Трамп ќе бара од сите странци петгодишна историја на социјалните мрежи за влегување во САД

December 10, 2025
1 min read

Администрацијата на американскиот претседател Доналд Трамп ќе бара од странските туристи да ја покажат својата историја на социјалните мрежи во последните пет години при влез во САД. Драстичната мерка е најновиот обид на американскиот претседател да има контрола кој влегува во земјата, откако минатата недела објави замрзнување на имиграцијата од 19 земји.


Податоците од социјалните мрежи ќе бидат потребни од сите лица кои влегуваат во САД вклучително и од земји како Обединетото Кралство, Германија за кои не требаат визи за патување.

Овој потег следува по јунската објава на Стејт департментот со која им се наложува на патниците јавно да ги објават своите профили на социјалните мрежи. Од патниците ќе биде побарано да дадат имејл адреси, телефонски броеви и информации за членовите на нивното семејство за да се обезбеди безбедно патување, објави „Дејли мејл“.


Во известувањето се наведува дека американската администрација ќе има 60 денови да даде повратни информации.


Извор: tv21

VERO JUMBO MACEDONIA

EVN MACEDONIA

MATINA DENTAL CLINIC

AUTO SHKOLLA BEKO

Претходно

Што стои зад апликацијата на Wolt? Компанијата објави нов извештај за алгоритамска транспарентност

Следно

Binance организира голем крипто-настан во Скопје: Остануваат малку слободни места

Latest from Blog

Мачадо нема да присуствува на доделувањето на Нобеловата награда за мир во Осло

 Венецуелската добитничка на Нобеловата награда за мир за 2025 година, Марија Корина Мачадо нема да присуствува на денешната церемонијата на доделување награди во Осло поради заканите од авторитарното раководство на нејзината земја,

Знае што сака: Пеп нуди 65 милиони фунти за дефанзивец на Њукасл!

Фото: Манчестер Сити Х Пеп Гвардиола едноставно знае што сака. Според информациите од англиските медиуми, Сити е подготвен да понуди 65 милиони фунти за 23-годишниот дефанзивец на Њукасл, Тино Ливраменто, а договорот

Што стои зад апликацијата на Wolt? Компанијата објави нов извештај за алгоритамска транспарентност

Кога нарачуваме ручек или намирници преку апликацијата, ретко се прашуваме кој одлучува кој ресторан или продавница ќе го видиме прво, колку време ќе трае испораката или како се одредува цената. Овие одлуки
Go toTop