Туркије и балканските земји се приклучуваат на кампањата на ЕУ за безбедност на храната „Safe2Eat“

April 3, 2025
1 min read

АНКАРА/ИСТАНБУЛ (АА) – Туркије и балканските земји се приклучуваат на кампањата „Safe2Eat“, која ја спроведува Европската агенција за безбедност на храна на Европската Унија (ЕФСА), со цел да им помогне на потрошувачите да донесуваат информирани одлуки при изборот на храна, јавува Анадолу.

Според соопштението на Министерството за земјоделство на Туркије денес, оваа комуникациска кампања, која во изминатите години беше отворена само за земјите членки на ЕУ, од оваа година им овозможува учество и на земјите кандидати. Цел е потрошувачите да се водат со ажурирани информации засновани врз научни податоци за храната.

Од 2020 година кампањата настојува да осигури дека граѓаните прават информирани избори и да спречи фрлање храна.

Во рамките на „Safe2Eat“, која минатата година достигна повеќе од 45 отсто од целната публика низ Европа, над 50 милиони европски потрошувачи беа информирани за безбедноста на храната преку пораки пренесени преку социјалните мрежи и други комуникациски канали.

Кампањата доведе до промена на однесувањето на потрошувачите, кои сега повеќе ја „приоритизираат безбедноста на храната“ при купувањето.

Европските граѓани истакнаа дека кампањата им понудила појасни и подостапни информации за безбедноста на храната и го зголемила нивното знаење за спречување на потенцијалните ризици.

Оваа година кампањата „Safe2Eat2025“ ќе ги вклучи Северна Македонија, Албанија, Австрија, Белгија, Босна и Херцеговина, Чешка, Естонија, Финска, Хрватска, Ирска, Италија, Црна Гора, кипарската грчка администрација, Латвија, Луксембург, Унгарија, Норвешка, Полска, Романија, Словачка и Грција, а Туркије ќе биде една од земјите учеснички.

Во согласност со кампањата, во текот на годината ќе бидат организирани голем број активности како на ниво на ЕУ, така и во земјите учеснички.

Кампањата ќе настојува да ја подигне свеста на потрошувачите преку пораки на официјалната веб-страница, а исто така ќе ги информира преку едукативни материјали.

Социјалните мрежи ќе играат клучна улога во кампањата, користејќи го хаштагот #Safe2EatEU за зголемување на интеракцијата меѓу потрошувачите.



На веб страницата на Anadolu Agency (AA) објавена е само дел од содржината на вестите од Системот на проток на вести (HAS). За целосната содржина на вестите ве молиме контактирајте нè за претплата.

Извор: Anadolu Agency (AA)

VERO JUMBO MACEDONIA

EVN MACEDONIA

MATINA DENTAL CLINIC

AUTO SHKOLLA BEKO

Претходно

Продолжуваат протестите на Хаити поради безбедносната криза

Следно

Османи: Македонија е ставена во иста категорија како Србија и Кина, земји кои традиционално се соочуваат со високи трговски бариери

Latest from Blog

Николоски: Македонија останува посветена на правата на турската заедница

Нема поблизок народ за македонскиот народ од турскиот, нема поблиска држава за Македонија од Туркије и горд сум што можам да кажам дека Македонија овозможува изучување на мајчиниот турски јазик на турската

Маинц и Сент Паули ги поделија бодовите

Во дуелот на двата тима кои сезонава ќе имаат огромни проблеми да обезбедат опстанок, Маинц и Сент Паули одиграа 0:0. Двата преостанати бодови од потенцијалната победа за било кој од двата тима

ЕУ се премисли во врска со забраната за бензински и дизел мотори

Германија слави победа за своите производители на автомобили откако Европската комисија ја олесни планираната забрана за мотори со внатрешно согорување до 2035 година. Сепак, промената на политиката би можела да се покаже

Во Владата на состанок разгледани тековните приоритети од Реформската агенда

Во Владата денеска се одржал состанок за тековните приоритети од Реформската агенда. -Денеска одржавме неделен состанок на тема реформска агенда. На состанокот беа разгледани тековните приоритети и рокови за спроведување на клучните
Go toTop