За разлика
од повеќето негови конкуренти, Армани никогаш не продаде ни дел од својот бренд
– до последниот ден остана единствен сопственик на Giorgio Armani S.p.A., што
му обезбеди нето вредност проценета од Forbes на 12,1 милијарди долари.
Империјата на луксуз и клучни извори
на приход
Бизнис
моделот на Армани беше генијален во својата едноставност: ја задржа контролата
врз брендот и изгради глобална експанзија преку лиценци. Најпрофитабилниот
потег се покажа како договор со L’Oréal, кој од крајот на осумдесеттите години
го презеде производството и дистрибуцијата на парфеми и козметика под името
Армани. Тој сегмент веќе надмина една милијарда евра приходи во 2017 година, а
договорот беше продолжен до 2050 година.
Извор: vecer.mk