порака на благодарност: Скопје 2025 ја обедини спортската заедница

Под мотото „Спортот како национален идентитет и визија за иднината“, во Скопје се одржа Првиот Регионален спортски самит „Скопје 2025“, на кој Македонија се покажа како центар на регионалната соработка во спортот.

Пумпните хидроцентрали – ’рбетот на европската енергетска транзиција

 Во Париз неделава беше лансиран „Парискиот завет“ — иницијатива на IHA и Eurelectric што ја обединува европската хидроиндустрија околу една цел: пумпните хидроцентрали да станат „’рбетот“ на европската електрична мрежа, каде со
Go toTop