Изборите ќе чинат 17 милиони евра, над 10 милиони евра за рекламирање

January 24, 2024
1 min read

Двојните избори напролет ќе нè чинат 17 милиони евра. Од Државната изборна комисија информираа денеска дека над десет милиони евра се предвидени за платено политичко рекламирање на учесниците, додека над шест милиони евра ќе се искористат за организацијата на изборите, гласачките материјали, како и хонорарите за членовите на избирачките комисии на претстојните претседателски и парламентарни избори. На денешната седница на ДИК беше соопштено дека Министерството за финансии веќе ги одобрило средствата што од нив биле побарани. Членовите на Комисијата уште еднаш повторија дека согласно законските измени од 2020 година, и овие избори ќе се организираат со идентификација на гласачите преку отпечаток од прст. Од ДИК додаваат дека нејзините членови и вработени веќе една година се подготвуваат изборите на 24 април и 8 мај да поминат во фер и демократска атмосфера.

Извор: alsat.mk

MARKETING

MARKETING

MARKETING

Претходно

Столе Димитриевски пред продолжување на договорот со Рајо Валјекано

Следно

Техничка влада во последен момент – зошто непотребни тензии?

Latest from Blog

АКТЕРКАТА ТАМАРА РИСТОСКА ЌЕ УЧЕСТВУВА НА ПРОГРАМАТА ЗА ТАЛЕНТИ НА БЕРЛИНАЛЕ

Актерката Тамарa Ристоска ќе учествува на престижната програма Берлинале талентс на годинашниот Берлински филмски фестивал, кој ќе се одржи до 13 до 23 февруари. На 23. издание на оваа програма Ристоска е

Синдикатот на УПОЗ работи под притисок на повеќе министерства, Деановски ќе ги посочи наскоро

Секој обид на Владата или на политичките партии да докажат дека има политика во протестите или во работата на Синдикатот ќе им биде залуден. Ова денеска го изјави претседателот на Синдикатот на

Влада: Протестите се малициозни и политички мотивирани, платите не се високи, но можностите се лимитирани

Протестите се малициозни и политички мотивирани, платите не се високи, но и можностите на буџетот се лимитирани. Протестите не се најдобриот начин на комуникација, Владата е отворена за постигнување на договор со

ДЗР: ДЗС нема национална стратегија за заштита и спасување и доволно квалификуван персонал и несоодветно управува со имотот

Дирекцијата за заштита и спасување (ДЗС) се соочува со сериозни предизвици во своето функционирање поради немање национална стратегија за заштита и спасување, недостиг на квалификуван персонал и неадекватно управување со имотот и
Go toTop