„Мириса на дома” – Кампања која го слави македонското гастрономско наследство, традицијата и уметноста

December 19, 2024
1 min read

Македонската традиција е многу повеќе од наследство – тоа е срцето на нашата култура, вредности кои се пренесуваат од колено на колено.

Со кампањата „Мириса на дома”, Халкбанк ги поттикнува сите да ги почувствуваат вредностите што стојат зад традиционалните рецепти и приказните на кои тие се темелат.

Овој проект ја слави македонската култура и ги истакнува силните врски меѓу уметноста и храната. Кампањата е интегрирана преку видео материјалите под наслов #МирисаНаДома, кои ја доловуваат топлината на домашната трпеза и ги пренесуваат емоциите што ги носи секој оброк како симбол на љубов, споделување и традиција.

 

Во рамки на кампањата, Халкбанк ја промовира и книгата  „Патување низ гастрономското наследство“  која е вистинско уметничко и културно остварување. Ова е книга што го претставува македонското гастрономско наследство како едно големо уметничко дело, кое зборува за нашата историја, традиција и култура. Книгата содржи повеќе од педесет рецепти од сите региони на Македонија, рецепти кои со векови се пренесуваат од генерација на генерација. За секој рецепт се направени оригинални илустрации создадени од пет реномирани македонски уметници, кои беа вклучени во овој проект, создавајќи уникатна визуелна приказна за секое јадење.

Кампањата е заокружена и со настан организиран од страна на банката, во традиционален амбиент, создавајќи неверојатна синергија помеѓу звукот на традицијата доловен преку музичката изведба на Дуке Бојаџиев и пријателите, вкусот и визуелните уметности, пренесувајќи многу емоции и неверојатно доживување на присутните.

Оваа година, преку македонската традиционална храна, се враќаме назад во времето, каде што секој оброк носи приказни за нашата историја и култура. Со кампањата „Мириса на дома“, продолжуваме да ја славиме македонската традиција, поттикнувајќи ги сите да ги почувствуваат вредностите што стојат зад секој рецепт, кој е наследство пренесувано низ генерации. “  изјави Маја Наумовска Савеска, директор на корпоративни и маркетинг комуникации во Халкбанк АД Скопје.

„Мириса на дома“ е дел од кампањата „Трајни културни вредности“ која трета година по ред ги слави богатствата на македонската култура и традиција, иницијатива на Халкбанк АД Скопје. Оваа кампања продолжува да ја истакнува уникатноста на нашето наследство преку уметност, храна и музика.

ИЗВОР: ТВ 21

MARKETING

MARKETING

MARKETING

Претходно

Општина Центар за три години го зголеми буџетот за култура од 3 на 13 милиони денари

Следно

Во студентскиот дом „Пелагонија“ решен проблемот со топла вода, се санираат и лифтовите

Latest from Blog

Абас: „Полноправното членство на Палестинците во ОН е неопходно за регионална стабилност“

За воспоставување безбедност и стабилност во регионот, Палестина треба да стане полноправна членка на Обединетите нации и да биде меѓународно повеќе призната, изјави палестинскиот претседател Махмуд Абас, известува Анадолу. На самитот Д-8

Нови 118 случаи на грип во Македонија

 Од 9 до 15 декември во државава се пријавени 118 случаи на групни пријави за заболени од грип – заболувања слични на грип – 34,1 отсто повеќе во споредба со претходната недела,

Студентите може да останат без бесплатен превоз?! – ФИО предлага олеснување во плаќањето за јавниот транспорт

Форумот за измени во образованието предложи олеснување во плаќањето за јавниот превоз за студентите кои патуваат од други градови. Предлагаат две опции според словенечкиот модел. „Прво е дека билетот има околу 10

Скопјани едвај дишат, а градоначалникот на Кисела Вода дели огревно дрво

Скопје, кој утрово се најде на седмото место на листата на најзагадени градови во светот, со воздух кој се квалификува како „нездрав“, продолжува да се соочува со сериозни здравствени ризици. Додека други

Петрова: Има реални можности Управата за јавни приходи да биде поддршка, а не бариера на компаниите

Директорката на Управата за јавни приходи (УЈП) Елена Петровска вели дека оценката од Извештајот на Светска банка дека државава има најлоши резултати во делот на оданочувањето е разочарувачка и покажува оти пред
Go toTop