ЕУ бара онлајн платформите да означуваат дали содржината е генерирана од вештачка интелигенција

June 5, 2023
1 min read

БРИСЕЛ (АА) – Европската комисија бара онлајн платформите да ја означуваат својата содржина доколку таа е генерирана од вештачка интелигенција, изјави денес еврокомесарката Вера Јоурова, јавува Анадолу.

Јоурова, потпретседателка на извршното тело на ЕУ задолжена за вредности и транспарентност, зборуваше на прес-конференцијата по состанокот со претставниците на водечките технолошки компании што го потпишаа Кодексот на ЕУ за борба против дезинформации.

„Онлајн платформите што нудат услуги со потенцијал за ширење информации генерирани од вештачка интелигенција треба да воспостават технологија за да се препознае таквата содржина и јасно да им се означи на корисниците“, рече таа.

„Европската комисија, исто така, бара од фирмите што вклучуваат генеративна вештачка интелигенција во своите производи, како што се Бинг Чат на Мајкрософт или Бард на Гугл, да ги изградат неопходните заштитни мерки за да не може овие услуги да се користат од злонамерни актери што генерираат вакви информации“, додаде Јоурова.

Таа предупреди на „новите ризици и потенцијалот за негативни последици за општеството“ од технологиите за вештачка интелигенција бидејќи кутиите за разговор, генераторите на слики или гласови може да се користат за ширење дезинформации.

Јоурова рече дека ЕУ очекува онлајн платформите „веднаш“ да ги применат новите одредби.

Таа, исто така, тврди дека Твитер, кој се откажа од доброволниот правилник на ЕУ минатата недела, направил „грешка“ и „ го избрал потешкиот пат“ и „избрал конфронтација“ со ЕУ затоа што привлекол „многу внимание и неговите постапки и усогласеноста со законот ќе се проверуваат енергично и итно“.

Таа, исто така, нагласи дека дури и ако учеството во Кодексот не е задолжително, многу од неговите мерки ќе станат правно обврзувачки откако новиот Закон за дигитални услуги на блокот ќе стапи на сила.

Кодексот за борба против дезинформации на ЕУ во моментов има 44 потписници, вклучително Фејсбук, Јутјуб, Линкедин и Гугл.



На веб страницата на Anadolu Agency (AA) објавена е само дел од содржината на вестите од Системот на проток на вести (HAS)..

Извор: www.aa.com.tr

VERO JUMBO MACEDONIA

EVN MACEDONIA

MARKETING

Претходно

Глечерите и водопадите во југоисточна Туркије омилени дестинации на љубителите на природата

Следно

Пукање во Љубљана: Двајца загинати, полицијата трага по убиецот

Latest from Blog

Катастрофа во Индија: Се урнаа згради, 12 лица исчезнаа по обилните дождови

Најмалку 12 лица се водат како исчезнати откако згради се урнале поради силни врнежи од дожд во градот Чамоли, во индиската сојузна држава Утараканд, соопштија денеска локалните власти. Главниот министер на Утараканд,

Министерот Салиу на средба со заменик-амбасадорот на Австрија: Заеднички иницијативи за образование, култура и интеграција на Ромите

Министерот без ресор задолжен за интеграција и имлементација на Стратегијата за инклузија на на Ромите 2022-2030,  Шабан Салиу остварил средба со заменик-амбасадорот на Австрија, Матијас Хуменбергер. Соговорниците размениле мислења за унапредување на

Тони Коњановски продолжува со средби со граѓаните во Битола

Општина Битола денеска продолжува со серијата средби со жителите од урбаните заедници, во рамки на кампањата „Предложи идеја“. Целта на овие средби е граѓаните директно да ги изнесат своите предлози и иницијативи

Одржливо и еколошки одговорно рударство – македонската делегација во посета на „Ада Тепе“ во Бугарија

Македонска стручна делегација предводена од Министерството за енергетика, рударство и минерални суровини престојува во работна посета на рудникот за злато „Ада Тепе“ во општина Крумовград, Бугарија, сопственост на канадската компанија „Dundee Precious
Go toTop